GreedFall - poradnik do gry

Pożegnanie Królowej | Misje towarzyszy w GreedFall - Siora GreedFall poradnik, solucja

Na kolejnej stronie poradnika do gry Greedfall, odnajdziesz opis misji pobocznej Pożegnanie Królowej, zleconej przez Siorę.

Gdzie rozpocząć zadanie?: Należy wykonać wcześniejszą misję Siory.

1 - Pożegnanie Królowej | Misje towarzyszy w GreedFall - Siora - GreedFall - poradnik do gry
Pomów z Siorą o pogrzebie jej matki i zaoferuj pomoc - Pożegnanie Królowej | Misje towarzyszy w GreedFall - Siora - GreedFall - poradnik do gry

Pomów z Siorą o pogrzebie jej matki i zaoferuj pomoc. Idź do Eseld i pomów z kobietą, a następnie przejdź do kurhanu wraz z Siorą. Po drodze okaże się, że potwory zalęgły się w okolicy - pokonaj stwory i zniszcz ich gniazda. Przejdź do kurhanu, a Siora poprosi cię o stworzenie dwóch przedmiotów, które wykorzystane zostaną w pogrzebie - 2 kadzielnice i olejek pogrzebowy.

Oba przedmioty możesz wytworzyć przy stole rzemieślniczym - Pożegnanie Królowej | Misje towarzyszy w GreedFall - Siora - GreedFall - poradnik do gry

Oba przedmioty możesz wytworzyć przy stole rzemieślniczym. Umieść przedmioty przy zwłokach królowej i pozwól Siorze spokojnie pożegnać się z matką.

W ten sposób, zakończysz misje, otrzymasz +1600 XP i zyskasz 3 punkty reputacji z Siorą - Pożegnanie Królowej | Misje towarzyszy w GreedFall - Siora - GreedFall - poradnik do gry

W ten sposób, zakończysz misje, otrzymasz +1600 XP i zyskasz 3 punkty reputacji z Siorą.