GreedFall - poradnik do gry

Problemy w Edenie | Misja poboczna w GreedFall GreedFall poradnik, solucja

Poniższy rozdział poradnika do gry Greedfall zawiera opis przejścia misji pobocznej Problemy w Edenie.

Gdzie rozpocząć zadanie?: Rozmowa z Matką Kardynaliną w San Matheus, podczas np. wykonywania zadania pobocznego Występki Matki Kardynaliny.

Udaj się do Tir Dob - Problemy w Edenie | Misja poboczna w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Udaj się do Tir Dob. "Czarne Ziemie" i porozmawiaj z ojcem Lustiniusem. Opowie ci on historię Edenu - po wszystkim, przepytaj stojących nieopodal teologów o zaginięciu tablic Świętego Matheusa. Wejdź teraz do chatki i zbadaj okoliczności kradzieży.

Porozmawiaj teraz z Lerem, byłym przywódcą wioski i kawałek dalej z Vidwal - Problemy w Edenie | Misja poboczna w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Porozmawiaj teraz z Lerem, byłym przywódcą wioski i kawałek dalej z Vidwal. Dowiesz się gdzie odnaleźć tablice - skieruj się tam, a następnie pomów z Branem. Możesz przekonać go, by oddał ci tablice z pomocą charyzmy, zapytać, czy możesz coś dla niego zrobić, by je oddał lub mu zagrozić.

Ostatecznie, zdobędziesz tablice - wracaj z nimi do Edenu. Za ich odzyskanie zyskasz +2 reputacji z Theleme i 1300 XP. Rozpoczniesz również zadanie poboczne Teologiczne Konflikty, które będziesz mógł wykonać później, po ukończeniu większej ilości misji głównych.