GreedFall - poradnik do gry

Eksperymenty Doktora Asiliego | Misja poboczna w GreedFall GreedFall poradnik, solucja

Na poniższej stronie poradnika do gry Greedfall, przeczytasz opis przejścia misji pobocznej Eksperymenty Doktora Asiliego.

Gdzie rozpocząć zadanie?: Wykonać wcześniejszą misję poboczną W sercu Rebelii.

Idź do laboratorium, a okaże się, że jest ono strzeżone przez strażników - Eksperymenty Doktora Asiliego | Misja poboczna w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Idź do laboratorium, a okaże się, że jest ono strzeżone przez strażników. Możesz przebić się walką, lub po prostu skorzystać z rusztowania obok, by przejść na drugą stronę. W środku czeka cię walka z chmarą wrogów. Pokonaj wszystkich i przebij się do kwater doktora Asiliego.

Na dole budynku odnajdziesz pomocników Doktora - Eksperymenty Doktora Asiliego | Misja poboczna w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Na dole budynku odnajdziesz pomocników Doktora. Możesz kazać im odejść lub zatrzymać ich. W przypadku tej solucji, pozwolono im spokojnie odejść. W tym pomieszczeniu odnajdziesz również klucze do cel - przydadzą cię trochę później.

Biegnij na górę i skonfrontuj się z lekarzem - Eksperymenty Doktora Asiliego | Misja poboczna w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Biegnij na górę i skonfrontuj się z lekarzem. Pokonaj go w walce, a następnie zdecyduj co dalej - możesz uśmiercić go na miejscu, lub zatrzymać. W przypadku solucji, wybraliśmy bardziej humanitarne wyjście i zatrzymanie mężczyzny.

Wyjdź teraz z budynku i rozpocznij uwalnianie więźniów z pomocą znalezionych kluczy - Eksperymenty Doktora Asiliego | Misja poboczna w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Wyjdź teraz z budynku i rozpocznij uwalnianie więźniów z pomocą znalezionych kluczy. Następnie, zejdź na dół wąwozu, pokonaj strażników i wyjdź alternatywnym przejściem z całego obszaru. Powiadom o wszystkim Gubernatora Burhana, a w ten sposób zakończysz zadanie - otrzymasz +2 reputacji z Sojuszem Mostu. Dodatkowo, za uwolnienie pomocników Lekarza i pozostawienie go przy życiu otrzymasz kolejne +2 reputacji z Sojuszem Mostu. Zakończysz zadanie, zyskasz 1900 XP i rozpoczniesz misję poboczną Próba.