GreedFall - poradnik do gry

Cena krwi | Misja poboczna w GreedFall GreedFall poradnik, solucja

Kolejna strona solucji do gry Greedfall zawiera opis przejścia misji pobocznej Cena Krwi.

Gdzie rozpocząć zadanie?: Po wykonaniu misji pobocznej Wycinka Lasu.

Idź do regionu Cwenvar i odnajdź opuszczoną kopalnię - Cena krwi | Misja poboczna w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Idź do regionu Cwenvar i odnajdź opuszczoną kopalnię. Okaże się, że jest ona strzeżona przez żołnierzy i nie możesz wejść do środka. Na prawo od wejścia znajdziesz przejście, idź nim i spojrzyj na sytuację w kopalni z góry.

Udaj się teraz do New Serene i pomów z Sir de Courcillonem - Cena krwi | Misja poboczna w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Udaj się teraz do New Serene i pomów z Sir de Courcillonem. Idź do Lady Morange, a następnie odnajdź i zweryfikuj akt własności. Kolejnym krokiem jest spotkanie się z panem Maillardem i powrót do Sir de Courcillona, by sporządzić nową umowę.

Po tym wszystkim, możesz wracać do kopalni - pokaż przy wejściu strażnikom nowe papiery, a następnie wejdź do środka - Cena krwi | Misja poboczna w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Po tym wszystkim, możesz wracać do kopalni - pokaż przy wejściu strażnikom nowe papiery, a następnie wejdź do środka. Pokonaj grupkę przeciwników, a następnie uratuj niewolników z więzienia i klatki. Udaj się teraz do Dunncasa i zamelduj mu o całej sprawie.

Zakończysz misje - otrzymasz 1900 XP i otrzymasz +4 reputacji z Tubylcami - Cena krwi | Misja poboczna w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Zakończysz misje - otrzymasz 1900 XP i otrzymasz +4 reputacji z Tubylcami.