Tutaj rozpoczynasz eksplorację ruin. Porozmawiaj z kamienną głową.
Przejść możesz poprzez:
- Użycie młota i dłuta
- Posiadając moc na poziomie 16 możesz rozerwać pajęczyny
- przeczołgując się pod pajęczyną.
Pierwsze dwie opcje spowodują pojawienie się kilku pająków.
Porozmawiaj z Nridkiem, możesz go zabić lub puścić wolno.
Jeśli masz aktywne zadanie "Skarb pod jeziorem" zabierz Starożytną Engwitańską Broń.
W tym samym sarkofagu znajduje się Engwitańska Włócznia Duszy - Cladhaliath.
Nridek posiada przy sobie Nośnik Duszy potrzebny do przeprowadzenia rytuału warto więc go zabić.
Do zejścia potrzebować będziesz linki z kotwiczką.
Znajdziesz tutaj Pogromców Olbrzymów, pod warunkiem jednak, że wszedłeś do ruin dopiero w III akcie.
Zabij widma i zjawy, porozmawiaj z kamienną głową, wybierz jedną z opcji dialogowych.
Zabij zjawy i Cean Gwla, porozmawiaj z kamienną głową i wybierz jedną z opcji dialogowych.
Znajduje się tutaj przejście do Sztormowego Wąwozu.
Pillars of Eternity: Lle a Rhemen (Sztormowy Wąwóz) - mapa
Aktualizacja:
Lle a Rhemen - opis i mapa podrzędnej lokacji
Lle a Rhemen to ruiny świątyni, które są lokacją podrzędną w stosunku do Sztormowego Wąwozu (Stormwall Gorge). Dostać się do środka możesz na dwa sposoby. Pierwszą możliwość otrzymasz podczas wykonywania pobocznego zadania Skarb pod jeziorem (The Bronze Beneath the Lake) frakcji Dwunastka z Zatoki Buntu. Drugą możliwością jest poczekanie do III aktu, kiedy to opadająca woda samoistnie odsłoni wejście do ruin.
Ważne miejsca w Lle a Rhemen
1. Wejście
Tutaj rozpoczynasz eksplorację świątyni oraz znajdziesz wyjście na powierzchnię.
W III akcie znajdziesz tutaj także zejście do niższego poziomu świątyni.
Gdy podejdziesz do przejścia odezwie się do ciebie Kamienna głowa.
2. Tunel łączący dwie części ruin.
Tunel ten prowadzi do drugiej części ruin znajdujących się na tym samym poziomie. Przejść przez niego możesz na trzy sposoby:
- Wykorzystując młot i dłuto. Po wykonaniu czynności pojawi się kilka pająków, które będziesz musiał pokonać.
- Jeśli posiadasz postać z Mocą na poziomie 16 możesz polecić jej rozerwanie pajęczyn. Tak jak w poprzedniej możliwości pojawi się kilka pająków.
- Możesz przeczołgać się pod pajęczynami. Unikniesz w ten sposób walki z pająkami.
3. Południowa komnata
Wchodząc do pomieszczenia pająki nie będą Cię atakowały, możesz spokojnie przejść i porozmawiać z Nridkiem. Podczas rozmowy możesz zdecydować się pozwolić mu odejść lub go zaatakować. Z ciała Nridka możesz zabrać Nośnik duszy (Soul vessel), który jest potrzebny do przeprowadzenia rytuału (M34,8).
Z sarkofagu na końcu pomieszczenia zabierz inny przedmiot potrzebny do rytuału - Engwitańską włócznię dusz - Cladhaliath. Jeśli wykonujesz przy okazji zadanie Skarb pod jeziorem (The Bronze Beneath the Lake) w tym samym sarkofagu znajdować się będzie Starożytna engwitańska broń.
4. Schody łączące oba poziomy Lle a Rhemen
Do zejścia potrzebować będziesz linki z kotwiczką.
5. Wschodnia komnata
Znajdziesz tutaj grupę poszukiwaczy przygód zwaną Pogromcami Olbrzymów (Giantslayers). Będą się tutaj znajdowali tylko w przypadku gdy zdecydujesz się na zejście do Lle a Rhemen w III akcie. Jeśli wykonujesz zadanie Skarb pod jeziorem (The Bronze Beneath the Lake) spotkasz ich żywych w innej lokacji.
