Zabierz ze skrzyni pryzmat wiatru.
Do piedestału włóż pryzmat ziemi (08).
Do piedestału włóż pryzmat ognia (05).
Zabij wszystkich wrogów, ze skrzyni zabierz pryzmat deszczu oraz stary miedziany klucz.
Zabij wszystkie zguby, naciśnij na przycisk na środku pomieszczenia. Otworzą się drzwi prowadzące do następnego poziomu.
Ze skrzyni zabierz pryzmat ognia.
Do piedestału włóż pryzmat wiatru (01).
Do piedestału włóż pryzmat deszczu (03).
Zabij Garbannosa, zabierz tablicę ze stołu. Zaliczysz w ten sposób zadanie "Czas i przypływ". Musisz w swojej drużynie posiadać Kana Ruę.
Ze skrzyni zabierz pryzmat ziemi.
Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 7 - mapa
Aktualizacja:
Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 7 - opis i mapa podrzędnej lokacji
Siódmy poziom Bezkresnych Ścieżek Od Nuy opanowany jest przez zguby - wiatru, ognia, deszczu oraz ziemi. Spotkasz tutaj tych przeciwników na wszystkich stadiach rozwoju, od małych po większe. Znajdują się tutaj także 4 kuźnie, osobne dla wszystkich rodzajów zgub. Możesz je aktywować poprzez umieszczenie na piedestale odpowiednich pryzmatów - otrzymasz za to mnóstwo punktów doświadczenia. Dodatkowo, na tym poziomie możesz wykonać zadanie dla jednego z twoich towarzyszy Kany Rua - Czas i przypływ (Time and Tide).
Ważne miejsca w Bezkresnych Ścieżkach Od Nuy (Poziom 7)
1. Kuźnia zgub ziemi
Zabij wszystkie zguby, ze skrzyni nieopodal zabierz pryzmat wiatru (wind prism), który posłuży ci do aktywacji kuźni zgub wiatru (M47,6).
Kuźnię zgub ziemi możesz aktywować dzięki znalezieniu pryzmatu ziemi (earth prism) w pokoju Garbannosa (M47,8). Musisz go włożyć do piedestału.
2. Kuźnia zgub ognia
Pokonaj wszystkie zguby, kuźnie możesz aktywować dzięki odnalezieniu i włożeniu do piedestału pryzmatu ognia (fire prism). Znajduje się on w niewielkim pokoju (M47,5).
3. Pokój zjaw
Pokonaj wszystkie zjawy. Nie powinny one sprawić ci problemów, pod warunkiem, że nie pozwolisz aby atakowały twoich magów i łuczników. Ze skrzyni zabierz pryzmat deszczu (rain prism) i stary miedziany klucz (old copper key).
Pryzmat deszczu pozwoli ci aktywować kuźnię zgub deszczu (M47,7).
Stary miedziany klucz pozwoli ci otworzyć drzwi do pokoju Garbannosa (M47,8).
4. Sala główna
Pokonaj cztery większe zguby, każda jest innego rodzaju.
Naciśnij kostkę na piedestale na środku pomieszczenia. Otworzą się drzwi, za którymi znajdują się schody na następny poziom bezkresnych ścieżek.
5. Niewielki Pokój
Ze skrzyni zabierz pryzmat ognia (fire prism). Pozwoli ci on aktywować kuźnię zgub ognia (M47,2).
6. Kuźnia zgub wiatru
Aby aktywować kuźnię musisz włożyć do piedestału pryzmat wiatru (wind prism), który znajdziesz w skrzyni w kuźni zgub ziemi (M47,1).
7. Kuźnia zgub deszczu
Aby aktywować kuźnię musisz włożyć do piedestału pryzmat deszczu (rain prism), który znajdziesz w pokoju zjaw (M47,3).
8. Pokój Garbannosa
Pokój otworzysz starym miedzianym kluczem (old copper key), który znajdziesz w pokoju zjaw (M47,3).
Zabij szkielet maga - prawdopodobnie jest to Garbannos. Ze stołu zabierz tablicę. Ukończysz w ten sposób zadanie zlecane przez Kana Ruę - Czas i przypływ (Time and Tide). Kana Rua musi być w drużynie podczas wykonywania tego zadania.
Ze skrzyni na południu zabierz pryzmat ziemi (earth prism), który posłuży ci na aktywację kuźni zgub ziemi (M47,1).
Rodzaje potworów i przeciwników w Bezkresnych Ścieżkach Od Nuy (Poziom 7)
Zguba Ziemi (Earth Blight)
Zguba Ognia (Fire Blight)
Zguba Wiatru (Wind Blight)
Zguba Deszczu (Rain Blight)
Widmo (Spectre)
Zjawa (Shade)
Cień (Shadow)
Bagienny Szlam (Swamp Slime)
Inne ważne informacje związane z Bezkresnymi Ścieżkami Od Nuy (Poziom 7)
Na siódmym poziomie bezkresnych ścieżek nie ma ukrytych pułapek, nie musisz więc na nie uważać. Przechodź jednak czasem w tryb skradania bo możesz znaleźć kilka skrytek z cennymi przedmiotami.
Aktywacja wszystkich kuźni jest opcjonalna, nie daje nam to żadnych wymiernych korzyści.
