Porozmawiaj z Prymariuszem Ethelmoerem - główne zadanie "Ten, który czeka".
Spotkaj się z Bellasege i Moedredem - poboczne zadania "Dwie strony" (M19,8) i "Głos z przeszłości" (M18,11).
Musisz uzyskać pozwolenie od Prymariusza Ethelmoera (01).
Porozmawiaj z Caedmanem Azo i zdobądź klucz do północnego oddziału (07).
Użyj klucza otrzymanego od Caedmana Azo (06).
Porozmawiaj z Gramem i z Uscgrimem.
Pillars of Eternity: Lecznica Dusz (Sanitarium) - mapa
Aktualizacja:
Lecznica Dusz - opis i mapa podrzędnej lokacji
Lecznica Dusz (Sanitarium) jest jednym z najważniejszych budynków w Paprotnym Brzegu. Sam budynek stoi w zachodniej części dzielnicy. To tutaj mieści się siedziba badaczy zajmujących się animancją. Budynek pełni bardzo ważną rolę zarówno w głównym wątku fabularnym, a także w kilku zadaniach pobocznych, związanych m.in. z naszymi towarzyszami.
Ważne miejsca w Lecznicy Dusz
1. Sala Główna
Zadanie główne: Ten, który czeka (The Man Who Waits) - Porozmawiaj z Prymariuszem Ethelmoerem.
Audmer - Animanta.
3. Pracownie Animantów.
Bellasege - Animantka związana z pobocznym zadaniem Dwie strony (Two-Sided) (osobisty quest Alotha, który możesz otrzymać po wizycie w świątyni Woediki) (M19,8).
Moedred - Animanta związany z zadaniem Głos z przeszłości (A Voice from the past). Zadanie zleca Dalton (M18,11).
Riply - Animantka.
4. Wejście do oddziału dla pacjentów
Zadanie główne: Ten, który czeka (The Man Who Waits) - Po zgromadzeniu wystarczającej ilości informacji w pracowniach animantów (M19,3) poproś Prymariusza Ethelmoera (M19,1) o możliwość wstępu do oddziału dla pacjentów.
5. Główna sala oddziału dla pacjentów
Zadanie główne: Ten, który czeka (The Man Who Waits) - Porozmawiaj z Freyolem na temat Caedmana Azo.
6. Laboratorium
Zadanie główne: Ten, który czeka (The Man Who Waits) - Porozmawiaj z Caedmanem Azo na temat jego eksperymentów i odbierz od niego klucz do północnego oddziału (M21,7).
7. Wejście do północnego oddziału
Użyj klucza otrzymanego od Caedmana Azo (M21,6).
8. Północny oddział
Zadanie główne: Ten, który czeka (The Man Who Waits) - Odszukaj cele z Gramem i Uscgrimem. Porozmawiaj z nimi.
Ważne postacie niezależne w Lecznicy Dusz
Prymariusz Ethelmoer (M21,1) - Najważniejsza "postać" w Lecznicy Dusz
Bellasege (M21,4) - Animantka
Moedred (M21,4) - Animanta pracujący nad próżnozrodzonymi (Hollowborn).
Riply (M21,4) - Animantka
Freyol (M21,5)
Caedman Azo (M21,6) - Ma on klucz do północnego oddziału (M21,7).
Gram (M21,8) - Jest w jednej z cel.
Uscgrim (M21,8) - Porozmawiaj z nim na sam koniec wizyty na oddziale dla pacjentów.
Rodzaje przeciwników i potworów w Lecznicy Dusz
Oszalały pacjent (Crazed Patient)
Cielesny konstrukt (Flesh Construct) - Staraj się je eliminować po kolei
Wicht
Inne ważne informacje związane z Lecznicą Dusz
Nie przejmuj się jeśli początkowo nie będziesz mógł zajrzeć do wszystkich pomieszczeń na dolnym poziomie Lecznicy Dusz. Stanie się to możliwe po tym jak dostatecznie awansujesz w głównym wątku fabularnym gry.
Komentarze czytelników
W opisie zadania "Głos z przeszłości" jest dość gruby błąd. Amulet z duszą Rowyny NIE dodaje "+5 do Mocy i +5 do Woli" (jak napisaliście) - On daje tylko dość marne +5 do Woli. W ogóle w Pillarsach 1 nie ma przedmiotów dających tak ogromny bonus jak +5 do atrybutów podstawowych postaci, max to +3.
Max to +4. Z tego co pamiętam, to na pewno:
Młot Abydona +4 do Mocy (kumuluje się z innymi premiami)
Czaszka maegfolca +4 do Mocy
Formalne obuwie Viettro +4 Zręczności
Z bonusem +5 do jednej z głównych cech rzeczywiście nie ma żadnego przedmiotu.
