Zabij 4 adrowych animatów, porozmawiaj z duchem który się pojawił w sprawie głównych drzwi (05).
Zabierz błyszczący fragment adry z niewielkiego ołtarza.
Z maszyny zabierz część engwitańskiej maszyny, uważaj na pułapki na podłodze.
Zabij Caen Gwla oraz animatów, zabierz adrową skorupę.
Aby otworzyć drzwi musisz znać odpowiednie hasło. Pokonaj potwory w zniszczonym pomieszczeniu (01) oraz w okrągłym pomieszczeniu (06) i porozmawiaj w tych salach z duchami.
Musisz powiedzieć w trakcie rozmowy z drzwiami, że jesteś nieprzyjacielem Od Nuy.
Zabij przeciwników i wypytaj ducha o hasło do otwarcia drzwi (05). Sprawdź dodatkowo czy możesz nacisnąć platformę na środku aby przesunąć ścianę.
Zabij Strażnika Od Nuy i 4 adrowych animatów.
Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 13 - mapa
Aktualizacja:
Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 13 - opis i mapa podrzędnej lokacji
Poziom 13 Bezkresnych Ścieżek Od Nuy jest ostatnim dużym poziomem w labiryncie. Znajdziesz tutaj przede wszystkim adrowych animatów i kilka zjaw. Nie są to tak silni przeciwnicy jakich spotykałeś na kilku poprzednich poziomach, pod warunkiem jednak, że opracujesz odpowiednią technikę na walkę z nimi.
Uwaga - Z napotykanymi na tym poziomie Bezkresnych Ścieżek duchami możesz odbywać rozmowy tylko jeśli główny bohater nauczył się już engwitańskiego języka. Dochodzi do tego podczas zaliczania głównego zadania Nieśmiertelne dziedzictwo (Undying Heritage) w Zatoce Buntu. Na zbadanie tego oraz kolejnych pięter lochu zdecyduj się więc dopiero po ukończeniu wspomnianego questu.
Ważne miejsca w Bezkresnych Ścieżkach Od Nuy (Poziom 13)
1. Zniszczone pomieszczenie
W pomieszczeniu znajduje się czterech adrowych animatów. Zabij ich, a pojawi się duch z którym będziesz mógł porozmawiać. Porusz temat hasła. Jest to ważny krok na drodze do otwarcia głównych drzwi (M53,5).
2. Pokój z adrą
Zabierz błyszczący fragment adry (gleaming adra fragment) z niewielkiego ołtarza. Jest to jeden z trzech przedmiotów potrzebnych do zaliczenia zadania Narzędzia władzy (The master's tools) zlecanego przez Tchareka (M52,1).
3. Zepsuta machina
Z maszyny zabierz część engwitańskiej maszyny (engwithan machine part), uważaj na pułapki na podłodze. Zyskasz dzięki temu kolejny przedmiot potrzebny do zaliczenia zadania Narzędzia władzy (The master's tools) zlecanego przez Tchareka (M52,1).
4. Północna jaskinia
Zabij Caen Gwla oraz animatów, zabierz adrową skorupę (adra shell). Jest to ostatni z trzech przedmiotów potrzebnych do zaliczenia zadania Narzędzia władzy (The master's tools) zlecanego przez Tchareka (M52,1).
5. Drzwi
Z drzwiami możesz porozmawiać, jednak aby przejść dalej musisz podać odpowiednie hasło. Rozpraw się z adrowymi animatami ze zniszczonego pomieszczenia (M53,1) oraz z kreaturami Caen Gwla z okrągłego pomieszczenia (M53,6). W każdej z tych lokacji porozmawiaj po wygranej walce z duchem.
Rozmawiając z drzwiami zyskasz dwie nowe opcje dialogowe. Mówiąc, że jesteś sługą Od Nuy drzwi pozostaną zamknięte a twoja postać zostanie zraniona przez falę energii. Mówiąc, że jesteś nieprzyjacielem Od Nuy drzwi zostaną otwarte.
