Spotkasz tu Niezłomnego - zaproś go do drużyny.
Porozmawiaj z Foelmarem, pokonaj wilki i odbierz nagrodę w postaci mikstur.
Kryjówka Kolsca - zadanie poboczne "Włodarz martwej krainy".
Zabij Ludranę (włada ona magią) i Paladyna Złotego Paktu.
Miejsce pobytu Cwanego Cyrdela - poboczne zadanie "Zlecenie na: Cwany Cyrdel".
Pillars of Eternity: Widły Magrany (Magran's Fork) - mapa
Aktualizacja:
Widły Magrany - opis i mapa lokacji
Powyższa mapa prezentuje Widły Magrany (Magran's Fork), czyli niewielki obszar znajdujący się na południe od Złoconej Doliny. Przez lokację tę przechodzi się w drodze do Czarnych Błoni lub Busoli Ansloga. W omawianym obszarze wpadniesz przede wszystkim na nowego potencjonalnego członka drużyny - Niezłomnego (Durance). Oprócz tego możesz tu stoczyć trochę walk z dziką zwierzyną, między innymi z wilkami oraz leśnym trollem. Warto wykorzystać okazję do zdobycia cennego doświadczenia.
Ważne miejsca w Widłach Magrany
1. Rozstaje dróg
Niezłomny (Durance) - Jest on potencjalnym członkiem drużyny - wystarczy odbyć z nim rozmowę i potwierdzić chęć jego przyłączenia. Przy okazji odblokujesz poboczne zadanie Próby Niezłomnego.
2. Obozowisko
Porozmawiaj z Foelmarem i po zakończonej rozmowie pozbądź się atakujących wilków. W nagrodę za uratowania Foelmara otrzymasz od niego kilka mikstur.
3. Chatka
Zadanie poboczne: Włodarz martwej krainy (Lord of a Barren Land) - Spotkasz tu Kolsca (tylko jeśli sprzymierzyłeś się z Raedrikiem po spotkaniu z nim w Warowni Raedrika).
4. Bandyci
Bądź gotowy do zaatakowania Ludrany oraz Paladyna Złotego Paktu (Goldpact Paladin). Najpierw zabić Ludranę żeby powstrzymać ją przed dalszym rzucaniem zaklęć. Po wygranej bitwie przeszukaj jej zwłoki i zabierz m.in. grimuar oraz dokument z rozkazami.
6. Legowisko trolla leśnego
Wyeliminuj trolla i przeszukaj jego legowisko, natrafiając m.in. na zwłokami z kilkoma cennymi przedmiotami.
Zadania do odblokowania w Widłach Magrany
Zadanie poboczne: Próby Niezłomnego (Trials of Durance) - Musisz przyłączyć Niezłomnego do drużyny (M6,1).
Ważne postacie niezależne w Widłach Magrany
Niezłomny (Durance) (M6,1) - Stoi on przy rozstaju dróg, możesz zaprosić go do dołączenia do drużyny.
Foelmar (M6,2) - Spotkasz go w obozowisku.
Rodzaje przeciwników i potworów w Widłach Magrany
Młody wilk (Young Wolf)
Wilk (Wolf) - Nie pozwól żeby drużyna została otoczona przez całą watahę, bo pokonanie wilków może się wtedy okazać znacznie trudniejsze.
Ognik (Will-O'-Wisp)
Ludrana i Paladyn Złotego Paktu (Goldpact Paladin) - Zaatakuj najpierw Ludranę, bo włada ona magią.
Troll leśny (Forest Troll) - Stosuj silne ataki, bo potwór ten jest dość wytrzymały.
Młody dzik (Young Boar)
Inne ważne informacje związane z Widłami Magrany
Nie zapomnij przyłączyć Niezłomnego (Durance) do drużyny zanim opuścisz to miejsce. Jego obecność znacząco ułatwi ci utrzymywanie członków drużyny przy życiu w wielu spośród staczanych potyczek.
Komentarze czytelników
W opisie zadania "Głos z przeszłości" jest dość gruby błąd. Amulet z duszą Rowyny NIE dodaje "+5 do Mocy i +5 do Woli" (jak napisaliście) - On daje tylko dość marne +5 do Woli. W ogóle w Pillarsach 1 nie ma przedmiotów dających tak ogromny bonus jak +5 do atrybutów podstawowych postaci, max to +3.
Max to +4. Z tego co pamiętam, to na pewno:
Młot Abydona +4 do Mocy (kumuluje się z innymi premiami)
Czaszka maegfolca +4 do Mocy
Formalne obuwie Viettro +4 Zręczności
Z bonusem +5 do jednej z głównych cech rzeczywiście nie ma żadnego przedmiotu.
