Zaatakuj wilki i zbadaj zwłoki.
Gdy zbliżysz się do tego miejsca podbiegnie do ciebie Cwineth i poprosi o uratowanie jej kompanów (06).
Aby odblokować schody do Świątyni Hylei (M58) musisz zrobić jedną z trzech rzeczy:
- Użyć Młota i dłuta;
- Posiadać moc na poziomie 16;
- Spróbuj obejść kamień, postać z niskim poziomem atletyki może zostać ranna.
W środku znajdziesz kilka ciekawych przedmiotów. Uważaj na dużą ilość Leśnych czatowników.
Zbadaj zwłoki wielkiego stelgaera i dotknij jego duszy - poboczne zadanie "Łowca, brat".
Ich grupa związana jest z zadaniem "Na łasce plemion". Możesz:
- Pomóc im wydostać się północnym przejściem. Musisz zabić cętkowane staelgary (08);
- Pomóc im wydostać się południem. Zabij grupę Kłów (07);
- Zaatakuj ich opowiadając się tym samym po stronie Kłów (07).
Poszukują oni grupy najemników (06). Chcą abyś się ich pozbył. Wykonasz w ten sposób zadanie "Na łasce plemion".
Odszukaj martwego Fiorma i dotknij jego duszy - poboczne zadanie "Łowca, brat".
Północna Głusza (Northweald) M57 | Pillars of Eternity
Aktualizacja:
Północna Głusza - opis i mapa lokacji
Powyższa mapa przedstawia Północną Głuszę (Northweald) - lokację na północ od miasta Bliźniacze Wiązy. Jest to ostatnia duża lokacja jaką odwiedzisz w tej części mapy. Dalej na północ znajduje się jedynie Świątynia Hylei (Temple of Hylea), do której schody znajdują się w północno-zachodniej części Północnej Głuszy. Spotkasz tutaj bardzo wielu różnych przeciwników z czego większość będzie jednak związana z siłami natury, od zwykłych wilków po silnych leśnych czatowników.
Ważne miejsca w Północnej Głuszy
2. Bród
Gdy zbliżysz się do tego miejsca podbiegnie do ciebie Cwineth i poprosi o uratowanie jej kompanów (M57,6). Jest to część odblokowanego wcześniej zadania Na łasce plemion (At the Mercy of the Tribes).
3. Gniazdo
Droga ta prowadzi do lokacji Świątynia Hylei. Aby odblokować schody musisz zrobić jedną z trzech rzeczy:
- Użyć Młota i dłuta;
- Posiadać moc na poziomie 16;
- Spróbować obejść kamień.
Uwaga - Postacie z niskim poziomem atletyki mogą zostać ranne podczas przeprawy.
4. Jaskinia
W środku znajdziesz kilka ciekawych przedmiotów. Uważaj na dużą ilość leśnych czatowników, których w świątyni jest około 7-8 w dwóch grupach.
5. Grań Strażnicza
Odszukaj tu zwłoki wielkiego stelgaera i dotknij jego duszy na potrzeby pobocznego zadania Łowca, Brat (Hunter, Brother).
6. Obóz najemników
Grupa najemników związana jest z zadaniem Na łasce plemion (At the Mercy of the Tribes). Możesz:
- Pomóc im wydostać się północnym przejściem. Musisz zabić cętkowane staelgary (M57,8);
- Pomóc im wydostać się południem. Zabij grupę Kłów (M57,7);
- Skorzystać z perswazji i nakłonić Esmara do przekazania się w ręce Kłów;
- Zaatakować ich opowiadając się tym samym po stronie Kłów (M57,7).
Jeśli zdecydujesz się ich zaatakować na początku pozbądź się maga oraz strzelca.
7. Grupa Kłów
Poszukują oni grupy najemników (M57,6) i chcą abyś się ich pozbył. Wykonasz w ten sposób zadanie Na łasce plemion (At the Mercy of the Tribes). Możesz też ich zabić i wykonać to samo zadanie tylko dla najemników.
9. Wodospad
Odszukaj tu ciało Fiorma z pobocznego zadania Łowca, Brat (Hunter, Brother) i dotknij jego duszy.
Ważne postacie niezależne w Północnej Głuszy
Cwineth (M57,2)
Esmar (M57,6) - Przywódca grupy najemników, którzy próbują uciec z zasadzki urządzonej przez Kły (Fangs).
Jasna Krew z Kłów (Fangs Bright Blood) (M57,7) - Przywódca grupy Kłów poszukujących najemników, którzy zapuścili się na ziemie przodków.
Rodzaje przeciwników i potworów w Północnej Głuszy
Wilczy przywódca (Wolf leader)
Wilk (Wolf)
Żuk kamienny (Stone beetle)
Bagienny czatownik (swamp lurker)
Niedźwiedź (Bear)
Adragana (Adragana)
Leśny czatownik (Forest lurker)
Staelgar (Staelgar)
Dorosły staelgar (Elder staelgar) - Silniejsza wersja zwykłego staelgara.
Cętkowany staelgar (Spotted staelgar) - Staelgar o charakterystycznym wyglądzie. Jest niewiele silniejszy od zwykłego Staelgara.
Dorosły cętkowany staelgar (Elder spotted staelgar) - Silniejsza wersja cętkowanego staelgara.
Zguba deszczu (Rain blight)
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany1108871 Junior
DOBRA WIEM MUSZE POSIADAC MECHANIKA NA POZIOMIE 10;P
rzaba89nae Senator
"Jeśli zależy ci na jak najszybszym zdobyciu osiągnięcia to wybierz te projekty, które mogą być najszybciej ukończone." -weźcie to poprawcie, porada jest bezsensowna.
Cysiek1 Legionista
Na początku sami faceci. Nie to co w starszych RPG.
zanonimizowany1123119 Junior
Mam problem na poziomie 12 labiryntu z zadaniem Narzędzia Władcy. Podchodzę do Tchareka zaczyna ze mną rozmowę, ale i przy okazji mnie atakuje. Więc zostaje jedynie mi go zabić co zakańcza zadanie. Miał ktoś taki problem?
KMariusz3 Junior
Info dla zaczynających - w pierwszej lokacji M1, na południu, przy obozowisku wroga , przy schowku butelce, używając przeszukiwania możemy odnaleźć "Rozczarownik" pistolet wyjątkowej jakości.
Rhylfein Junior
A ja mam pytanko odnośnie łowcy. W poradniku widzę, że jest informacja, aby przy tworzeniu postaci skupić się na cechach zręczność oraz siła. Podczas gdy "podstawowymi" cechami łowcy są wspomniana zręczność ale dodatkowo percepcja. No to jak to w końcu jest? :)
jedrolb Junior
Jak się dostać do Readrika, do wejścia do jego sali potrzebuje wytrychów a nie mam żadnych. Można gdzieś kupić? Mechanikę też mam nisko.
BezCenzuryGO Centurion
Mapa zasłonięta żeby wykupić premium. No to jest porażka tej strony.
Anelin Junior
Uruchomienie kuźni nie daje korzyści? Serio? W pomieszczeniu 4 bez uruchomienia kuźni poza animantami będziemy walczyć ze wszystkimi duchami żywiołów. Po uruchomieniu kuźni one się tam nie pojawiają.... Może warto sprawdzić takie rzeczy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