6. Okrągłe pomieszczenie
Zabij stwory Caen Gwla i porozmawiaj z duchem. Jeśli na pierwszym poziomie Bezkresnych Ścieżek po pokonaniu Maerwalda zdecydowałeś się na wchłonięcie jego wiedzy to możesz wypytać ducha o hasło do otwarcia drzwi (M53,5). Dodatkowo możesz nacisnąć platformę na środku żeby przesunąć ścianę. Zagwarantujesz sobie dostęp do komnaty z dwoma skrzyniami ze skarbami.
7. Sala Główna
Zabij Strażnika Od Nuy i 4 adrowych animatów. Strażnik Od Nuy jest silniejszy od normalnych animatów, jednak nie posiada unikalnych ataków, więc nie powinieneś mieć z nim większych problemów. Nie zapomnij przeszukać jego ciała, gdyż znajdziesz tam cenny przedmiot.
Rodzaje potworów i przeciwników w Bezkresnych Ścieżkach Od Nuy (Poziom 13)
Adrowy animat (Adra animat)
Cean Gwla (Cean Gwla)
Widmo (Spectre)
Strażnik Od Nuy (Guardian of Od Nua) - Bardzo silny animat. Posiada ogromną ilość punktu zdrowia i wysoki poziom obrony, jednak nie dysponuje silnymi atakami. Kluczem do zwycięstwa jest blokowanie go swoimi wojownikami aby nie mógł dostać się do magów.
Inne ważne informacje związane z Bezkresnymi Ścieżkami Od Nuy (Poziom 13)
Uważaj na pułapki niedaleko drzwi (M53,5). Jest ich tam 4 i są bardzo silne.
Adrowi animaci występują przeważnie w grupach 3-4 osobowych. Najlepszą techniką na ich pokonanie jest wysłanie przodem wojowników aby blokowali ich ataki. Obrażenia powinni zadawać pozostali członkowie drużyny, najbardziej skuteczne będą ataki magiczne.
- Pillars of Eternity - poradnik do gry
- Pillars of Eternity: Poradnik do gry
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy (Endless Paths of Od Nua) - opisy i mapy wszystkich poziomów lochów
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy - podstawy
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 1 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 2 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 3 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 4 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 5 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 6 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 7 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 8 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 9 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 10 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 11 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 12 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 13 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 14 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 15 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy - poboczne zadania, solucja
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy (Endless Paths of Od Nua) - opisy i mapy wszystkich poziomów lochów
- Pillars of Eternity: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
W opisie zadania "Głos z przeszłości" jest dość gruby błąd. Amulet z duszą Rowyny NIE dodaje "+5 do Mocy i +5 do Woli" (jak napisaliście) - On daje tylko dość marne +5 do Woli. W ogóle w Pillarsach 1 nie ma przedmiotów dających tak ogromny bonus jak +5 do atrybutów podstawowych postaci, max to +3.
Max to +4. Z tego co pamiętam, to na pewno:
Młot Abydona +4 do Mocy (kumuluje się z innymi premiami)
Czaszka maegfolca +4 do Mocy
Formalne obuwie Viettro +4 Zręczności
Z bonusem +5 do jednej z głównych cech rzeczywiście nie ma żadnego przedmiotu.
Uruchomienie kuźni nie daje korzyści? Serio? W pomieszczeniu 4 bez uruchomienia kuźni poza animantami będziemy walczyć ze wszystkimi duchami żywiołów. Po uruchomieniu kuźni one się tam nie pojawiają.... Może warto sprawdzić takie rzeczy
Jak się dostać do Readrika, do wejścia do jego sali potrzebuje wytrychów a nie mam żadnych. Można gdzieś kupić? Mechanikę też mam nisko.
Działać działa, ale często wywala do windy.
