Siedziba Rycerzy Tygla
Zadanie poboczne: "Persona Non Grata"
Zadanie poboczne: "Zaginieni Wartownicy"
Zadanie poboczne: "Niezniszczalni"
Obejrzyj scenkę, porozmawiaj z Duchem - główne zadanie "Zawsze blisko Królowej".
Aby móc korzystać z wejścia do świątyni musisz je najpierw odblokować od środka.
Główna siedziba władz miasta.
Zadanie poboczne: "Żar Wiary"
Pillars of Eternity: Zatoka Buntu, Zarzewie (Defiance Bay - First Fires) - mapa
Aktualizacja:
Zatoka Buntu - Zarzewie - opis i mapa lokacji
Zarzewie (First Fires) jest jedną z pięciu dzielnic Zatoki Buntu. To właśnie w niej mieszczą się najważniejsze kompleksy budynków, takie jak Pałac Diuka, Ambasada Republiki Vailiańskiej czy siedziba Rycerzy Tygla (Crucible Knights). Jest też centralną dzielnicą, z której możesz dostać się do każdej z pozostałych dzielnic miasta. W pierwszej kolejności powinieneś odwiedzić Warownię Tygla (Crucible Keep) oraz Świątynię Woediki (Temple of Woedica). Resztę budynków zwiedzisz w późniejszej fazie gry.
Ważne miejsca w Zarzewiu
1. Warownia Tygla
Główna siedziba frakcji "Rycerze Tygla" (Crucible Knights). W warowni jest kilka zamkniętych skrzyń i pojemników. Najtrudniejszy zamek wymaga 7 wytrychów i 6 punktów Mechaniki lub 7 punktów Mechaniki.
Zadanie poboczne: Persona Non Grata (Unwanted) - Zabierz nakaz aresztowania (Edict of Arrest) z biurka w jednym z pomieszczeń Warowni Tygla.
Zadanie poboczne: Zaginieni Wartownicy (Missing Sentries) - Porozmawiaj z Wylą, znajdującą się obok placu ćwiczeń w Warowni Tygla.
Zadanie poboczne: Niezniszczalni (Built to Last) - Porozmawiaj z Komendantem Clyverem, znajdującym się w sali narad w północnej części Warowni Tygla.
2. Świątynia Woediki
Zadanie główne: Zawsze blisko Królowej (Never Far from the Queen) - Gdy zbliżysz się do świątyni zostanie aktywowana scenka, w której podchodzi do ciebie duch, musisz z nim porozmawiać.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
zanonimizowany1108871 Junior
DOBRA WIEM MUSZE POSIADAC MECHANIKA NA POZIOMIE 10;P
rzaba89nae Senator
"Jeśli zależy ci na jak najszybszym zdobyciu osiągnięcia to wybierz te projekty, które mogą być najszybciej ukończone." -weźcie to poprawcie, porada jest bezsensowna.
Cysiek1 Legionista
Na początku sami faceci. Nie to co w starszych RPG.
zanonimizowany1123119 Junior
Mam problem na poziomie 12 labiryntu z zadaniem Narzędzia Władcy. Podchodzę do Tchareka zaczyna ze mną rozmowę, ale i przy okazji mnie atakuje. Więc zostaje jedynie mi go zabić co zakańcza zadanie. Miał ktoś taki problem?
KMariusz3 Junior
Info dla zaczynających - w pierwszej lokacji M1, na południu, przy obozowisku wroga , przy schowku butelce, używając przeszukiwania możemy odnaleźć "Rozczarownik" pistolet wyjątkowej jakości.
Rhylfein Junior
A ja mam pytanko odnośnie łowcy. W poradniku widzę, że jest informacja, aby przy tworzeniu postaci skupić się na cechach zręczność oraz siła. Podczas gdy "podstawowymi" cechami łowcy są wspomniana zręczność ale dodatkowo percepcja. No to jak to w końcu jest? :)
jedrolb Junior
Jak się dostać do Readrika, do wejścia do jego sali potrzebuje wytrychów a nie mam żadnych. Można gdzieś kupić? Mechanikę też mam nisko.
BezCenzuryGO Centurion
Mapa zasłonięta żeby wykupić premium. No to jest porażka tej strony.
Anelin Junior
Uruchomienie kuźni nie daje korzyści? Serio? W pomieszczeniu 4 bez uruchomienia kuźni poza animantami będziemy walczyć ze wszystkimi duchami żywiołów. Po uruchomieniu kuźni one się tam nie pojawiają.... Może warto sprawdzić takie rzeczy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
