GreedFall - poradnik do gry

Czy mogę wszystko zobaczyć, przechodząc GreedFall tylko raz? GreedFall poradnik, solucja

GreedFall to obszerna produkcja, która zaoferuje Ci wiele misji głównych i pobocznych. Dodatkowo będziesz mógł dołączyć do różnych frakcji, wdawać się w romanse z postaciami oraz wykonywać dodatkowe, przeróżne aktywności. Na tej stronie poradnika dowiesz się czy możesz zobaczysz wszystkie te aktywności przy jednym podejściu.

Ile zajmuje przejście gry?

GreedFall to duża produkcja, która w pełni możesz pochłonąć Cię na około 50 godzin - Czy mogę wszystko zobaczyć, przechodząc GreedFall tylko raz? - GreedFall - poradnik do gry

GreedFall to duża produkcja, która w pełni możesz pochłonąć Cię na około 50 godzin. W ten czas wliczone są wszystkie misje (poboczne i główne) oraz pozostałe aktywności i eksploracja.

Czy mogę zobaczyć wszystko za pierwszym razem?

Nie - Czy mogę wszystko zobaczyć, przechodząc GreedFall tylko raz? - GreedFall - poradnik do gry

Nie. Gra posiada kilka zakończeń, które wykluczają się nawzajem. Nie jestem zatem w stanie sprawdzić wszystkiego przy jednym podejściu do gry.

Czy wybory się wykluczają?

Większość wyborów w grze nie wyklucza się nawzajem - Czy mogę wszystko zobaczyć, przechodząc GreedFall tylko raz? - GreedFall - poradnik do gry

Większość wyborów w grze nie wyklucza się nawzajem. Możesz swobodnie rozwijać swoją postać, pod każdym względem. Może być ona jednocześnie świetnym magiem i idealnie władać bronią obuchową. Możesz przynależeć do kilku frakcji jednocześnie bez wielkich konsekwencji. Jednak niektóre wybory wzajemnie się wykluczają. Wpływ na twojego bohatera będą mieć relacje z frakcjami, sposoby przejścia misji oraz zakończenia.

Ile jest zakończeń?

Twórcy poinformowali, że w ich grze można znaleźć cztery zakończenia. Wpływ na nie mają podjęte przez Ciebie decyzje w trakcie rozgrywki.