Miejsce startu. Brama jest zamknięta i pilnowana przez strażników. Możesz wejść atakując strażnikó (niepolecany wariant), posiadając Moc na poziomie 18 lub wykonując zadanie "Zaginieni Wartownicy".
Wejście do mauzoleum możliwe będzie dopiero po aktywowaniu zadania "Bezpieczne Schronienie" (04).
Grupa strażników z zadania "Zaginieni Wartownicy". Dowodzi nimi potężna zjawa - Leyra.
Zadanie poboczne: "Bezpieczne Schronienie"
Porozmawiaj z Icanthą - główne zadanie "Nieśmiertelne dziedzictwo".
Za zamkniętymi drzwiami, w domu znajdziemy sekret dzięki któremu Icantha utrzymuje się przy życiu. Potrzebujesz 4 Mechaniki.
Dotrzyj na szczyt wieży - główne zadanie "Nieśmiertelne dziedzictwo".
Pillars of Eternity: Zatoka Buntu, Wzgórze Dziedzictwa - mapa
Aktualizacja:
Zatoka Buntu - Wzgórze Dziedzictwa - opis i mapa lokacji
Wzgórze Dziedzictwa (Heritage Hill) jest jedną z dzielnic Zatoki Buntu. Przez badania nad animancją w pobliskiej wieży dzielnica została opanowana przez żywe trupy. Nie znajdziesz tutaj zbyt wiele miejsc do odwiedzenia, warte wspomnienia jest jedynie Dom Icanthy, Posiadłość Valtasów oraz wieża w południowo-zachodniej części lokacji. Ta ostatnia związana jest dodatkowo z głównym wątkiem fabularnym.
Ważne miejsca na Wzgórzu Dziedzictwa
1. Brama Główna
Miejsce startu. Brama jest zamknięta i pilnowana przez strażników. Możemy wejść posiadając Moc na poziomie 18 i zastraszając strażnika lub powołując się na Wylę podczas wykonywania zadania Zaginieni Wartownicy. Zadanie otrzymasz w Warowni Tygla (M22,1). Najbardziej ekstremalny wariant to zaatakowanie strażników i zabranie klucza ze zwłok jednej z zamordowanych osób. Nie jest to polecane rozwiązanie, bo stracisz niepotrzebnie reputację.
2. Mauzoleum Valtasów
Kapliczka w centrum lokacji. Otwarta jest dopiero po tym jak aktywujesz zadanie Bezpieczne Schronienie (Safe Haven) (M24,4).
3. Grobowiec
W środku tej małej kapliczki znajduje się zaginiony oddział strażników, którego poszukujemy dla Wyli w zadaniu Zaginieni Wartownicy. Zadanie to otrzymasz od Wyli w Warowni Tygla (M22,1). Strażnicy są pod kontrolą Leyri i pokonanie tego ducha jest dość trudne.
4. Posiadłość Valtasów
Posiadłość tej rodziny opanowana jest przez nieumarłych. W środku znajdziesz 3 Gule oraz przemienioną rodzinę - Lorda Valtasa, Lady Valtas oraz Emilio Valtasa. Jedynie mała dziewczynka - Saeda schowała się w osobnym pomieszczeniu i przeżyła.
Zadanie poboczne: Bezpieczne schronienie (Safe Haven) - Zabij przemienioną rodzinę.
5. Dom Icanthy
Zadanie główne: Nieśmiertelne dziedzictwo (Undying Heritage) - W środku znajduje się Icantha, kobieta, która ocalała z katastrofy. Porozmawiaj z nią.
W środku znajdziesz skrzynię, którą możesz otworzyć z Mechaniką na poziomie 4 lub na 3 z pomocą 4 Wytrychów. Znajdują się tutaj także drzwi, które mają identyczne wymagania do otwarcia. Gdy je otworzymy zobaczymy trzech więźniów, którymi żywi się Icantha aby zachować zmysły. Możemy ich wypuścić. Icantha w żaden sposób na to nie reaguje.
6. Wieża
Zadanie główne: Nieśmiertelne dziedzictwo (Undying Heritage) - Dotrzyj na szczyt wieży.
Zadania do odblokowania na Wzgórzu Dziedzictwa
Zadanie poboczne: Bezpieczne Schronienie (Save Haven) - Wejdź do Posiadłości Valtasów (M24,4) i zabij wszystkich przeciwników.
Ważne postacie niezależne na Wzgórzu Dziedzictwa
Saeda (M24,4) - Dziewczynka, którą musimy uratować.
Icantha (M24,5) - Kobieta, która przetrwała w swoim domu katastrofę.
Rodzaje przeciwników i potworów na Wzgórzu Dziedzictwa
Gul - Szybcy przeciwnicy atakujący w zwarciu. Pojedynczo nie stanowią problemu, ale przeważnie poruszają się grupami po 3-4 osobniki.
Przywrócony (Revenant) - Słaby zombie.
Dargul - Silny zombie. Zadaje niewielkie obrażenia, jednak jest bardzo odporny na ataki.
Szkielety (Skeletons)
Inne ważne informacje związane ze Wzgórzem Dziedzictwa
Nie śpiesz się podczas badania Wzgórza Dziedzictwa, tak by nie zostać zaatakowanym przez zbyt wiele żywych trupów. Staraj się odciągać pojedyncze zombiaki lub małe grupy potworów i staczać z nimi o wiele prostsze walki.
