Zadanie poboczne: Żar wiary. Zabij wielkiego smoka (Cail Milczący), zabierz Płonący Kamień.
Pillars of Eternity: Palące Wodospady (Searing Falls) - mapa
Aktualizacja:
Palące Wodospady - opis i mapa lokacji
Palące Wodospady (Searing Falls) to niewielka lokacja na południe od Równin na krańcu lasu (Woodend Plains). Najważniejszym miejscem jakie tutaj znajdziemy jest jaskinia, w której przebywa ogromny smok. Warto także zauważyć, że cała lokacja wypełniona jest młodymi smokami (drakami), które także są wymagającymi przeciwnikami, więc nie zapuszczaj się w te tereny na zbyt wczesnym etapie gry.
Ważne miejsca w Palących Wodospadach
1. Jaskinia
W jaskini znajduje się jeden ze smoków - Cail Milczący (Cail the Silent) i przebywa w grocie na samym końcu jaskini. Początkowo nie będziesz przez nikogo niepokojony i spokojnie do niego dojdziesz. Po rozmowie będziesz musiał jednak pokonać nie tylko jego, ale także dwa młode draki (Young Drake) oraz kilka xoripów (Xaurip).
Z ciała Caila możesz zabrać Płonący Kamień (Burning Stone), które potrzebny jest do zaliczenia zadania Żar wiary (Cinders of faith), które zleca nam Fyrga w Pałacu Diuka (M22,4).
Nie zapomnij przeszukać wszystkich ciał i pojemników. Podczas powrotu do wyjścia wszystkie mijane wcześniej xoripy będą do ciebie wrogo nastawione.
Rodzaje przeciwników i potworów w Palących Wodospadach
Młody Drak (Young Drake) - Silny przeciwnik, posiadający wysoką obronę, sporą liczbę punktów życia oraz zadający znaczne obrażenia zarówno w zwarciu jak i na odległość (ataki ogniowe).
Drak (Drake) - Silniejszy wersja młodego Draka. Wszystkie jego statystyki są odpowiednio wyższe, przez co jest jeszcze groźniejszym przeciwnikiem.
Xorip (Xaurip)
Xorip Kapłan (Xaurip High Priest) - Silny xorip używający do walki magii. Wspomaga innych xoripów oraz zadaje spore obrażenia. Posiada dosyć mało punktów wytrzymałości, więc nie powinien stanowić większego problemu.
Xorip Czempion (Xaurip Champion) - Silny xorip używający do walki włóczni. Pojedynczo niegroźny, może stanowić zagrożenie w większej grupie.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany1108871 Junior
DOBRA WIEM MUSZE POSIADAC MECHANIKA NA POZIOMIE 10;P
rzaba89nae Senator
"Jeśli zależy ci na jak najszybszym zdobyciu osiągnięcia to wybierz te projekty, które mogą być najszybciej ukończone." -weźcie to poprawcie, porada jest bezsensowna.
Cysiek1 Legionista
Na początku sami faceci. Nie to co w starszych RPG.
zanonimizowany1123119 Junior
Mam problem na poziomie 12 labiryntu z zadaniem Narzędzia Władcy. Podchodzę do Tchareka zaczyna ze mną rozmowę, ale i przy okazji mnie atakuje. Więc zostaje jedynie mi go zabić co zakańcza zadanie. Miał ktoś taki problem?
KMariusz3 Junior
Info dla zaczynających - w pierwszej lokacji M1, na południu, przy obozowisku wroga , przy schowku butelce, używając przeszukiwania możemy odnaleźć "Rozczarownik" pistolet wyjątkowej jakości.
Rhylfein Junior
A ja mam pytanko odnośnie łowcy. W poradniku widzę, że jest informacja, aby przy tworzeniu postaci skupić się na cechach zręczność oraz siła. Podczas gdy "podstawowymi" cechami łowcy są wspomniana zręczność ale dodatkowo percepcja. No to jak to w końcu jest? :)
jedrolb Junior
Jak się dostać do Readrika, do wejścia do jego sali potrzebuje wytrychów a nie mam żadnych. Można gdzieś kupić? Mechanikę też mam nisko.
BezCenzuryGO Centurion
Mapa zasłonięta żeby wykupić premium. No to jest porażka tej strony.
Anelin Junior
Uruchomienie kuźni nie daje korzyści? Serio? W pomieszczeniu 4 bez uruchomienia kuźni poza animantami będziemy walczyć ze wszystkimi duchami żywiołów. Po uruchomieniu kuźni one się tam nie pojawiają.... Może warto sprawdzić takie rzeczy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
