Jest tu przejście do Paszczy Galawaina, ale musisz je odblokować od środka.
Casfath i Onwen powiedzą o smoku w świątyni Hylei - zadanie Hylei "Gniazdo ponad chmurami".
Porozmawiaj z Dorvhalem na temat podróży do Wyspy Pochówków - główne zadanie "Sąd Pokutników".
Porozmawiaj z Łowcą Umysłu z Kłów - poboczne zadanie "Fragmenty rozrzuconej wiary".
Porozmawiaj z orlaninem Delemem - poboczne zadanie "Pieśni dzikich ostępów".
Urwa sprzedaje mikstury i składniki do craftingu.
Pillars of Eternity: Bliźniacze Wiązy - Staropieśń (Twin Elms - Oldsong) M39 | Pillars of Eternity
Aktualizacja:
Bliźniacze Wiązy - Staropieśń - opis i mapa lokacji
Staropieśń (Oldsong) to jeden z czterech dystryktów Bliźniaczych Wiązów (Twin Elms). W głównej części tej lokacji nie ma zbyt wiele do zrobienia, ale powiązane są z nią dwa rozległe podrzędne obszary - Paszcza Galawaina (Galawain's Maw) oraz Południowe Mrozy (Noonfrost). Oba te miejsca odwiedza się w celu zaliczenia questów zleconych przez niektóre z bóstw z głównego zadania Sąd Pokutników. W Staropieśni jest ponadto przeprawa promowa i skorzystanie z niej jest jedynym sposobem na dotarcie do Wyspy Pochówków (Burial Isle).
Ważne miejsca w Staropieśni
1. Kapliczka Hylei
Porozmawiaj z Casfath i Onwenem na temat smoka rezydującego w świątyni Hylei - zadanie Hylei Gniazdo ponad chmurami (The Nest Above the Clouds).
Jest tu również przejście do Paszczy Galawaina (Galawain's Maw), ale musisz je sobie odblokować od środka.
2. Prom
Dorvhal obsługuje prom i może on w każdej chwili zabrać drużynę na Wyspę Pochówków (Burial Isle). Lokację tę odwiedza się w celu zaliczenia głównego questu Sąd Pokutników (Court of the Penitents).
3. Ścieżka
Porozmawiaj z Łowcą Umysłu z Kłów (Fangs Mind Hunter) żeby dokończyć osobisty quest Edera - Fragmenty rozrzuconej wiary (Fragments of a Scattered Faith) .
4. Południowy plac
Poboczne zadanie Pieśni dzikich ostępów (Songs of the Wild) - Delem poprosi drużynę o odnalezienie rzadkich ptaków.
Zadania do odblokowania w Staropieśni
Zadanie poboczne: Pieśni dzikich ostępów (Songs of the Wild) - Porozmawiaj z Delemem (M39,4).
Ważne postacie niezależne w Staropieśni
Casfath i Onwen (M39,1) - Porozmawiaj z kapłanami na temat świątyni Hylei.
Dorvhal (M39,2) - Obsługuje on prom podróżujący do Wyspy Pochówków.
Łowca Umysłu z Kłów (Fangs Mind Hunter) (M39,3) - Porozmawiaj z nim na temat brata Edera.
Delem (M39,4) - Zleca on opcjonalny quest.
Urwa (M39,5) - Handluje ona miksturami i składnikami do craftingu.
Inne ważne informacje związane ze Staropieśnią
Staropieśń jest domyślnie niedostępna w momencie dotarcia do Bliźniaczych Wiązów. Możesz to na szczęście w łatwy sposób odmienić, a mianowicie spotkać się z Anamfatką Bethwl w budynku Przejście Sześciu (The Passage of the Six) w Gawędzie (Hearthsong) (M36,4). Do rozmowy z Bethwl dochodzi w ramach głównego questu Morderca na wolności (The Assassin at Large).
- Pillars of Eternity - poradnik do gry
- Pillars of Eternity: Poradnik do gry
- Pillars of Eternity: Bliźniacze Wiązy - Staropieśń (Twin Elms - Oldsong) M39
- Pillars of Eternity: Bliźniacze Wiązy - Staropieśń (Twin Elms - Oldsong) M39 | Pillars of Eternity
- Pillars of Eternity: Paszcza Galawaina (Galawain's Maw) M40 | Pillars of Eternity
- Pillars of Eternity: Południowe Mrozy (Noonfrost) M41 | Pillars of Eternity
- Pillars of Eternity: Poboczne zadania w Staropieśni | Pillars of Eternity
- Pillars of Eternity: Bliźniacze Wiązy - Staropieśń (Twin Elms - Oldsong) M39
- Pillars of Eternity: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
W opisie zadania "Głos z przeszłości" jest dość gruby błąd. Amulet z duszą Rowyny NIE dodaje "+5 do Mocy i +5 do Woli" (jak napisaliście) - On daje tylko dość marne +5 do Woli. W ogóle w Pillarsach 1 nie ma przedmiotów dających tak ogromny bonus jak +5 do atrybutów podstawowych postaci, max to +3.