- Pillars of Eternity - poradnik do gry
- Pillars of Eternity: Poradnik do gry
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy (Endless Paths of Od Nua) - opisy i mapy wszystkich poziomów lochów
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy - podstawy
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 1 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 2 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 3 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 4 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 5 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 6 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 7 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 8 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 9 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 10 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 11 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 12 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 13 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 14 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 15 - mapa
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy - poboczne zadania, solucja
- Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy (Endless Paths of Od Nua) - opisy i mapy wszystkich poziomów lochów
- Pillars of Eternity: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
W opisie zadania "Głos z przeszłości" jest dość gruby błąd. Amulet z duszą Rowyny NIE dodaje "+5 do Mocy i +5 do Woli" (jak napisaliście) - On daje tylko dość marne +5 do Woli. W ogóle w Pillarsach 1 nie ma przedmiotów dających tak ogromny bonus jak +5 do atrybutów podstawowych postaci, max to +3.
Max to +4. Z tego co pamiętam, to na pewno:
Młot Abydona +4 do Mocy (kumuluje się z innymi premiami)
Czaszka maegfolca +4 do Mocy
Formalne obuwie Viettro +4 Zręczności
Z bonusem +5 do jednej z głównych cech rzeczywiście nie ma żadnego przedmiotu.
Uruchomienie kuźni nie daje korzyści? Serio? W pomieszczeniu 4 bez uruchomienia kuźni poza animantami będziemy walczyć ze wszystkimi duchami żywiołów. Po uruchomieniu kuźni one się tam nie pojawiają.... Może warto sprawdzić takie rzeczy
Jak się dostać do Readrika, do wejścia do jego sali potrzebuje wytrychów a nie mam żadnych. Można gdzieś kupić? Mechanikę też mam nisko.
Działać działa, ale często wywala do windy.
A ja mam pytanko odnośnie łowcy. W poradniku widzę, że jest informacja, aby przy tworzeniu postaci skupić się na cechach zręczność oraz siła. Podczas gdy "podstawowymi" cechami łowcy są wspomniana zręczność ale dodatkowo percepcja. No to jak to w końcu jest? :)
Info dla zaczynających - w pierwszej lokacji M1, na południu, przy obozowisku wroga , przy schowku butelce, używając przeszukiwania możemy odnaleźć "Rozczarownik" pistolet wyjątkowej jakości.
Mam problem na poziomie 12 labiryntu z zadaniem Narzędzia Władcy. Podchodzę do Tchareka zaczyna ze mną rozmowę, ale i przy okazji mnie atakuje. Więc zostaje jedynie mi go zabić co zakańcza zadanie. Miał ktoś taki problem?
Na początku sami faceci. Nie to co w starszych RPG.
"Jeśli zależy ci na jak najszybszym zdobyciu osiągnięcia to wybierz te projekty, które mogą być najszybciej ukończone." -weźcie to poprawcie, porada jest bezsensowna.
DOBRA WIEM MUSZE POSIADAC MECHANIKA NA POZIOMIE 10;P
witam znajduję sie na poziomie 9 robie questa z częsciami od miecza ktory pewnie mam wykuć ale mam problem musze nadusic przycisk ktory znajduje siew scianie ale nie moge....dlaczego przechodze w tryb skradania ale to nic nie pomaga HELP!!!
Ja zabiłem go tak :
Czar "Spojrzenie Adragany" to podstawa. Jako czar maga, w zwoju czy pułapce. Na starcie od razu przywal w smoka tym czarem magiem i zwojami postacią która ma odpowiedni level by je obsłużyć, ewentualnie zostaw pułapki na jego drodze i cofnij się pod przeciwległą ścianę. Jeśli smok nie skamienieje, co się często zdarza bo ma bardzo wysokie odporności, wczytujesz sejw i od nowa. W końcu Adrowy skamienieje a wtedy użyj na niego wszystko najmocniejsze co masz. Nie powinien się "ocknąć" przed zgonem. Ponoć po którymś tam patchu podatność na obrażenia skamieniałych przeciwników zmniejszyła się z x4 na x2. Nie wiem więc teraz już na 100% czy zdąży się go ubić nim od kamienieje. Jak ja grałem to nie było z tym problemu, a grałem na "Hardzie". Czasem będzie trzeba również wczytać stan gdy przeciwnicy którzy są ze smokiem przecisną się koło niego i zaczną tracić nasz czas. Wtedy nie będziemy mogli się skupić na smoku. Jednak jak grałem to bardziej się trzymali z tyłu, mogłem szybko ubić bossa i potem skupić się na nich.
Jak zatłuc Adrowego Smoka? Maksymalnie rozwinięta drużyna pada po jednym zionięciu a gadzina nie da się przekonać żeby się przenieść :/
Witam,
w poradniku jest wzmianka o tym żeby wykonać misje poboczne przed kontynuowaniem questa 'Pustelnica z domu Hadretów'. Niestety zajrzałem za późno i teraz stoję w miejscu - nikt nie ma ochoty załatwić mi zaproszenia na obrady. Czy jestem już na tyle w ciemnej dziurze że powinienem wczytać grę którymś z wcześniejszych save'ów, czy można wyjść jakoś inaczej z tej patowej sytuacji, np. po prostu czekając/ A jeśli tak, to jak długo/ Pozdr
mam ten sam problem, ktoś powie jak rozwiazac ?
Witam,
mam problem z misją "Twierdzenia Pandgrama" Kiedy wchodzę do Gmachu Objawionych Tajemnic, wszyscy mnie atakują, czy ma to jakiś związek z animantką z Lecznicy Dusz? Mam jeszcze do zrobienia misję "przypowieść Waela" Nie wiem czy coś zrobiłem źle, ma ktoś jakieś rozwiązania żeby uniknąć walki?
Chcę przystąpić do wykonania zadania Żar Wiary ale Wenan, który ma mi powiedzieć o jaskini, nie robi tego. Czy muszę mieć u Dwunastki wyższa reputację aby posunąć ten quest do przodu?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
