GreedFall - poradnik do gry

Nietypowy Sojusz | Misja poboczna w GreedFall GreedFall poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Greedfall przeczytasz opis przejścia misji pobocznej Nietypowy Sojusz.

Gdzie rozpocząć zadanie?: Rozmowa z Ullanem, przywódcą Vignamri podczas końcówki zadania Nowy Kupiec.

Po rozmowie z Ullanem, musisz udać się do lokacji Region Hikemet i porozmawiaj z Gubernatorem Burhan - Nietypowy Sojusz | Misja poboczna w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Po rozmowie z Ullanem, musisz udać się do lokacji Region Hikemet i porozmawiaj z Gubernatorem Burhan. W trakcie rozmowy otrzymasz zadanie poboczne Atak na Karawany. Idź we wskazane przez zadanie miejsce, a natkniesz się na znajomego kupca, który nękany jest przez żołnierzy. Możesz zagrozić im, użyć charyzmy, lub intuicji, by uratować mężczyznę. Wręcz mu pozwolenie na handel, a następnie wróć do Ullana i poinformuj go o zbliżającym się emisariuszu.

1 - Nietypowy Sojusz | Misja poboczna w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry
Poczekaj 2 godziny na zewnątrz - Nietypowy Sojusz | Misja poboczna w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Poczekaj 2 godziny na zewnątrz. Następnie wejdź do środka i ponownie pomów z Ullanem. Udaj się teraz do lokacji Magasvar. "Dolina Wielkiej Bitwy" i wejdź do Wioski Vighulgsob. Pomów z Mordunem - możesz pozwolić Siorze wyjaśnić sprawę, lub użyć charyzmy, by przekonać mężczyznę o dobrych intencjach rozmów pokojowych.

Wróć do Ullana i powiedz mu wszystkim - Nietypowy Sojusz | Misja poboczna w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Wróć do Ullana i powiedz mu wszystkim. Masz teraz 6 godzin, by dołączyć do rozmów pokojowych - skieruj się na miejsce, a okaże się, że na Morduna czeka zasadzka. Uratuj mężczyznę i wróć do Ullana. Pomów ze zdradzieckim mężczyzną, a zdobędziesz +4 punkty reputacji dla frakcji Tubylcy. Zakończysz misję poboczną i zyskasz 1900 XP.