Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy - podstawy
Endless Paths of Od Nua
Aktualizacja:
Bezkresne Ścieżki Od Nuy (Endless Paths of Od Nua) - opisy i mapy wszystkich poziomów lochów
Bezkresne Ścieżki Od Nuy (Endless Paths of Od Nua) to najbardziej rozbudowana sieć lochów znajdujących się w grze Pillars of Eternity. Do zbadania jest w sumie aż piętnaście ich poziomów. Na każdym z pięter na drużynę czekają zarówno walki jak i skarby nadające się do odkrycia. Oprócz tego pojawia się możliwość do zaliczenia szeregu opcjonalnych misji.
Omawiane lochy znajdują się pod warownią Caed Nua (mapa M13) i możesz do nich wkroczyć korzystając ze schodów w lochach warowni (M13,7). Bardzo ważną informacją jest to, że pełna eksploracja Bezkresnych Ścieżek nie jest obowiązkowa. Jeśli nie jesteś zainteresowany ich eksploracją to możesz ograniczyć się jedynie do częściowego zbadania pierwszego poziomu. Będzie to miało na celu dokończenie głównego zadania Stary Widzący poprzez pokonanie Maerwalda w bezpośrednim starciu.
Jeśli chcesz zbadać Bezkresne Ścieżki Od Nuy w stu procentach to nie musisz zajmować się tym od razu. Cały proces najlepiej jest rozłożyć sobie na raty, powracając na powierzchnię po zbadaniu kilku nowych poziomów z zamiarem uzupełnienia zapasów i udania się na odpoczynek (na każdym poziomie są schody, dzięki którym skrócisz sobie tę przeprawę). Jest to tym bardziej wskazane, że na niższych poziomach lochu przebywają silne potwory, z którymi początkująca drużyna najprawdopodobniej sobie nie poradzi. Na dotarcie na najniższe piętra najlepiej jest w rezultacie zdecydować się pod koniec gry, dysponując już odpowiednio silnymi podwładnymi.
Na kolejnych stronach znajdują się omówienia wszystkich poziomów Bezkresnych Ścieżek. Do opisu każdego piętra dołączona jest oczywiście mapa m.in. z zaznaczonymi skarbami, ukrytymi przejściami, pułapkami czy legowiskami silniejszych potworów.
Ważna informacja - Na dalszych poziomach Bezkresnych Ścieżek Od Nuy drużyna może wpaść na kilka przyjaźnie nastawionych postaci. W celu odbycia z nimi rozmów wymagana jest niestety znajomość engwitańskiego języka. Główny bohater może poznać ten język podczas zaliczania głównego zadania Nieśmiertelne dziedzictwo (Undying Heritage) w Zatoce Buntu. Dobrze jest więc wstrzymać się z wyprawami na niższe piętra dopóki nie ukończy się wspomnianego questu.
- Pillars of Eternity - poradnik do gry
- Pillars of Eternity: Poradnik do gry
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy (Endless Paths of Od Nua) - opisy i mapy wszystkich poziomów lochów
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy - podstawy
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 1 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 2 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 3 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 4 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 5 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 6 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 7 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 8 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 9 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 10 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 11 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 12 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 13 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 14 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 15 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy - poboczne zadania, solucja
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy (Endless Paths of Od Nua) - opisy i mapy wszystkich poziomów lochów
- Pillars of Eternity: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
W opisie zadania "Głos z przeszłości" jest dość gruby błąd. Amulet z duszą Rowyny NIE dodaje "+5 do Mocy i +5 do Woli" (jak napisaliście) - On daje tylko dość marne +5 do Woli. W ogóle w Pillarsach 1 nie ma przedmiotów dających tak ogromny bonus jak +5 do atrybutów podstawowych postaci, max to +3.
Max to +4. Z tego co pamiętam, to na pewno:
Młot Abydona +4 do Mocy (kumuluje się z innymi premiami)
Czaszka maegfolca +4 do Mocy
Formalne obuwie Viettro +4 Zręczności
Z bonusem +5 do jednej z głównych cech rzeczywiście nie ma żadnego przedmiotu.
Uruchomienie kuźni nie daje korzyści? Serio? W pomieszczeniu 4 bez uruchomienia kuźni poza animantami będziemy walczyć ze wszystkimi duchami żywiołów. Po uruchomieniu kuźni one się tam nie pojawiają.... Może warto sprawdzić takie rzeczy
Jak się dostać do Readrika, do wejścia do jego sali potrzebuje wytrychów a nie mam żadnych. Można gdzieś kupić? Mechanikę też mam nisko.
