Rozpoczynasz tutaj eksplorację ruin.
Zadanie główne: "Wspomnienia pradawnych"
Zabij wrogów, porozmawiaj z Iovarą.
Gdy tutaj podejdziesz rozświetlona zostanie część mapy.
Podejdź tutaj, część mapy się rozświetli. Pokonaj upiornego draka i kilka engwitańskich zjaw.
Gdy tu podejdziesz rozświetli się kolejna część mapy. Pokonaj kilka engwitańskich zjaw i upiornego draka.
Porozmawiaj z Thaosem a następnie zabij zarówno jego jak i dwa ożywione posągi.
Uruchom machinę, wybierz co ma się stać z duszami.
Pillars of Eternity: Breith Eaman M59 | Pillars of Eternity
Aktualizacja:
Breith Eaman - opis i mapa lokacji
Breith Eaman jest ostatnią lokacją jaką odwiedzimy w Pillars of Eternity. Prowadzi do tych ruin tylko jedna droga, poprzez otchłań na Wyspie Pochówków (Burial Isle). Z lokacji tej nie ma drogi powrotnej. Składa się z trzech, niedużych poziomów, w których spotkamy niewielu przeciwników. Na ostatnim poziomie spotkamy Thaosa, naszego głównego przeciwnika. Po jego pokonaniu i uruchomieniu starożytnej machiny ukończymy grę i zobaczymy podsumowanie wszystkich wyborów podjętych podczas gry.
Ważne miejsca w Breith Eaman
1. Dół
W tym miejscu rozpoczynasz eksplorację starożytnych ruin. Automatycznie zostanie dodane do twojego dziennika kolejne zadanie.
Zadanie główne: Wspomnienia pradawnych (Memories of the Ancients)
2. Kolumna adry
Zabij wszystkich przeciwników. Pojawi się duch Iovary. Porozmawiaj z nią, a dowiesz się wielu rzeczy nie tylko na temat Thaosa, ale także swojej przeszłości.
4. Wędrówka Dusz
Podchodząc do wędrówki dusz uruchomisz krótką scenkę, w której zebrane przez ciebie dusze rozświetlają część mapy.
5. Kopuła Strażników
Podchodząc tutaj kolejna część mapy się rozświetli. Pokonaj upiornego draka i kilka engwitańskich zjaw.
6. Dwór
Podchodząc w to miejsce rozświetli się ostatnia część mapy. Pokonaj kilka engwitańskich zjaw i upiornego draka. Możesz teraz przejść drzwiami znajdującymi się na górze do trzeciego poziomu Breith Eaman.
8. Główna platforma
Przechodząc przez platformę uruchomi się scenka w której pojawia się Thaos, zarówno w formie duchowej, jak i za chwilę w rzeczywistości. Porozmawiaj z nim, nie uda ci się uniknąć walki. Zabij zarówno jego jak i dwa ożywione posągi.
9. Machina
Po pokonaniu Thaosa podejdź do przełącznika. Będziesz mógł wybrać co ma się stać z zebranymi duszami. Po dokonaniu wyboru pojawi się podsumowanie wszystkich twoich wyborów, a następnie napisy końcowe. Przeniesiony zostaniesz do menu głównego gry.
Ważne postacie niezależne w Breith Eaman
Iovara (M59,2) - Zagubiona dusza starożytnej badaczki.
Rodzaje przeciwników i potworów w Breith Eaman
Zjawa (Shade)
Widmo (Spectre)
Cień (Shadow)
Animat (animat)
Adrowy animat (Adra animat)
Engwitańska zjawa (Engwithan shade) - Przeciwnik bardzo podobny do zwykłej zjawy, jest jedynie trochę silniejszy i całkowicie inaczej wygląda.
Upiorny drak (Shadow drake) - silny przeciwnik siłą przewyższający nieznacznie zwykłego dorosłe draki, jednak na tym poziomie doświadczenia nie powinien sprawić większych problemów.
Woedikański Sędzia (Woedica's Judge) - Jeden z dwóch ożywionych posągów. Posiada bardzo dużą liczbę punktów życia i wysoką obronę oraz średni atak. Nie powinien sprawić większych kłopotów gdyż nie używa ataków magicznych.
Woedikański Egzekutor (Woedica's Headsman) - Drugi z ożywionych posągów. Posiada statystyki praktycznie takie same jak Woedikański Sędzia.
Komentarze czytelników
W opisie zadania "Głos z przeszłości" jest dość gruby błąd. Amulet z duszą Rowyny NIE dodaje "+5 do Mocy i +5 do Woli" (jak napisaliście) - On daje tylko dość marne +5 do Woli. W ogóle w Pillarsach 1 nie ma przedmiotów dających tak ogromny bonus jak +5 do atrybutów podstawowych postaci, max to +3.
