Znajduje się tutaj zniszczony most. Możesz przedostać się na drugą stronę za pomocą linki z kotwiczką.
Znajdziesz tutaj klucz do starego lochu.
Prowadzi ono do Garbarni Trygila (jeden z budynków w wiosce).
Możesz ją otworzyć od wewnątrz, po konfrontacji z Wymundem.
Możesz poświęcić jednego ze swoich towarzyszy w zamian za stałą premię do statystyk.
Zabierz ze stołu klucz do krypty. Możesz go użyć na pobliskich drzwiach (08).
Drzwi otwórz za pomocą Klucza do krypty (07).
Dzięki otwarciu drzwi znacząco skracasz drogę do centrum świątyni.
Dzięki otwarciu drzwi znacząco skracasz drogę do centrum świątyni.
Możesz też otworzyć je za pomocą klucza do starego lochu (03).
Pillars of Eternity: Ruiny w Jelenim Brodzie - mapa
Aktualizacja:
Ruiny w Jelenim Brodzie - opis i mapa podrzędnej lokacji
Ruiny w Jelenim Brodzie (Dyrford Ruins) są lokacją podrzędną względem Przeprawy Jeleni Bród oraz samej wioski Jeleni Bród. W środku znajdziesz kompleks świątynny, który zajęty jest przez wyznawców Skaena. We wschodniej części lokacji znajduje się przejście do Przeprawy Jeleni Bród, na zachodzie z kolei do wioski Jeleni Bród. W ruinach jest wiele pułapek i tajnych skrytek, tak więc dobrze jest je powoli i dokładnie badać.
Ważne miejsca w Ruinach Jeleni Bród
1. Wejście do ruin
W tym miejscu rozpoczynasz eksplorację ruin (jeśli wybrałeś wejście w Przeprawie Jeleni Bród).
2. Skrzyżowanie
Znajduje się tutaj zniszczony most. Możesz przejść na drugą stronę posiadając linkę z kotwiczką.
3. Pokój wyznawców Skaena
W jednej ze skrzyń znajdziesz klucz do starego lochu. Klucz ten otwiera główne drzwi świątyni.
4. Przejście do wioski Jeleni Bród
Po drabinie możesz wejść do Garbani Trygila (M29,5) w wiosce Jeleni Bród. Pamiętaj jednak, że gdy wyjdziesz, a wcześniej nie walczyłeś z Trygilem to cię zaatakuje.
Tutaj także znajduje się skrót dzięki któremu możesz szybko dostać się do podziemi. Potrzebujesz jednak 7 Mechaniki aby otworzyć drzwi w Garbarni Trygila.
5. Fałszywa Ściana
Fałszywą ścianę możesz otworzyć od wewnątrz, po konfrontacji z Wymundem. Skrócisz sobie dzięki temu drogę na powierzchnię.
6. Rytuał Krwi
Tutaj przeprowadzany jest tajemniczy rytuał. Znajduje się tutaj Zbiornik Krwi. Możesz poświęcić jednego ze swoich towarzyszy w zamian za stałą premię do statystyk.
7. Biblioteka
Znajdziesz tutaj klucz do krypty (08). Znajduje się on na stole pośrodku pomieszczenia.
8. krypta
Drzwi do krypty otworzysz za pomocą klucz znalezionego w Bibliotece (07).
Rodzaje przeciwników i potworów w Ruinach Jeleni Bród
Skaenicki kultysta (Skaen cultist) - Wyznawca Skaena, w zależności od rodzaju może walczyć wręcz, na dystans lub za pomocą magii. Najsłabszy ze spotkanych w świątyni przeciwników.
Strażnik świątyni Skaena (Skaen temple guard) - Najsilniejszy przeciwnik jakiego spotkasz w świątyni. Używa przede wszystkim broni do walki w zwarciu. Dysponuje wysoką obroną i dużą liczbą punktów wytrzymałości.
Skaenicki strażnik (Skaen guard) - Silniejszy wyznawca Skaena, może atakować różnymi rodzajami ataków.
Żuk kamienny (Stone beetle) - Silniejsza wersja żuka drewnianego. Posiada dużo więcej wytrzymałości i jest bardziej odporny na ataki.
Komentarze czytelników
W opisie zadania "Głos z przeszłości" jest dość gruby błąd. Amulet z duszą Rowyny NIE dodaje "+5 do Mocy i +5 do Woli" (jak napisaliście) - On daje tylko dość marne +5 do Woli. W ogóle w Pillarsach 1 nie ma przedmiotów dających tak ogromny bonus jak +5 do atrybutów podstawowych postaci, max to +3.
Max to +4. Z tego co pamiętam, to na pewno:
Młot Abydona +4 do Mocy (kumuluje się z innymi premiami)
Czaszka maegfolca +4 do Mocy
Formalne obuwie Viettro +4 Zręczności
Z bonusem +5 do jednej z głównych cech rzeczywiście nie ma żadnego przedmiotu.