Komentarze czytelników
W opisie zadania "Głos z przeszłości" jest dość gruby błąd. Amulet z duszą Rowyny NIE dodaje "+5 do Mocy i +5 do Woli" (jak napisaliście) - On daje tylko dość marne +5 do Woli. W ogóle w Pillarsach 1 nie ma przedmiotów dających tak ogromny bonus jak +5 do atrybutów podstawowych postaci, max to +3.
Max to +4. Z tego co pamiętam, to na pewno:
Młot Abydona +4 do Mocy (kumuluje się z innymi premiami)
Czaszka maegfolca +4 do Mocy
Formalne obuwie Viettro +4 Zręczności
Z bonusem +5 do jednej z głównych cech rzeczywiście nie ma żadnego przedmiotu.
Uruchomienie kuźni nie daje korzyści? Serio? W pomieszczeniu 4 bez uruchomienia kuźni poza animantami będziemy walczyć ze wszystkimi duchami żywiołów. Po uruchomieniu kuźni one się tam nie pojawiają.... Może warto sprawdzić takie rzeczy
Jak się dostać do Readrika, do wejścia do jego sali potrzebuje wytrychów a nie mam żadnych. Można gdzieś kupić? Mechanikę też mam nisko.
Działać działa, ale często wywala do windy.
A ja mam pytanko odnośnie łowcy. W poradniku widzę, że jest informacja, aby przy tworzeniu postaci skupić się na cechach zręczność oraz siła. Podczas gdy "podstawowymi" cechami łowcy są wspomniana zręczność ale dodatkowo percepcja. No to jak to w końcu jest? :)
Info dla zaczynających - w pierwszej lokacji M1, na południu, przy obozowisku wroga , przy schowku butelce, używając przeszukiwania możemy odnaleźć "Rozczarownik" pistolet wyjątkowej jakości.
Mam problem na poziomie 12 labiryntu z zadaniem Narzędzia Władcy. Podchodzę do Tchareka zaczyna ze mną rozmowę, ale i przy okazji mnie atakuje. Więc zostaje jedynie mi go zabić co zakańcza zadanie. Miał ktoś taki problem?
Na początku sami faceci. Nie to co w starszych RPG.
"Jeśli zależy ci na jak najszybszym zdobyciu osiągnięcia to wybierz te projekty, które mogą być najszybciej ukończone." -weźcie to poprawcie, porada jest bezsensowna.
DOBRA WIEM MUSZE POSIADAC MECHANIKA NA POZIOMIE 10;P
witam znajduję sie na poziomie 9 robie questa z częsciami od miecza ktory pewnie mam wykuć ale mam problem musze nadusic przycisk ktory znajduje siew scianie ale nie moge....dlaczego przechodze w tryb skradania ale to nic nie pomaga HELP!!!
Ja zabiłem go tak :
Czar "Spojrzenie Adragany" to podstawa. Jako czar maga, w zwoju czy pułapce. Na starcie od razu przywal w smoka tym czarem magiem i zwojami postacią która ma odpowiedni level by je obsłużyć, ewentualnie zostaw pułapki na jego drodze i cofnij się pod przeciwległą ścianę. Jeśli smok nie skamienieje, co się często zdarza bo ma bardzo wysokie odporności, wczytujesz sejw i od nowa. W końcu Adrowy skamienieje a wtedy użyj na niego wszystko najmocniejsze co masz. Nie powinien się "ocknąć" przed zgonem. Ponoć po którymś tam patchu podatność na obrażenia skamieniałych przeciwników zmniejszyła się z x4 na x2. Nie wiem więc teraz już na 100% czy zdąży się go ubić nim od kamienieje. Jak ja grałem to nie było z tym problemu, a grałem na "Hardzie". Czasem będzie trzeba również wczytać stan gdy przeciwnicy którzy są ze smokiem przecisną się koło niego i zaczną tracić nasz czas. Wtedy nie będziemy mogli się skupić na smoku. Jednak jak grałem to bardziej się trzymali z tyłu, mogłem szybko ubić bossa i potem skupić się na nich.
Jak zatłuc Adrowego Smoka? Maksymalnie rozwinięta drużyna pada po jednym zionięciu a gadzina nie da się przekonać żeby się przenieść :/
Witam,
w poradniku jest wzmianka o tym żeby wykonać misje poboczne przed kontynuowaniem questa 'Pustelnica z domu Hadretów'. Niestety zajrzałem za późno i teraz stoję w miejscu - nikt nie ma ochoty załatwić mi zaproszenia na obrady. Czy jestem już na tyle w ciemnej dziurze że powinienem wczytać grę którymś z wcześniejszych save'ów, czy można wyjść jakoś inaczej z tej patowej sytuacji, np. po prostu czekając/ A jeśli tak, to jak długo/ Pozdr
mam ten sam problem, ktoś powie jak rozwiazac ?
Witam,
mam problem z misją "Twierdzenia Pandgrama" Kiedy wchodzę do Gmachu Objawionych Tajemnic, wszyscy mnie atakują, czy ma to jakiś związek z animantką z Lecznicy Dusz? Mam jeszcze do zrobienia misję "przypowieść Waela" Nie wiem czy coś zrobiłem źle, ma ktoś jakieś rozwiązania żeby uniknąć walki?
Chcę przystąpić do wykonania zadania Żar Wiary ale Wenan, który ma mi powiedzieć o jaskini, nie robi tego. Czy muszę mieć u Dwunastki wyższa reputację aby posunąć ten quest do przodu?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
