GreedFall - poradnik do gry

Śladami Szaleństwa | Solucja GreedFall GreedFall poradnik, solucja

Poniższy rozdział poradnika do gry Greedfall opisuje misje główną Śladami Szaleństwa.

Po uratowaniu Hikmet i San Matheus wróć do Constantina i pomów z nim o sytuacji - Śladami Szaleństwa | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Po uratowaniu Hikmet i San Matheus wróć do Constantina i pomów z nim o sytuacji. Mężczyzna zacznie dziwnie się zachowywać i nagle zniknie. Przepytaj strażnika gdzie Constantine znika, a następnie zbadaj zapiski w jego gabinecie. Udaj się teraz do Cwenvar i przepytaj tubylców tam, czy widzieli Constantina.

Skryj się teraz w bezpiecznym miejscu i poczekaj na kuzyna głównego bohatera - Śladami Szaleństwa | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Skryj się teraz w bezpiecznym miejscu i poczekaj na kuzyna głównego bohatera. Następnie, zejdź na dół i idź za odmienionym mężczyzną - pokonaj bestie, a następnie obejrzyj scenkę. Jak się okazuje, Constantine jest sprawcą ataków na wyspie!

Czeka cię bestia ze spaczoną odmianą Nadaiga magamena - Śladami Szaleństwa | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Czeka cię bestia ze spaczoną odmianą Nadaiga magamena. Stwór używa włóczni w walce, co daje mu spory zasięg i poprzez spaczoną moc jest jeszcze silniejszy niż zawsze. Musisz zachować uwagę, gdyż kilka ataków i twoja postać może pożegnać się z życiem. Cierpliwie "punktuj" wroga i postaw na uniki, a po pewnym czasie pokonasz go.

Po wszystkim, obejrzysz krótki filmik i misja dobiegnie do końca - Śladami Szaleństwa | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Po wszystkim, obejrzysz krótki filmik i misja dobiegnie do końca. Zyskasz 2000 XP i rozpoczniesz zadania Zerwanie Więzi i Razem za Teer Fradee. Dodatkowo, twoje relacje z Kongregacją Kupiecką staną się wrogie.