GreedFall - poradnik do gry

Głos nieboszczyka | Solucja GreedFall GreedFall poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry odnajdziesz opis misji wątku głównego - Głos nieboszczyka.

Udaj się na rozmowę z Daren i zapytaj o atak na konwój Constantina - Głos nieboszczyka | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Udaj się na rozmowę z Daren i zapytaj o atak na konwój Constantina. Idź przeszukaj teraz ciało Catasacha - potrzebujesz w tym celu intuicji 2 lub obecności Aphry w drużynie. Udaj się teraz na rozmowę do Mev, tierny harh cadachtas, aby ci pomogła. Następnie, udaj się z kobietą na miejsce rytuału.

Udaj się we wskazane miejsce, podnieś rytualną broń Catasacha i pobierz próbkę padlinożernego stworzenia z miejsca ataku - Głos nieboszczyka | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Udaj się we wskazane miejsce, podnieś rytualną broń Catasacha i pobierz próbkę padlinożernego stworzenia z miejsca ataku. Następnie stwórz eliksir na rytuał i spotkaj się z Mev. Poczekaj do północy i obejrzyj wstawkę filmową.

Musisz odszukać teraz Króla Vinbarra - Głos nieboszczyka | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Musisz odszukać teraz Króla Vinbarra. Dalszy przebieg zadania będzie zablokowany - musisz najpierw ukończyć misje główną Śladem wielkiego króla i Sanktuarium Vinbarra. Otrzymasz za zadanie 2000 XP.