Uruchomienie kuźni nie daje korzyści? Serio? W pomieszczeniu 4 bez uruchomienia kuźni poza animantami będziemy walczyć ze wszystkimi duchami żywiołów. Po uruchomieniu kuźni one się tam nie pojawiają.... Może warto sprawdzić takie rzeczy
Jak się dostać do Readrika, do wejścia do jego sali potrzebuje wytrychów a nie mam żadnych. Można gdzieś kupić? Mechanikę też mam nisko.
Działać działa, ale często wywala do windy.
A ja mam pytanko odnośnie łowcy. W poradniku widzę, że jest informacja, aby przy tworzeniu postaci skupić się na cechach zręczność oraz siła. Podczas gdy "podstawowymi" cechami łowcy są wspomniana zręczność ale dodatkowo percepcja. No to jak to w końcu jest? :)
Info dla zaczynających - w pierwszej lokacji M1, na południu, przy obozowisku wroga , przy schowku butelce, używając przeszukiwania możemy odnaleźć "Rozczarownik" pistolet wyjątkowej jakości.
Mam problem na poziomie 12 labiryntu z zadaniem Narzędzia Władcy. Podchodzę do Tchareka zaczyna ze mną rozmowę, ale i przy okazji mnie atakuje. Więc zostaje jedynie mi go zabić co zakańcza zadanie. Miał ktoś taki problem?
Na początku sami faceci. Nie to co w starszych RPG.
"Jeśli zależy ci na jak najszybszym zdobyciu osiągnięcia to wybierz te projekty, które mogą być najszybciej ukończone." -weźcie to poprawcie, porada jest bezsensowna.
DOBRA WIEM MUSZE POSIADAC MECHANIKA NA POZIOMIE 10;P
witam znajduję sie na poziomie 9 robie questa z częsciami od miecza ktory pewnie mam wykuć ale mam problem musze nadusic przycisk ktory znajduje siew scianie ale nie moge....dlaczego przechodze w tryb skradania ale to nic nie pomaga HELP!!!
Ja zabiłem go tak :
Czar "Spojrzenie Adragany" to podstawa. Jako czar maga, w zwoju czy pułapce. Na starcie od razu przywal w smoka tym czarem magiem i zwojami postacią która ma odpowiedni level by je obsłużyć, ewentualnie zostaw pułapki na jego drodze i cofnij się pod przeciwległą ścianę. Jeśli smok nie skamienieje, co się często zdarza bo ma bardzo wysokie odporności, wczytujesz sejw i od nowa. W końcu Adrowy skamienieje a wtedy użyj na niego wszystko najmocniejsze co masz. Nie powinien się "ocknąć" przed zgonem. Ponoć po którymś tam patchu podatność na obrażenia skamieniałych przeciwników zmniejszyła się z x4 na x2. Nie wiem więc teraz już na 100% czy zdąży się go ubić nim od kamienieje. Jak ja grałem to nie było z tym problemu, a grałem na "Hardzie". Czasem będzie trzeba również wczytać stan gdy przeciwnicy którzy są ze smokiem przecisną się koło niego i zaczną tracić nasz czas. Wtedy nie będziemy mogli się skupić na smoku. Jednak jak grałem to bardziej się trzymali z tyłu, mogłem szybko ubić bossa i potem skupić się na nich.
Jak zatłuc Adrowego Smoka? Maksymalnie rozwinięta drużyna pada po jednym zionięciu a gadzina nie da się przekonać żeby się przenieść :/
Witam,
w poradniku jest wzmianka o tym żeby wykonać misje poboczne przed kontynuowaniem questa 'Pustelnica z domu Hadretów'. Niestety zajrzałem za późno i teraz stoję w miejscu - nikt nie ma ochoty załatwić mi zaproszenia na obrady. Czy jestem już na tyle w ciemnej dziurze że powinienem wczytać grę którymś z wcześniejszych save'ów, czy można wyjść jakoś inaczej z tej patowej sytuacji, np. po prostu czekając/ A jeśli tak, to jak długo/ Pozdr
mam ten sam problem, ktoś powie jak rozwiazac ?
Witam,
mam problem z misją "Twierdzenia Pandgrama" Kiedy wchodzę do Gmachu Objawionych Tajemnic, wszyscy mnie atakują, czy ma to jakiś związek z animantką z Lecznicy Dusz? Mam jeszcze do zrobienia misję "przypowieść Waela" Nie wiem czy coś zrobiłem źle, ma ktoś jakieś rozwiązania żeby uniknąć walki?
Chcę przystąpić do wykonania zadania Żar Wiary ale Wenan, który ma mi powiedzieć o jaskini, nie robi tego. Czy muszę mieć u Dwunastki wyższa reputację aby posunąć ten quest do przodu?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
