Pillars of Eternity: Pustelnica z Domu Hadretów - solucja
Aktualizacja:
Pustelnica z Domu Hadretów (The Hermit of Hadret House) - zadanie główne
Zadanie to otrzymasz automatycznie po ukończeniu głównego questu Ten, który czeka (The Man Who Waits). Po wyjściu z Lecznicy Dusz (M20,5) drużyna zostanie zatrzymana przez posłańca Grupy Dunrydzkiej (Dunryd Row Messenger). Wysłuchaj jego wiadomości i skieruj się w stronę Domu Hadretów (M20,4). Obejrzyj w pobliżu domu spotkanie z Thaosem i wejdź do środka. Tu musisz spotkać się z Lady Webb (przebywa w niedostępnym wcześniej pomieszczeniu). Opowiedz kobiecie o wydarzeniach z Lecznicy Dusz. Oprócz tego poproszony zostaniesz o zdawanie Lady Webb kolejnych relacji z aktywności Bractwa Ołowianego Klucza.
Powróć do Lady Webb po wyłączeniu lub zniszczeniu engwitańskiej maszyny, która znajdowała się na szczycie Wieży na Wzgórzu Dziedzictwa (M24,6). Lokację tę odwiedzało się w głównym queście Nieśmiertelne dziedzictwo (Undying Heritage). Przy okazji przed wejściem do Domu Hadretów powinieneś spotkać kuriera (Courier), który podaruje drużynie rzadki pistolet.
Do Lady Webb po raz kolejny powróć po zaliczeniu głównego zadania Przez bramę śmierci (Through Death's Gate), a konkretnie po zbadaniu kolejnej engwitańskiej maszyny znajdującej się w ruinach Cliaban Rilag (M33,7). Od Lady Webb dowiesz się o konieczności uzyskania zaproszenia na rozprawę dotyczącą animacji.
W celu otrzymania zaproszenia musisz najpierw zyskać przychylność jednej z trzech frakcji zamieszkujących Zatokę Buntu - Rodu Doemenelów (House Doemenel), Rycerzy Tygla (The Knights of the Crucible) lub Dwunastki (The Dozens). Siedziba Rodu Doemenelów to duża rezydencja w dzielnicy Paprotny Brzeg (Brackenbury) (M20,3), Rycerze Tygla stacjonują w warowni w dzielnicy Zarzewie (First Fires) (M22,1), a Dwunastkę możesz odnaleźć w Jamie Admetha w dzielnicy Miedziane Aleje (Copperlane) (M18,5). Szczegółowe informacje na temat poszczególnych frakcji i powiązanych z nimi questów odnajdziesz w rozdziale Zatoka Buntu (Defiance Bay) - Wybór frakcji. Po tym jak zdobędziesz trochę punktów reputacji dla jednej z frakcji (pełna dowolność wyboru - nie będzie to miało wpływu na dalszy przebieg questu) spotkaj się w jej siedzibie z jej liderem i poproś go o zaproszenie.
WAŻNA UWAGA - Nie kontynuuj tego questu dopóki nie pozaliczasz wszystkich pobocznych zadań w Zatoce Buntu. Po ukończeniu opisywanego zadania część z nich zostałaby bowiem anulowana i ponadto przez pewien czas nie będziesz mógł powracać do Zatoki. To samo tyczy się innych ważnych aktywności, jak np. zbadania dostępnych lokacji (koniecznie splądruj Lecznicę Dusz, bo stanie się ona niedostępna) czy spotkania się z handlarzami.

Po tym jak otrzymasz zaproszenie od jednej z frakcji powróć do Lady Webb i porozmawiaj z nią. Wybierz się teraz do dzielnicy Zarzewie (First Fires) i wejdź do Pałacu Diuka (Ducal Palace) (M22,4). Po znalezieniu się wewnątrz pałacu nie próbuj korzystać z głównych drzwi, bo są one niedostępne. Zamiast tego zlokalizuj przejście prowadzące na boczny balkonik. Zaczekaj aż rozpocznie się rozprawa, której będzie przewodził Diuk Aevar. Wybór opcji dialogowych w trakcie rozprawy nie odegra żadnej roli. Niezależnie od tego jak się zachowasz diuk na sam koniec tej sceny zostanie zamordowany.
Po obejrzeniu wszystkich scenek oraz doświadczeniu wizji wyjdź z Pałacu Diuka. Musisz powrócić do siedziby Lady Webb, czyli do dzielnicy Paprotny Brzeg (M20,4). Jako że miasto płonie i panują zamieszki nie możesz korzystać ze wszystkich przejść, w rezultacie czego skieruj się do południowego wyjścia z Zarzewia, czyli tego, które znajduje się tuż przy Warowni Tygla. Wejdź do Domu Hadretów i przejdź do pomieszczenia na piętrze. Dotknij tu duszy leżącej na łóżku Lady Webb. Automatycznie opuścisz miasto i awansujesz do kolejnego głównego aktu.
Komentarze czytelników
W opisie zadania "Głos z przeszłości" jest dość gruby błąd. Amulet z duszą Rowyny NIE dodaje "+5 do Mocy i +5 do Woli" (jak napisaliście) - On daje tylko dość marne +5 do Woli. W ogóle w Pillarsach 1 nie ma przedmiotów dających tak ogromny bonus jak +5 do atrybutów podstawowych postaci, max to +3.