Uruchomienie kuźni nie daje korzyści? Serio? W pomieszczeniu 4 bez uruchomienia kuźni poza animantami będziemy walczyć ze wszystkimi duchami żywiołów. Po uruchomieniu kuźni one się tam nie pojawiają.... Może warto sprawdzić takie rzeczy
Jak się dostać do Readrika, do wejścia do jego sali potrzebuje wytrychów a nie mam żadnych. Można gdzieś kupić? Mechanikę też mam nisko.
Działać działa, ale często wywala do windy.
A ja mam pytanko odnośnie łowcy. W poradniku widzę, że jest informacja, aby przy tworzeniu postaci skupić się na cechach zręczność oraz siła. Podczas gdy "podstawowymi" cechami łowcy są wspomniana zręczność ale dodatkowo percepcja. No to jak to w końcu jest? :)
Info dla zaczynających - w pierwszej lokacji M1, na południu, przy obozowisku wroga , przy schowku butelce, używając przeszukiwania możemy odnaleźć "Rozczarownik" pistolet wyjątkowej jakości.
Mam problem na poziomie 12 labiryntu z zadaniem Narzędzia Władcy. Podchodzę do Tchareka zaczyna ze mną rozmowę, ale i przy okazji mnie atakuje. Więc zostaje jedynie mi go zabić co zakańcza zadanie. Miał ktoś taki problem?
Na początku sami faceci. Nie to co w starszych RPG.
"Jeśli zależy ci na jak najszybszym zdobyciu osiągnięcia to wybierz te projekty, które mogą być najszybciej ukończone." -weźcie to poprawcie, porada jest bezsensowna.
DOBRA WIEM MUSZE POSIADAC MECHANIKA NA POZIOMIE 10;P
witam znajduję sie na poziomie 9 robie questa z częsciami od miecza ktory pewnie mam wykuć ale mam problem musze nadusic przycisk ktory znajduje siew scianie ale nie moge....dlaczego przechodze w tryb skradania ale to nic nie pomaga HELP!!!
Ja zabiłem go tak :
Czar "Spojrzenie Adragany" to podstawa. Jako czar maga, w zwoju czy pułapce. Na starcie od razu przywal w smoka tym czarem magiem i zwojami postacią która ma odpowiedni level by je obsłużyć, ewentualnie zostaw pułapki na jego drodze i cofnij się pod przeciwległą ścianę. Jeśli smok nie skamienieje, co się często zdarza bo ma bardzo wysokie odporności, wczytujesz sejw i od nowa. W końcu Adrowy skamienieje a wtedy użyj na niego wszystko najmocniejsze co masz. Nie powinien się "ocknąć" przed zgonem. Ponoć po którymś tam patchu podatność na obrażenia skamieniałych przeciwników zmniejszyła się z x4 na x2. Nie wiem więc teraz już na 100% czy zdąży się go ubić nim od kamienieje. Jak ja grałem to nie było z tym problemu, a grałem na "Hardzie". Czasem będzie trzeba również wczytać stan gdy przeciwnicy którzy są ze smokiem przecisną się koło niego i zaczną tracić nasz czas. Wtedy nie będziemy mogli się skupić na smoku. Jednak jak grałem to bardziej się trzymali z tyłu, mogłem szybko ubić bossa i potem skupić się na nich.
Jak zatłuc Adrowego Smoka? Maksymalnie rozwinięta drużyna pada po jednym zionięciu a gadzina nie da się przekonać żeby się przenieść :/
Witam,
w poradniku jest wzmianka o tym żeby wykonać misje poboczne przed kontynuowaniem questa 'Pustelnica z domu Hadretów'. Niestety zajrzałem za późno i teraz stoję w miejscu - nikt nie ma ochoty załatwić mi zaproszenia na obrady. Czy jestem już na tyle w ciemnej dziurze że powinienem wczytać grę którymś z wcześniejszych save'ów, czy można wyjść jakoś inaczej z tej patowej sytuacji, np. po prostu czekając/ A jeśli tak, to jak długo/ Pozdr
mam ten sam problem, ktoś powie jak rozwiazac ?
Witam,
mam problem z misją "Twierdzenia Pandgrama" Kiedy wchodzę do Gmachu Objawionych Tajemnic, wszyscy mnie atakują, czy ma to jakiś związek z animantką z Lecznicy Dusz? Mam jeszcze do zrobienia misję "przypowieść Waela" Nie wiem czy coś zrobiłem źle, ma ktoś jakieś rozwiązania żeby uniknąć walki?
Chcę przystąpić do wykonania zadania Żar Wiary ale Wenan, który ma mi powiedzieć o jaskini, nie robi tego. Czy muszę mieć u Dwunastki wyższa reputację aby posunąć ten quest do przodu?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
