Pillars of Eternity M41 - Południowe Mrozy
Pillars of Eternity M41 - Południowe Mrozy
Pierwsza komnata
Porozmawiaj z Vesgel na temat Mroźnego Wyłomu.
Komnata z niebieskim kryształowym kluczem
Klucz jest w skrzynce ze słabym zabezpieczeniem. Zanim się do niej włamiesz zaczekać aż z sali wyjdzie jedna z postaci.
Zachodnie przejście
Użyj niebieskiego kryształowego klucza (02) na tutejszych drzwiach.
Niedostępne przejścia
W miejscach tych zostaniesz zatrzymany przez strażników.
Boczne pomieszczenie
Włamanie się do zamkniętej skrzyni pozwoli ci wejść w posiadanie białego kryształowego klucza.
Zachodnie przejście #2
Użyj białego kryształowego klucza (05) na tutejszych drzwiach.
Gabinet
Odszukaj sekretny przełącznik, który odblokuje przejście do Mroźnego Wyłomu.
Mroźny Wyłom
Pokonaj Glasvahla i wszystkie pozostałe postacie z sali lub rozwiąż sytuację w sposób pokojowy - zadanie "W objęciach Białej Otchłani".
Biblioteka
Odszukaj tu srebrny klucz. Użyj go do otwarcia pomieszczenia z więzioną Alwah (10).
Zamknięte pomieszczenie
Otwórz drzwi z pomocą srebrnego klucza z biblioteki (09) i uratuj Alwah - poboczne zadanie "Lodowe więzienie" (M40,4).
Wyjście do Staropieśni.
Użyj na drzwiach srebrnego klucza z biblioteki (09).
Skrzynka z pułapką.
Użyj trybu skradania, odszukaj sekretny przełącznik na podłodze i doprowadź do przesunięcia ściany.
Ołtarz z pułapką.
Drzwi wymagają wysoko rozwiniętej Mechaniki lub białego kryształowego klucza (06).
Zamek wymaga 6 wytrychów i 5 punktów Mechaniki lub 6 punktów Mechaniki. W skrzyni jest biały kryształowy klucz.
Niedostępne przejścia
W miejscach tych zostaniesz zatrzymany przez strażników.
Zamek w drzwiach wymaga 1 wytrychu lub 1 punktu Mechaniki.
Drzwi prowadzą do obszaru niedostępnego dla gości.
Zamek w drzwiach wymaga 1 wytrychu lub 1 punktu Mechaniki.
Drzwi prowadzą do obszaru niedostępnego dla gości.
Zamek wymaga 3 wytrychów i 2 punktów Mechaniki lub 3 punktów Mechaniki. W nowym pomieszczeniu jest biały kryształowy klucz (05).
Zamek w drzwiach wymaga 2 wytrychów i 1 punktu Mechaniki lub 2 punktów Mechaniki.
Drzwi prowadzą do obszaru niedostępnego dla gości.
Zamek wymaga 3 wytrychów i 2 punktów Mechaniki lub 3 punktów Mechaniki. W skrzynce jest niebieski kryształowy klucz.
Drzwi wymagają wysoko rozwiniętej Mechaniki lub niebieskiego kryształowego klucza (02).
Drzwi prowadzą do obszaru niedostępnego dla gości.

Południowe Mrozy (Noonfrost) M41 | Pillars of Eternity

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Południowe Mrozy - opis i mapa podrzędnej lokacji

Południowe Mrozy (Noonfrost) to średniej wielkości podziemna lokacja, do której możesz wejść podczas pobytu w Staropieśni (Oldsong). Miejsce to odwiedza się w głównej mierze z zamiarem zaliczenia zadania W objęciach Białej Otchłani (Into the White Void) zleconego przez boga Rymrganda w Teir Evron. Północne pomieszczenia tej lokacji są początkowo niedostępne i przy próbie wkroczenia do nich drużyna może zostać zaatakowana przez okoliczne postacie. Do Mroźnego Wyłomu związanego ze wspomnianym wyżej questem prowadzi na szczęście bezpieczna ścieżka przez zachodnie pomieszczenia.

Ważne miejsca w Południowych Mrozach

1. Pierwsza komnata

Od Vesgel dowiesz się, że obowiązuje zakaz wstępu do niektórych obszarów świątyni. Możesz zostać zaatakowany jeśli zignorujesz ostrzeżenia strażników przy niedostępnych przejściach (M41,4) lub jeśli otworzysz jedne z zamkniętych drzwi.

2. Komnata z niebieskim kryształowym kluczem

Klucz jest w zamkniętym pudełku. Zanim go zabierzesz zaczekaj aż strażnik wyjdzie z pomieszczenia. Klucza możesz użyć do otwarcia zachodniego przejścia (M41,3).