A ja mam pytanko odnośnie łowcy. W poradniku widzę, że jest informacja, aby przy tworzeniu postaci skupić się na cechach zręczność oraz siła. Podczas gdy "podstawowymi" cechami łowcy są wspomniana zręczność ale dodatkowo percepcja. No to jak to w końcu jest? :)
Info dla zaczynających - w pierwszej lokacji M1, na południu, przy obozowisku wroga , przy schowku butelce, używając przeszukiwania możemy odnaleźć "Rozczarownik" pistolet wyjątkowej jakości.
Mam problem na poziomie 12 labiryntu z zadaniem Narzędzia Władcy. Podchodzę do Tchareka zaczyna ze mną rozmowę, ale i przy okazji mnie atakuje. Więc zostaje jedynie mi go zabić co zakańcza zadanie. Miał ktoś taki problem?
Na początku sami faceci. Nie to co w starszych RPG.
"Jeśli zależy ci na jak najszybszym zdobyciu osiągnięcia to wybierz te projekty, które mogą być najszybciej ukończone." -weźcie to poprawcie, porada jest bezsensowna.
DOBRA WIEM MUSZE POSIADAC MECHANIKA NA POZIOMIE 10;P
witam znajduję sie na poziomie 9 robie questa z częsciami od miecza ktory pewnie mam wykuć ale mam problem musze nadusic przycisk ktory znajduje siew scianie ale nie moge....dlaczego przechodze w tryb skradania ale to nic nie pomaga HELP!!!
Ja zabiłem go tak :
Czar "Spojrzenie Adragany" to podstawa. Jako czar maga, w zwoju czy pułapce. Na starcie od razu przywal w smoka tym czarem magiem i zwojami postacią która ma odpowiedni level by je obsłużyć, ewentualnie zostaw pułapki na jego drodze i cofnij się pod przeciwległą ścianę. Jeśli smok nie skamienieje, co się często zdarza bo ma bardzo wysokie odporności, wczytujesz sejw i od nowa. W końcu Adrowy skamienieje a wtedy użyj na niego wszystko najmocniejsze co masz. Nie powinien się "ocknąć" przed zgonem. Ponoć po którymś tam patchu podatność na obrażenia skamieniałych przeciwników zmniejszyła się z x4 na x2. Nie wiem więc teraz już na 100% czy zdąży się go ubić nim od kamienieje. Jak ja grałem to nie było z tym problemu, a grałem na "Hardzie". Czasem będzie trzeba również wczytać stan gdy przeciwnicy którzy są ze smokiem przecisną się koło niego i zaczną tracić nasz czas. Wtedy nie będziemy mogli się skupić na smoku. Jednak jak grałem to bardziej się trzymali z tyłu, mogłem szybko ubić bossa i potem skupić się na nich.
Jak zatłuc Adrowego Smoka? Maksymalnie rozwinięta drużyna pada po jednym zionięciu a gadzina nie da się przekonać żeby się przenieść :/
Witam,
w poradniku jest wzmianka o tym żeby wykonać misje poboczne przed kontynuowaniem questa 'Pustelnica z domu Hadretów'. Niestety zajrzałem za późno i teraz stoję w miejscu - nikt nie ma ochoty załatwić mi zaproszenia na obrady. Czy jestem już na tyle w ciemnej dziurze że powinienem wczytać grę którymś z wcześniejszych save'ów, czy można wyjść jakoś inaczej z tej patowej sytuacji, np. po prostu czekając/ A jeśli tak, to jak długo/ Pozdr
mam ten sam problem, ktoś powie jak rozwiazac ?
Witam,
mam problem z misją "Twierdzenia Pandgrama" Kiedy wchodzę do Gmachu Objawionych Tajemnic, wszyscy mnie atakują, czy ma to jakiś związek z animantką z Lecznicy Dusz? Mam jeszcze do zrobienia misję "przypowieść Waela" Nie wiem czy coś zrobiłem źle, ma ktoś jakieś rozwiązania żeby uniknąć walki?
Chcę przystąpić do wykonania zadania Żar Wiary ale Wenan, który ma mi powiedzieć o jaskini, nie robi tego. Czy muszę mieć u Dwunastki wyższa reputację aby posunąć ten quest do przodu?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
