GreedFall - poradnik do gry

Poszukiwanie Panaceum | Solucja GreedFall GreedFall poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Greedfall przeczytasz opis misji wątku głównego Poszukiwanie Panaceum.

Porozmawiaj z Daren o Tierna harch cadachtas w lokacji Magasvar - Poszukiwanie Panaceum | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Porozmawiaj z Daren o Tierna harch cadachtas w lokacji Magasvar. Po drodze spotkasz strażników - jeśli jest z tobą Siora, przejdziesz bez żadnych konsekwencji. Pomów z Daren - w trakcie rozmowy może dojść do walki co zaowocuje -2 reputacji z tubylcami. Po rozmowie, udaj się do Frasoneigad.

1 - Poszukiwanie Panaceum | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry
Pomów z mieszkańcami w wiosce, a podzielą się z tobą zadaniami, które pozwolą ci zyskać ich zaufanie - Poszukiwanie Panaceum | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Pomów z mieszkańcami w wiosce, a podzielą się z tobą zadaniami, które pozwolą ci zyskać ich zaufanie. Musisz m.in. naprawić cztery dzwonki i odnaleźć Peddira, wielkiego zbieracza. Mężczyzna poprosi cię o zebranie jagód, które znajdziesz w polanie nieopodal (wypatruj krzaka z czarnymi jagodami). Naprawa dzwonków wymaga rzemiosło 1 lub obecności Kurta w drużynie.

Wróć następnie do wioski i zgłoś wykonanie zadań - Poszukiwanie Panaceum | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Wróć następnie do wioski i zgłoś wykonanie zadań. Możesz zdradzić tajemnicę Peddira, lub zasugerować, by został czeladnikiem (+1 Reputacji z Tubylcami). Pomów z jeszcze jednym tubylcem stojącym na uboczu, a zleci ci odnalezienie świętej pieczęci. Odnajdziesz ją kawałek dalej, w lesie - po odniesieniu, zyskasz kolejne +1 reputacji z Tubylcami.

Po uporaniu się z pomniejszymi zadaniami, odnajdź i spróbuj porozmawiać z tierna harh cadachtas - Poszukiwanie Panaceum | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Po uporaniu się z pomniejszymi zadaniami, odnajdź i spróbuj porozmawiać z tierna harh cadachtas. Szamanka ucieknie i będziesz musiał pokonać stado salamandr. Biegnij za kobietą, a dotrzesz do zamkniętej bramy. Misja zakończy się i otrzymasz 2000 XP. Rozpoczniesz również od razu zadanie W Pogoni za Tierna Harh Cadachtas.