Porozmawiaj z Vesgel na temat Mroźnego Wyłomu.
Klucz jest w skrzynce ze słabym zabezpieczeniem. Zanim się do niej włamiesz zaczekać aż z sali wyjdzie jedna z postaci.
Użyj niebieskiego kryształowego klucza (02) na tutejszych drzwiach.
W miejscach tych zostaniesz zatrzymany przez strażników.
Włamanie się do zamkniętej skrzyni pozwoli ci wejść w posiadanie białego kryształowego klucza.
Użyj białego kryształowego klucza (05) na tutejszych drzwiach.
Odszukaj sekretny przełącznik, który odblokuje przejście do Mroźnego Wyłomu.
Pokonaj Glasvahla i wszystkie pozostałe postacie z sali lub rozwiąż sytuację w sposób pokojowy - zadanie "W objęciach Białej Otchłani".
Odszukaj tu srebrny klucz. Użyj go do otwarcia pomieszczenia z więzioną Alwah (10).
Otwórz drzwi z pomocą srebrnego klucza z biblioteki (09) i uratuj Alwah - poboczne zadanie "Lodowe więzienie" (M40,4).
W miejscach tych zostaniesz zatrzymany przez strażników.
Drzwi prowadzą do obszaru niedostępnego dla gości.
Drzwi prowadzą do obszaru niedostępnego dla gości.
Drzwi prowadzą do obszaru niedostępnego dla gości.
Drzwi prowadzą do obszaru niedostępnego dla gości.
Południowe Mrozy (Noonfrost) M41 | Pillars of Eternity
Aktualizacja:
Południowe Mrozy - opis i mapa podrzędnej lokacji
Południowe Mrozy (Noonfrost) to średniej wielkości podziemna lokacja, do której możesz wejść podczas pobytu w Staropieśni (Oldsong). Miejsce to odwiedza się w głównej mierze z zamiarem zaliczenia zadania W objęciach Białej Otchłani (Into the White Void) zleconego przez boga Rymrganda w Teir Evron. Północne pomieszczenia tej lokacji są początkowo niedostępne i przy próbie wkroczenia do nich drużyna może zostać zaatakowana przez okoliczne postacie. Do Mroźnego Wyłomu związanego ze wspomnianym wyżej questem prowadzi na szczęście bezpieczna ścieżka przez zachodnie pomieszczenia.
Ważne miejsca w Południowych Mrozach
1. Pierwsza komnata
Od Vesgel dowiesz się, że obowiązuje zakaz wstępu do niektórych obszarów świątyni. Możesz zostać zaatakowany jeśli zignorujesz ostrzeżenia strażników przy niedostępnych przejściach (M41,4) lub jeśli otworzysz jedne z zamkniętych drzwi.
2. Komnata z niebieskim kryształowym kluczem
Klucz jest w zamkniętym pudełku. Zanim go zabierzesz zaczekaj aż strażnik wyjdzie z pomieszczenia. Klucza możesz użyć do otwarcia zachodniego przejścia (M41,3).
5. Boczne pomieszczenie
Kolejny klucz jest w zamkniętej skrzyni. Jeśli zdołasz się do niej włamać to odblokujesz sobie prostszą drogę do północnej części świątyni (M41,6).
7. Gabinet
W trybie skradania możesz odszukać przełącznik i przesunąć z jego pomocą fragment ściany.
W gabinecie jest interaktywny ołtarz. Jeśli zdołasz rozbroić jego zaawansowaną pułapkę to wejdziesz w posiadanie rzadkiej czarodziejskiej laski.
8. Mroźny Wyłom
Zadanie Rymrganda: W objęciach Białej Otchłani (Into the White Void) - Zamorduj Glasvahla oraz wszystkie towarzyszące mu postacie lub postaraj się rozwiązać problem w pokojowy sposób (odpowiednie opcje dialogowe).
9. Biblioteka
Jest tu srebrny klucz do zamkniętego pomieszczenia w północnej części świątyni (M41,10).
10. Zamknięte pomieszczenie
Poboczne zadanie: Lodowe więzienie (Prison of Ice) - Użyj srebrnego klucza z biblioteki i uratuj więzioną Alwah.
Ważne postacie niezależne w Południowych Mrozach
Vesgel (M41,1) - Powita ona drużynę w momencie dotarcia do świątyni.
Glasvahl (M41,8) - Spotkaj się z nim w ramach głównego zadania boga Rymrganda.
Alwah (M41,10) - Możesz ją uratować na prośbę Larhy z Paszczy Galawaina (M40,4).
Inne ważne informacje związane z Południowymi Mrozami
Jeśli nie chcesz zostać zaatakowany w drodze do Mroźnego Wyłomu to polegaj na opcji skradania się i pozyskuj kolejne klucze, najpierw niebieski klucz ze wschodniej komnaty (M41,2) i następnie biały klucz z południowego składziku (M41,6). Problemy może ci sprawić jedynie otwarcie skrzynki z drugim kluczem, bo ktoś z drużyny musi mieć rozwiniętą Mechanikę do co najmniej 5 punktów (a najlepiej do 6 punktów - wtedy nie będą potrzebne wytrychy).
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany1108871 Junior
DOBRA WIEM MUSZE POSIADAC MECHANIKA NA POZIOMIE 10;P
rzaba89nae Senator
"Jeśli zależy ci na jak najszybszym zdobyciu osiągnięcia to wybierz te projekty, które mogą być najszybciej ukończone." -weźcie to poprawcie, porada jest bezsensowna.
Cysiek1 Legionista
Na początku sami faceci. Nie to co w starszych RPG.
zanonimizowany1123119 Junior
Mam problem na poziomie 12 labiryntu z zadaniem Narzędzia Władcy. Podchodzę do Tchareka zaczyna ze mną rozmowę, ale i przy okazji mnie atakuje. Więc zostaje jedynie mi go zabić co zakańcza zadanie. Miał ktoś taki problem?
KMariusz3 Junior
Info dla zaczynających - w pierwszej lokacji M1, na południu, przy obozowisku wroga , przy schowku butelce, używając przeszukiwania możemy odnaleźć "Rozczarownik" pistolet wyjątkowej jakości.
Rhylfein Junior
A ja mam pytanko odnośnie łowcy. W poradniku widzę, że jest informacja, aby przy tworzeniu postaci skupić się na cechach zręczność oraz siła. Podczas gdy "podstawowymi" cechami łowcy są wspomniana zręczność ale dodatkowo percepcja. No to jak to w końcu jest? :)
jedrolb Junior
Jak się dostać do Readrika, do wejścia do jego sali potrzebuje wytrychów a nie mam żadnych. Można gdzieś kupić? Mechanikę też mam nisko.
BezCenzuryGO Centurion
Mapa zasłonięta żeby wykupić premium. No to jest porażka tej strony.
Anelin Junior
Uruchomienie kuźni nie daje korzyści? Serio? W pomieszczeniu 4 bez uruchomienia kuźni poza animantami będziemy walczyć ze wszystkimi duchami żywiołów. Po uruchomieniu kuźni one się tam nie pojawiają.... Może warto sprawdzić takie rzeczy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
