GreedFall - poradnik do gry

Twarzą w twarz z demonem | Solucja GreedFall GreedFall poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry odnajdziesz opis misji wątku głównego - Twarzą w twarz z demonem.

Po rozmowie z Derdre, udaj się do sanktuarium w Vedvilvie, które wskazał - Twarzą w twarz z demonem | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Po rozmowie z Derdre, udaj się do sanktuarium w Vedvilvie, które wskazał. Podczas drogi natkniesz się na starego pustelnika, pomów z nim, a następnie rozpocznij przeszukiwanie bagien. Docieraj do kolejnych miejsc przedstawionych na mapie, a następnie wchodź z nimi w interakcję. Po wszystkim, wróć do pustelnika i pomów z nim, a zostaniesz skierowany, by uderzyć w bębny.

Uderz kolejno, licząc od lewej: w trzeci bęben, pierwszy i drugi - Twarzą w twarz z demonem | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Uderz kolejno, licząc od lewej: w trzeci bęben, pierwszy i drugi. Podejdź teraz do wystającego "ołtarza". Wlej do niego miksturę demonicznego rytuału - możesz ją stworzyć przy stole rzemieślniczym, lub poszukać w okolicznej skrzyni.

Czeka cię teraz walka z Nadaig Vedemen - Twarzą w twarz z demonem | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Czeka cię teraz walka z Nadaig Vedemen. Uważaj m.in. na jego trujące ataki i postaraj się szybko zbić pancerz potwora. Po walce, pomów z pustelnikiem, a następnie udaj się do Tir Dob i pomów z Derdre. W ten sposób zakończysz zadanie i automatycznie rozpoczniesz misje poboczną Obóz Ordo Luminis.