Działać działa, ale często wywala do windy.
A ja mam pytanko odnośnie łowcy. W poradniku widzę, że jest informacja, aby przy tworzeniu postaci skupić się na cechach zręczność oraz siła. Podczas gdy "podstawowymi" cechami łowcy są wspomniana zręczność ale dodatkowo percepcja. No to jak to w końcu jest? :)
Info dla zaczynających - w pierwszej lokacji M1, na południu, przy obozowisku wroga , przy schowku butelce, używając przeszukiwania możemy odnaleźć "Rozczarownik" pistolet wyjątkowej jakości.
Mam problem na poziomie 12 labiryntu z zadaniem Narzędzia Władcy. Podchodzę do Tchareka zaczyna ze mną rozmowę, ale i przy okazji mnie atakuje. Więc zostaje jedynie mi go zabić co zakańcza zadanie. Miał ktoś taki problem?
Na początku sami faceci. Nie to co w starszych RPG.
"Jeśli zależy ci na jak najszybszym zdobyciu osiągnięcia to wybierz te projekty, które mogą być najszybciej ukończone." -weźcie to poprawcie, porada jest bezsensowna.
DOBRA WIEM MUSZE POSIADAC MECHANIKA NA POZIOMIE 10;P
witam znajduję sie na poziomie 9 robie questa z częsciami od miecza ktory pewnie mam wykuć ale mam problem musze nadusic przycisk ktory znajduje siew scianie ale nie moge....dlaczego przechodze w tryb skradania ale to nic nie pomaga HELP!!!
Ja zabiłem go tak :
Czar "Spojrzenie Adragany" to podstawa. Jako czar maga, w zwoju czy pułapce. Na starcie od razu przywal w smoka tym czarem magiem i zwojami postacią która ma odpowiedni level by je obsłużyć, ewentualnie zostaw pułapki na jego drodze i cofnij się pod przeciwległą ścianę. Jeśli smok nie skamienieje, co się często zdarza bo ma bardzo wysokie odporności, wczytujesz sejw i od nowa. W końcu Adrowy skamienieje a wtedy użyj na niego wszystko najmocniejsze co masz. Nie powinien się "ocknąć" przed zgonem. Ponoć po którymś tam patchu podatność na obrażenia skamieniałych przeciwników zmniejszyła się z x4 na x2. Nie wiem więc teraz już na 100% czy zdąży się go ubić nim od kamienieje. Jak ja grałem to nie było z tym problemu, a grałem na "Hardzie". Czasem będzie trzeba również wczytać stan gdy przeciwnicy którzy są ze smokiem przecisną się koło niego i zaczną tracić nasz czas. Wtedy nie będziemy mogli się skupić na smoku. Jednak jak grałem to bardziej się trzymali z tyłu, mogłem szybko ubić bossa i potem skupić się na nich.
Jak zatłuc Adrowego Smoka? Maksymalnie rozwinięta drużyna pada po jednym zionięciu a gadzina nie da się przekonać żeby się przenieść :/
Witam,
w poradniku jest wzmianka o tym żeby wykonać misje poboczne przed kontynuowaniem questa 'Pustelnica z domu Hadretów'. Niestety zajrzałem za późno i teraz stoję w miejscu - nikt nie ma ochoty załatwić mi zaproszenia na obrady. Czy jestem już na tyle w ciemnej dziurze że powinienem wczytać grę którymś z wcześniejszych save'ów, czy można wyjść jakoś inaczej z tej patowej sytuacji, np. po prostu czekając/ A jeśli tak, to jak długo/ Pozdr
mam ten sam problem, ktoś powie jak rozwiazac ?
Witam,
mam problem z misją "Twierdzenia Pandgrama" Kiedy wchodzę do Gmachu Objawionych Tajemnic, wszyscy mnie atakują, czy ma to jakiś związek z animantką z Lecznicy Dusz? Mam jeszcze do zrobienia misję "przypowieść Waela" Nie wiem czy coś zrobiłem źle, ma ktoś jakieś rozwiązania żeby uniknąć walki?
Chcę przystąpić do wykonania zadania Żar Wiary ale Wenan, który ma mi powiedzieć o jaskini, nie robi tego. Czy muszę mieć u Dwunastki wyższa reputację aby posunąć ten quest do przodu?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