Max to +4. Z tego co pamiętam, to na pewno:
Młot Abydona +4 do Mocy (kumuluje się z innymi premiami)
Czaszka maegfolca +4 do Mocy
Formalne obuwie Viettro +4 Zręczności
Z bonusem +5 do jednej z głównych cech rzeczywiście nie ma żadnego przedmiotu.
Uruchomienie kuźni nie daje korzyści? Serio? W pomieszczeniu 4 bez uruchomienia kuźni poza animantami będziemy walczyć ze wszystkimi duchami żywiołów. Po uruchomieniu kuźni one się tam nie pojawiają.... Może warto sprawdzić takie rzeczy
Jak się dostać do Readrika, do wejścia do jego sali potrzebuje wytrychów a nie mam żadnych. Można gdzieś kupić? Mechanikę też mam nisko.
Działać działa, ale często wywala do windy.
A ja mam pytanko odnośnie łowcy. W poradniku widzę, że jest informacja, aby przy tworzeniu postaci skupić się na cechach zręczność oraz siła. Podczas gdy "podstawowymi" cechami łowcy są wspomniana zręczność ale dodatkowo percepcja. No to jak to w końcu jest? :)
Info dla zaczynających - w pierwszej lokacji M1, na południu, przy obozowisku wroga , przy schowku butelce, używając przeszukiwania możemy odnaleźć "Rozczarownik" pistolet wyjątkowej jakości.
Mam problem na poziomie 12 labiryntu z zadaniem Narzędzia Władcy. Podchodzę do Tchareka zaczyna ze mną rozmowę, ale i przy okazji mnie atakuje. Więc zostaje jedynie mi go zabić co zakańcza zadanie. Miał ktoś taki problem?
Na początku sami faceci. Nie to co w starszych RPG.
"Jeśli zależy ci na jak najszybszym zdobyciu osiągnięcia to wybierz te projekty, które mogą być najszybciej ukończone." -weźcie to poprawcie, porada jest bezsensowna.
DOBRA WIEM MUSZE POSIADAC MECHANIKA NA POZIOMIE 10;P
witam znajduję sie na poziomie 9 robie questa z częsciami od miecza ktory pewnie mam wykuć ale mam problem musze nadusic przycisk ktory znajduje siew scianie ale nie moge....dlaczego przechodze w tryb skradania ale to nic nie pomaga HELP!!!
Ja zabiłem go tak :
Czar "Spojrzenie Adragany" to podstawa. Jako czar maga, w zwoju czy pułapce. Na starcie od razu przywal w smoka tym czarem magiem i zwojami postacią która ma odpowiedni level by je obsłużyć, ewentualnie zostaw pułapki na jego drodze i cofnij się pod przeciwległą ścianę. Jeśli smok nie skamienieje, co się często zdarza bo ma bardzo wysokie odporności, wczytujesz sejw i od nowa. W końcu Adrowy skamienieje a wtedy użyj na niego wszystko najmocniejsze co masz. Nie powinien się "ocknąć" przed zgonem. Ponoć po którymś tam patchu podatność na obrażenia skamieniałych przeciwników zmniejszyła się z x4 na x2. Nie wiem więc teraz już na 100% czy zdąży się go ubić nim od kamienieje. Jak ja grałem to nie było z tym problemu, a grałem na "Hardzie". Czasem będzie trzeba również wczytać stan gdy przeciwnicy którzy są ze smokiem przecisną się koło niego i zaczną tracić nasz czas. Wtedy nie będziemy mogli się skupić na smoku. Jednak jak grałem to bardziej się trzymali z tyłu, mogłem szybko ubić bossa i potem skupić się na nich.
Jak zatłuc Adrowego Smoka? Maksymalnie rozwinięta drużyna pada po jednym zionięciu a gadzina nie da się przekonać żeby się przenieść :/
Witam,
w poradniku jest wzmianka o tym żeby wykonać misje poboczne przed kontynuowaniem questa 'Pustelnica z domu Hadretów'. Niestety zajrzałem za późno i teraz stoję w miejscu - nikt nie ma ochoty załatwić mi zaproszenia na obrady. Czy jestem już na tyle w ciemnej dziurze że powinienem wczytać grę którymś z wcześniejszych save'ów, czy można wyjść jakoś inaczej z tej patowej sytuacji, np. po prostu czekając/ A jeśli tak, to jak długo/ Pozdr
mam ten sam problem, ktoś powie jak rozwiazac ?
Witam,
mam problem z misją "Twierdzenia Pandgrama" Kiedy wchodzę do Gmachu Objawionych Tajemnic, wszyscy mnie atakują, czy ma to jakiś związek z animantką z Lecznicy Dusz? Mam jeszcze do zrobienia misję "przypowieść Waela" Nie wiem czy coś zrobiłem źle, ma ktoś jakieś rozwiązania żeby uniknąć walki?
Chcę przystąpić do wykonania zadania Żar Wiary ale Wenan, który ma mi powiedzieć o jaskini, nie robi tego. Czy muszę mieć u Dwunastki wyższa reputację aby posunąć ten quest do przodu?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