Wchodząc bliżej centrum okręgu pojawi się grupa 4 widm.
6. Zachodnia komnata
Zabij widma i zjawy, porozmawiaj z kamienną głową, wybierz jedną z opcji dialogowych.
7. Północna komnata
Zabij zjawy i Cean Gwla, porozmawiaj z kamienną głową i wybierz jedną z opcji dialogowych.
8. Miejsce rytuału
Możesz przeprowadzić w tym miejscu rytuał, aby to zrobić musisz wykonać następujące czynności:
- Udaj się do pomieszczeń z kamiennymi twarzami (M34,6) oraz (M34,7). Zabij znajdujące się potwory, porozmawiaj z nimi oraz wybierz jedną opcję dialogową. Na ścianie nieopodal zaświeci się jeden z symboli.
- Udaj się teraz do Południowej Komnaty (M34,3), zabij Nridka, zabierz z jego ciała Nośnik Dusz (Soul vessel). Z sarkofagu na końcu pomieszczenia zabierz włócznię - Cladhaliath.
- Idź do miejsca przeprowadzenia rytuału (M34,8). Swoich towarzyszy ustaw tak aby po każdej ze stron ołtarza zapalił się jeden z czterech symboli. Musisz po prostu stanąć odpowiednią postacią na odpowiednim symbolu.
- Podejdź swoją główną postacią do ołtarza i porozmawiaj z kamienną twarzą.
- Na środku pomieszczenia stojące naczynie wypełni się duszami, podejdź do niego. Skorzystaj z opcji craftingu i zaklnij posiadaną włócznię - Cladhaliath.
9. Jaskinia
Znajduje się tutaj przejście do Sztormowego Wąwozu.
Rodzaje przeciwników i potworów w Lle a Rhemen
Wdownik (Widowmaker)
Młody kryształogryz (Crystal eater spiderling)
Kryształogryz (Crystal eater)
Przędzarz biały (Ivory spiderling)
Cean Gwla (Cean Gwla)
Widmo (Spectre)
Zjawa (Phantom)
Zarodnikowiec (Sporeling)
Troll (Troll)
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany1108871 Junior
DOBRA WIEM MUSZE POSIADAC MECHANIKA NA POZIOMIE 10;P
rzaba89nae Senator
"Jeśli zależy ci na jak najszybszym zdobyciu osiągnięcia to wybierz te projekty, które mogą być najszybciej ukończone." -weźcie to poprawcie, porada jest bezsensowna.
Cysiek1 Legionista
Na początku sami faceci. Nie to co w starszych RPG.
zanonimizowany1123119 Junior
Mam problem na poziomie 12 labiryntu z zadaniem Narzędzia Władcy. Podchodzę do Tchareka zaczyna ze mną rozmowę, ale i przy okazji mnie atakuje. Więc zostaje jedynie mi go zabić co zakańcza zadanie. Miał ktoś taki problem?
KMariusz3 Junior
Info dla zaczynających - w pierwszej lokacji M1, na południu, przy obozowisku wroga , przy schowku butelce, używając przeszukiwania możemy odnaleźć "Rozczarownik" pistolet wyjątkowej jakości.
Rhylfein Junior
A ja mam pytanko odnośnie łowcy. W poradniku widzę, że jest informacja, aby przy tworzeniu postaci skupić się na cechach zręczność oraz siła. Podczas gdy "podstawowymi" cechami łowcy są wspomniana zręczność ale dodatkowo percepcja. No to jak to w końcu jest? :)
jedrolb Junior
Jak się dostać do Readrika, do wejścia do jego sali potrzebuje wytrychów a nie mam żadnych. Można gdzieś kupić? Mechanikę też mam nisko.
BezCenzuryGO Centurion
Mapa zasłonięta żeby wykupić premium. No to jest porażka tej strony.
Anelin Junior
Uruchomienie kuźni nie daje korzyści? Serio? W pomieszczeniu 4 bez uruchomienia kuźni poza animantami będziemy walczyć ze wszystkimi duchami żywiołów. Po uruchomieniu kuźni one się tam nie pojawiają.... Może warto sprawdzić takie rzeczy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
