GreedFall - poradnik do gry

Czy można powrócić do miasta Serene w GreedFall? GreedFall poradnik, solucja

W GreedFall czeka na Ciebie wiele długich przygód, które zapewnią Ci wiele godzin rozgrywki. Swoją historie zaczniesz w Serene, to duże miasto, w którym wykonasz pierwsza misję główną oraz parę misji pobocznych. Dodatkowo, w mieście, znajdziesz dużo surowców, skrzyń oraz ciekawych postaci.

Co mogę zrobić w Serene?

W Serene wykonasz swoją pierwszą misję główną - jeśli ją ukończysz automatycznie wydostaniesz się z miasta - Czy można powrócić do miasta Serene w GreedFall? - GreedFall - poradnik do gry

W Serene wykonasz swoją pierwszą misję główną - jeśli ją ukończysz automatycznie wydostaniesz się z miasta. Musisz, więc dokładnie śledzić przebieg misji i nie wykonywać jej jeśli chcesz zwiedzić okoliczne tereny.

Co zrobić przez wyjazdem?

Przed wyjazdem z Serene wykonaj wszystkie misje poboczne - Czy można powrócić do miasta Serene w GreedFall? - GreedFall - poradnik do gry

Przed wyjazdem z Serene wykonaj wszystkie misje poboczne:

  1. Szarlatan;
  2. Polowanie na Heteryków;
  3. Znikający Nautowie;
  4. Towar Strażników Denara.
1 - Czy można powrócić do miasta Serene w GreedFall? - GreedFall - poradnik do gry
Poza tym spróbuj się dostać, w każde możliwe miejsce oraz otworzyć wszystkie skrzynie - Czy można powrócić do miasta Serene w GreedFall? - GreedFall - poradnik do gry

Poza tym spróbuj się dostać, w każde możliwe miejsce oraz otworzyć wszystkie skrzynie. Do tego przyda Ci się umiejętność otwierania zamków dostępna wśród talentów twojego bohatera.

Możesz również zabrać swojemu towarzyszowi (Kurt) zbroję - Czy można powrócić do miasta Serene w GreedFall? - GreedFall - poradnik do gry

Możesz również zabrać swojemu towarzyszowi (Kurt) zbroję. Posiada ona umiejętność, która da Ci +1 do otwierania zamków. Dzięki temu będziesz mógł rozwijać pozostałe talenty.

Czy mogę wrócić?

Nie. Nawet po skończeniu wątku fabularnego, nie możesz powrócić do tej lokacji. Wykonaj, więc wszystkie zadania, porozmawiaj ze wszystkimi oraz sprawdź wszystkie zakamarki.

To jedyna lokacja, do której nie możesz ponownie przyjść.