Max to +4. Z tego co pamiętam, to na pewno:
Młot Abydona +4 do Mocy (kumuluje się z innymi premiami)
Czaszka maegfolca +4 do Mocy
Formalne obuwie Viettro +4 Zręczności
Z bonusem +5 do jednej z głównych cech rzeczywiście nie ma żadnego przedmiotu.
Uruchomienie kuźni nie daje korzyści? Serio? W pomieszczeniu 4 bez uruchomienia kuźni poza animantami będziemy walczyć ze wszystkimi duchami żywiołów. Po uruchomieniu kuźni one się tam nie pojawiają.... Może warto sprawdzić takie rzeczy
Jak się dostać do Readrika, do wejścia do jego sali potrzebuje wytrychów a nie mam żadnych. Można gdzieś kupić? Mechanikę też mam nisko.
Działać działa, ale często wywala do windy.
A ja mam pytanko odnośnie łowcy. W poradniku widzę, że jest informacja, aby przy tworzeniu postaci skupić się na cechach zręczność oraz siła. Podczas gdy "podstawowymi" cechami łowcy są wspomniana zręczność ale dodatkowo percepcja. No to jak to w końcu jest? :)
Info dla zaczynających - w pierwszej lokacji M1, na południu, przy obozowisku wroga , przy schowku butelce, używając przeszukiwania możemy odnaleźć "Rozczarownik" pistolet wyjątkowej jakości.
Mam problem na poziomie 12 labiryntu z zadaniem Narzędzia Władcy. Podchodzę do Tchareka zaczyna ze mną rozmowę, ale i przy okazji mnie atakuje. Więc zostaje jedynie mi go zabić co zakańcza zadanie. Miał ktoś taki problem?
Na początku sami faceci. Nie to co w starszych RPG.
"Jeśli zależy ci na jak najszybszym zdobyciu osiągnięcia to wybierz te projekty, które mogą być najszybciej ukończone." -weźcie to poprawcie, porada jest bezsensowna.
DOBRA WIEM MUSZE POSIADAC MECHANIKA NA POZIOMIE 10;P
witam znajduję sie na poziomie 9 robie questa z częsciami od miecza ktory pewnie mam wykuć ale mam problem musze nadusic przycisk ktory znajduje siew scianie ale nie moge....dlaczego przechodze w tryb skradania ale to nic nie pomaga HELP!!!
Ja zabiłem go tak :
Czar "Spojrzenie Adragany" to podstawa. Jako czar maga, w zwoju czy pułapce. Na starcie od razu przywal w smoka tym czarem magiem i zwojami postacią która ma odpowiedni level by je obsłużyć, ewentualnie zostaw pułapki na jego drodze i cofnij się pod przeciwległą ścianę. Jeśli smok nie skamienieje, co się często zdarza bo ma bardzo wysokie odporności, wczytujesz sejw i od nowa. W końcu Adrowy skamienieje a wtedy użyj na niego wszystko najmocniejsze co masz. Nie powinien się "ocknąć" przed zgonem. Ponoć po którymś tam patchu podatność na obrażenia skamieniałych przeciwników zmniejszyła się z x4 na x2. Nie wiem więc teraz już na 100% czy zdąży się go ubić nim od kamienieje. Jak ja grałem to nie było z tym problemu, a grałem na "Hardzie". Czasem będzie trzeba również wczytać stan gdy przeciwnicy którzy są ze smokiem przecisną się koło niego i zaczną tracić nasz czas. Wtedy nie będziemy mogli się skupić na smoku. Jednak jak grałem to bardziej się trzymali z tyłu, mogłem szybko ubić bossa i potem skupić się na nich.
Jak zatłuc Adrowego Smoka? Maksymalnie rozwinięta drużyna pada po jednym zionięciu a gadzina nie da się przekonać żeby się przenieść :/
Witam,
w poradniku jest wzmianka o tym żeby wykonać misje poboczne przed kontynuowaniem questa 'Pustelnica z domu Hadretów'. Niestety zajrzałem za późno i teraz stoję w miejscu - nikt nie ma ochoty załatwić mi zaproszenia na obrady. Czy jestem już na tyle w ciemnej dziurze że powinienem wczytać grę którymś z wcześniejszych save'ów, czy można wyjść jakoś inaczej z tej patowej sytuacji, np. po prostu czekając/ A jeśli tak, to jak długo/ Pozdr
mam ten sam problem, ktoś powie jak rozwiazac ?
Witam,
mam problem z misją "Twierdzenia Pandgrama" Kiedy wchodzę do Gmachu Objawionych Tajemnic, wszyscy mnie atakują, czy ma to jakiś związek z animantką z Lecznicy Dusz? Mam jeszcze do zrobienia misję "przypowieść Waela" Nie wiem czy coś zrobiłem źle, ma ktoś jakieś rozwiązania żeby uniknąć walki?
Chcę przystąpić do wykonania zadania Żar Wiary ale Wenan, który ma mi powiedzieć o jaskini, nie robi tego. Czy muszę mieć u Dwunastki wyższa reputację aby posunąć ten quest do przodu?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
