GreedFall - poradnik do gry

Śladem wielkiego króla | Solucja GreedFall GreedFall poradnik, solucja

Kolejna strona opisu przejścia gry Greedfall zawiera solucje misji Śladem Wielkiego Króla.

Możesz spotkać się i porozmawiać z dowolnym przywódcą klanów - Derdre, Ulanem lub Dunncasem - Śladem wielkiego króla | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Możesz spotkać się i porozmawiać z dowolnym przywódcą klanów - Derdre, Ulanem lub Dunncasem. Przepytaj ich w sprawie zniknięcia Constantina (niektórzy przywódcy klanu mogą nie chcieć z tobą rozmawiać, jeśli nie pomogłeś im w przeszłości). Dostaniesz zadanie, by przepytać bliskich Wielkeigo Króla w Wenshavarr. Gdy to zrobisz, dostaniesz polecenie, by odnaleźć i porozmawiać z Cerą. Okaże się, że kobieta jest więziona i będziesz musiał ją uwolnić.

Masz dwa wybory - możesz rzucić się w wir walki i przedrzeć się do kobiety, lub poczekać do nocy i przedostać się po cichu do Cery - Śladem wielkiego króla | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Masz dwa wybory - możesz rzucić się w wir walki i przedrzeć się do kobiety, lub poczekać do nocy i przedostać się po cichu do Cery. Niezależnie od wyboru, idź z kobietą do jaskini wiedzy. Wędruj przez kolejne pomieszczenia jaskini, przyglądając się malowidłom. W końcu, Cera opuści cię i będziesz musiał samodzielnie wyjść z jaskini - wybierz alternatywne wyjście i idź w ślad za kobietą.

Czeka cię teraz spory spacer - musisz uważać na pułapki kobiety, jednak po pewnym czasie znajdziesz przejście w górach - Śladem wielkiego króla | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Czeka cię teraz spory spacer - musisz uważać na pułapki kobiety, jednak po pewnym czasie znajdziesz przejście w górach. Przejdź nim dalej, a trafisz na ślad sanktuarium Vinbarra. Zakończysz zadanie i otrzymasz 2000 XP. Rozpoczniesz również zadanie Saktuarium Vinbarra.