GreedFall - poradnik do gry

Handel Ludźmi | Misja poboczna w GreedFall GreedFall poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Greedfall przeczytasz opis przejścia zadania pobocznego Handel Ludźmi.

Gdzie rozpocząć zadanie?: Po wykonaniu zadania pobocznego Kontrabanda.

Idź i pomów z admirał Cabral - Handel Ludźmi | Misja poboczna w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Idź i pomów z admirał Cabral. Następnie ruszaj do San Matheus i zbadaj koszary w mieście - wchodź do kolejnych zaznaczonych pomieszczeń i rozmawiaj z postaciami. Następnie idź na miejsce spotkania i ruszaj do Tir Dob, by poprosić Derde o pomoc. Możesz użyć talentu intuicja, spróbować lub powołać się na Siore jeśli jest w twojej drużynie, by przekonać kobietę.

Udaj się teraz do tartaku w San Matheus, gdzie przetrzymywani są więźniowie - Handel Ludźmi | Misja poboczna w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Udaj się teraz do tartaku w San Matheus, gdzie przetrzymywani są więźniowie. Pokonaj strażników i uwolnij jeńców. Klucz do celi odnajdziesz przy zwłokach jednego ze strażników. Będziesz musiał teraz zastawić pułapkę na żołnierzy "Egona". Schowaj się za skrzyniami i cierpliwie poczekaj.

Gdy zjawią się wrogowie wyjdź z ukrycia i pokonaj przeciwników - Handel Ludźmi | Misja poboczna w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Gdy zjawią się wrogowie wyjdź z ukrycia i pokonaj przeciwników. Następnie udaj się na spotkanie z porucznikiem Alexandrem i wróć do Manfreda w New Serene by zakończyć misje. Zyskasz +2 reputacji ze Strażnikami Denara i 1900 XP. Rozpoczniesz również misje poboczną Twarz Egona.