GreedFall - poradnik do gry

W Pogoni za Tierna Harh Cadachtas | Solucja GreedFall GreedFall poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Greedfall, przeczytasz opis przejścia misji głównej W pogoni za Tierna Harh Cadachtas.

Podejdź do ołtarza przed bramą i przyjrzyj się mu - W Pogoni za Tierna Harh Cadachtas | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Podejdź do ołtarza przed bramą i przyjrzyj się mu. Następnie wracaj do Ongosa i zapytaj go o szczegóły, jak dostać się do przejścia zrobionego z korzeni. Najbezpieczniej jest użyć charyzmy. Wejdź do środka i przeszukaj dom tierna harh cadachtas - twoją uwagę przykuje kwiat, którego nasiono może pomóc odblokować przejście.

1 - W Pogoni za Tierna Harh Cadachtas | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry
Znajdź podobny kwiat koło wioski, zabierz nasiono i biegnij do ołtarza - W Pogoni za Tierna Harh Cadachtas | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Znajdź podobny kwiat koło wioski, zabierz nasiono i biegnij do ołtarza. Sztuczka zadziała i przejście stanie otworem. Biegnij przed siebie - w jednej z odnóg odnajdziesz ołtarzyk z opartą kosą - to jeden z przedmiotów legendarnych, który możesz sobie przywłaszczyć.

W końcu wyjdziesz z jaskini i dotrzesz do nieznanego wcześniej obszaru Frasoneigad - W Pogoni za Tierna Harh Cadachtas | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

W końcu wyjdziesz z jaskini i dotrzesz do nieznanego wcześniej obszaru Frasoneigad. Idź do celu, a czeka cię walka z Nadaig Frasamen. Po pojedynku masz wybór - możesz zabić szpiega, lub go ocalić. Pędź po wszystkim do rannej kobiety i przenieś ją do wioski.

Zakończysz misje - W Pogoni za Tierna Harh Cadachtas | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Zakończysz misje. Otrzymasz +2000 XP. Zapoczątkujesz również zadanie Próba Wody.