Uruchomienie kuźni nie daje korzyści? Serio? W pomieszczeniu 4 bez uruchomienia kuźni poza animantami będziemy walczyć ze wszystkimi duchami żywiołów. Po uruchomieniu kuźni one się tam nie pojawiają.... Może warto sprawdzić takie rzeczy
Jak się dostać do Readrika, do wejścia do jego sali potrzebuje wytrychów a nie mam żadnych. Można gdzieś kupić? Mechanikę też mam nisko.
Działać działa, ale często wywala do windy.
A ja mam pytanko odnośnie łowcy. W poradniku widzę, że jest informacja, aby przy tworzeniu postaci skupić się na cechach zręczność oraz siła. Podczas gdy "podstawowymi" cechami łowcy są wspomniana zręczność ale dodatkowo percepcja. No to jak to w końcu jest? :)
Info dla zaczynających - w pierwszej lokacji M1, na południu, przy obozowisku wroga , przy schowku butelce, używając przeszukiwania możemy odnaleźć "Rozczarownik" pistolet wyjątkowej jakości.
Mam problem na poziomie 12 labiryntu z zadaniem Narzędzia Władcy. Podchodzę do Tchareka zaczyna ze mną rozmowę, ale i przy okazji mnie atakuje. Więc zostaje jedynie mi go zabić co zakańcza zadanie. Miał ktoś taki problem?
Na początku sami faceci. Nie to co w starszych RPG.
"Jeśli zależy ci na jak najszybszym zdobyciu osiągnięcia to wybierz te projekty, które mogą być najszybciej ukończone." -weźcie to poprawcie, porada jest bezsensowna.
DOBRA WIEM MUSZE POSIADAC MECHANIKA NA POZIOMIE 10;P
witam znajduję sie na poziomie 9 robie questa z częsciami od miecza ktory pewnie mam wykuć ale mam problem musze nadusic przycisk ktory znajduje siew scianie ale nie moge....dlaczego przechodze w tryb skradania ale to nic nie pomaga HELP!!!
Ja zabiłem go tak :
Czar "Spojrzenie Adragany" to podstawa. Jako czar maga, w zwoju czy pułapce. Na starcie od razu przywal w smoka tym czarem magiem i zwojami postacią która ma odpowiedni level by je obsłużyć, ewentualnie zostaw pułapki na jego drodze i cofnij się pod przeciwległą ścianę. Jeśli smok nie skamienieje, co się często zdarza bo ma bardzo wysokie odporności, wczytujesz sejw i od nowa. W końcu Adrowy skamienieje a wtedy użyj na niego wszystko najmocniejsze co masz. Nie powinien się "ocknąć" przed zgonem. Ponoć po którymś tam patchu podatność na obrażenia skamieniałych przeciwników zmniejszyła się z x4 na x2. Nie wiem więc teraz już na 100% czy zdąży się go ubić nim od kamienieje. Jak ja grałem to nie było z tym problemu, a grałem na "Hardzie". Czasem będzie trzeba również wczytać stan gdy przeciwnicy którzy są ze smokiem przecisną się koło niego i zaczną tracić nasz czas. Wtedy nie będziemy mogli się skupić na smoku. Jednak jak grałem to bardziej się trzymali z tyłu, mogłem szybko ubić bossa i potem skupić się na nich.
Jak zatłuc Adrowego Smoka? Maksymalnie rozwinięta drużyna pada po jednym zionięciu a gadzina nie da się przekonać żeby się przenieść :/
Witam,
w poradniku jest wzmianka o tym żeby wykonać misje poboczne przed kontynuowaniem questa 'Pustelnica z domu Hadretów'. Niestety zajrzałem za późno i teraz stoję w miejscu - nikt nie ma ochoty załatwić mi zaproszenia na obrady. Czy jestem już na tyle w ciemnej dziurze że powinienem wczytać grę którymś z wcześniejszych save'ów, czy można wyjść jakoś inaczej z tej patowej sytuacji, np. po prostu czekając/ A jeśli tak, to jak długo/ Pozdr
mam ten sam problem, ktoś powie jak rozwiazac ?
Witam,
mam problem z misją "Twierdzenia Pandgrama" Kiedy wchodzę do Gmachu Objawionych Tajemnic, wszyscy mnie atakują, czy ma to jakiś związek z animantką z Lecznicy Dusz? Mam jeszcze do zrobienia misję "przypowieść Waela" Nie wiem czy coś zrobiłem źle, ma ktoś jakieś rozwiązania żeby uniknąć walki?
Chcę przystąpić do wykonania zadania Żar Wiary ale Wenan, który ma mi powiedzieć o jaskini, nie robi tego. Czy muszę mieć u Dwunastki wyższa reputację aby posunąć ten quest do przodu?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