Max to +4. Z tego co pamiętam, to na pewno:
Młot Abydona +4 do Mocy (kumuluje się z innymi premiami)
Czaszka maegfolca +4 do Mocy
Formalne obuwie Viettro +4 Zręczności
Z bonusem +5 do jednej z głównych cech rzeczywiście nie ma żadnego przedmiotu.
Uruchomienie kuźni nie daje korzyści? Serio? W pomieszczeniu 4 bez uruchomienia kuźni poza animantami będziemy walczyć ze wszystkimi duchami żywiołów. Po uruchomieniu kuźni one się tam nie pojawiają.... Może warto sprawdzić takie rzeczy
Jak się dostać do Readrika, do wejścia do jego sali potrzebuje wytrychów a nie mam żadnych. Można gdzieś kupić? Mechanikę też mam nisko.
Działać działa, ale często wywala do windy.
A ja mam pytanko odnośnie łowcy. W poradniku widzę, że jest informacja, aby przy tworzeniu postaci skupić się na cechach zręczność oraz siła. Podczas gdy "podstawowymi" cechami łowcy są wspomniana zręczność ale dodatkowo percepcja. No to jak to w końcu jest? :)
Info dla zaczynających - w pierwszej lokacji M1, na południu, przy obozowisku wroga , przy schowku butelce, używając przeszukiwania możemy odnaleźć "Rozczarownik" pistolet wyjątkowej jakości.
Mam problem na poziomie 12 labiryntu z zadaniem Narzędzia Władcy. Podchodzę do Tchareka zaczyna ze mną rozmowę, ale i przy okazji mnie atakuje. Więc zostaje jedynie mi go zabić co zakańcza zadanie. Miał ktoś taki problem?
Na początku sami faceci. Nie to co w starszych RPG.
"Jeśli zależy ci na jak najszybszym zdobyciu osiągnięcia to wybierz te projekty, które mogą być najszybciej ukończone." -weźcie to poprawcie, porada jest bezsensowna.
DOBRA WIEM MUSZE POSIADAC MECHANIKA NA POZIOMIE 10;P
witam znajduję sie na poziomie 9 robie questa z częsciami od miecza ktory pewnie mam wykuć ale mam problem musze nadusic przycisk ktory znajduje siew scianie ale nie moge....dlaczego przechodze w tryb skradania ale to nic nie pomaga HELP!!!
Ja zabiłem go tak :
Czar "Spojrzenie Adragany" to podstawa. Jako czar maga, w zwoju czy pułapce. Na starcie od razu przywal w smoka tym czarem magiem i zwojami postacią która ma odpowiedni level by je obsłużyć, ewentualnie zostaw pułapki na jego drodze i cofnij się pod przeciwległą ścianę. Jeśli smok nie skamienieje, co się często zdarza bo ma bardzo wysokie odporności, wczytujesz sejw i od nowa. W końcu Adrowy skamienieje a wtedy użyj na niego wszystko najmocniejsze co masz. Nie powinien się "ocknąć" przed zgonem. Ponoć po którymś tam patchu podatność na obrażenia skamieniałych przeciwników zmniejszyła się z x4 na x2. Nie wiem więc teraz już na 100% czy zdąży się go ubić nim od kamienieje. Jak ja grałem to nie było z tym problemu, a grałem na "Hardzie". Czasem będzie trzeba również wczytać stan gdy przeciwnicy którzy są ze smokiem przecisną się koło niego i zaczną tracić nasz czas. Wtedy nie będziemy mogli się skupić na smoku. Jednak jak grałem to bardziej się trzymali z tyłu, mogłem szybko ubić bossa i potem skupić się na nich.
Jak zatłuc Adrowego Smoka? Maksymalnie rozwinięta drużyna pada po jednym zionięciu a gadzina nie da się przekonać żeby się przenieść :/
Witam,
w poradniku jest wzmianka o tym żeby wykonać misje poboczne przed kontynuowaniem questa 'Pustelnica z domu Hadretów'. Niestety zajrzałem za późno i teraz stoję w miejscu - nikt nie ma ochoty załatwić mi zaproszenia na obrady. Czy jestem już na tyle w ciemnej dziurze że powinienem wczytać grę którymś z wcześniejszych save'ów, czy można wyjść jakoś inaczej z tej patowej sytuacji, np. po prostu czekając/ A jeśli tak, to jak długo/ Pozdr
mam ten sam problem, ktoś powie jak rozwiazac ?
Witam,
mam problem z misją "Twierdzenia Pandgrama" Kiedy wchodzę do Gmachu Objawionych Tajemnic, wszyscy mnie atakują, czy ma to jakiś związek z animantką z Lecznicy Dusz? Mam jeszcze do zrobienia misję "przypowieść Waela" Nie wiem czy coś zrobiłem źle, ma ktoś jakieś rozwiązania żeby uniknąć walki?
Chcę przystąpić do wykonania zadania Żar Wiary ale Wenan, który ma mi powiedzieć o jaskini, nie robi tego. Czy muszę mieć u Dwunastki wyższa reputację aby posunąć ten quest do przodu?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