5. Boczne pomieszczenie

Kolejny klucz jest w zamkniętej skrzyni. Jeśli zdołasz się do niej włamać to odblokujesz sobie prostszą drogę do północnej części świątyni (M41,6).

7. Gabinet

W trybie skradania możesz odszukać przełącznik i przesunąć z jego pomocą fragment ściany.

W gabinecie jest interaktywny ołtarz. Jeśli zdołasz rozbroić jego zaawansowaną pułapkę to wejdziesz w posiadanie rzadkiej czarodziejskiej laski.

8. Mroźny Wyłom

Zadanie Rymrganda: W objęciach Białej Otchłani (Into the White Void) - Zamorduj Glasvahla oraz wszystkie towarzyszące mu postacie lub postaraj się rozwiązać problem w pokojowy sposób (odpowiednie opcje dialogowe).

9. Biblioteka

Jest tu srebrny klucz do zamkniętego pomieszczenia w północnej części świątyni (M41,10).

10. Zamknięte pomieszczenie

Poboczne zadanie: Lodowe więzienie (Prison of Ice) - Użyj srebrnego klucza z biblioteki i uratuj więzioną Alwah.

Ważne postacie niezależne w Południowych Mrozach

Vesgel (M41,1) - Powita ona drużynę w momencie dotarcia do świątyni.

Glasvahl (M41,8) - Spotkaj się z nim w ramach głównego zadania boga Rymrganda.

Alwah (M41,10) - Możesz ją uratować na prośbę Larhy z Paszczy Galawaina (M40,4).

Inne ważne informacje związane z Południowymi Mrozami

Jeśli nie chcesz zostać zaatakowany w drodze do Mroźnego Wyłomu to polegaj na opcji skradania się i pozyskuj kolejne klucze, najpierw niebieski klucz ze wschodniej komnaty (M41,2) i następnie biały klucz z południowego składziku (M41,6). Problemy może ci sprawić jedynie otwarcie skrzynki z drugim kluczem, bo ktoś z drużyny musi mieć rozwiniętą Mechanikę do co najmniej 5 punktów (a najlepiej do 6 punktów - wtedy nie będą potrzebne wytrychy).

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2015-08-03
21:21

zanonimizowany1108871 Junior

DOBRA WIEM MUSZE POSIADAC MECHANIKA NA POZIOMIE 10;P

Komentarz: zanonimizowany1108871
2015-08-05
15:44

rzaba89nae Senator

rzaba89nae

"Jeśli zależy ci na jak najszybszym zdobyciu osiągnięcia to wybierz te projekty, które mogą być najszybciej ukończone." -weźcie to poprawcie, porada jest bezsensowna.

Komentarz: rzaba89nae
2015-08-16
21:15

Cysiek1 Legionista

Na początku sami faceci. Nie to co w starszych RPG.

Komentarz: Cysiek1
2015-09-27
18:15

zanonimizowany1123119 Junior

Mam problem na poziomie 12 labiryntu z zadaniem Narzędzia Władcy. Podchodzę do Tchareka zaczyna ze mną rozmowę, ale i przy okazji mnie atakuje. Więc zostaje jedynie mi go zabić co zakańcza zadanie. Miał ktoś taki problem?

Komentarz: zanonimizowany1123119
2016-01-03
14:18

KMariusz3 Junior

Info dla zaczynających - w pierwszej lokacji M1, na południu, przy obozowisku wroga , przy schowku butelce, używając przeszukiwania możemy odnaleźć "Rozczarownik" pistolet wyjątkowej jakości.

Komentarz: KMariusz3
2016-05-16
12:31

Rhylfein Junior

A ja mam pytanko odnośnie łowcy. W poradniku widzę, że jest informacja, aby przy tworzeniu postaci skupić się na cechach zręczność oraz siła. Podczas gdy "podstawowymi" cechami łowcy są wspomniana zręczność ale dodatkowo percepcja. No to jak to w końcu jest? :)

Komentarz: Rhylfein
2017-12-25
14:00

Cysiek1 Legionista

Działa na Windows XP.

Komentarz: Cysiek1
2021-03-28
19:10

jedrolb Junior

😈

Jak się dostać do Readrika, do wejścia do jego sali potrzebuje wytrychów a nie mam żadnych. Można gdzieś kupić? Mechanikę też mam nisko.

Komentarz: jedrolb
2022-01-31
17:45

BezCenzuryGO Centurion

BezCenzuryGO
😂

Mapa zasłonięta żeby wykupić premium. No to jest porażka tej strony.

Komentarz: BezCenzuryGO
2022-10-18
10:34

Anelin Junior

Uruchomienie kuźni nie daje korzyści? Serio? W pomieszczeniu 4 bez uruchomienia kuźni poza animantami będziemy walczyć ze wszystkimi duchami żywiołów. Po uruchomieniu kuźni one się tam nie pojawiają.... Może warto sprawdzić takie rzeczy

Komentarz: Anelin

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl