GreedFall - poradnik do gry

Szpieg z Theleme | Misja poboczna w GreedFall GreedFall poradnik, solucja

Kolejna strona poradnika do gry Greedfall zawiera opis przejścia misji pobocznej Szpieg z Theleme.

Gdzie rozpocząć zadanie?: Po wykonaniu misji pobocznej Służby Wywiadowcze Pani Admirał.

Rozpocznij badanie portu w San Matheus - Szpieg z Theleme | Misja poboczna w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Rozpocznij badanie portu w San Matheus. Wypytuj cele o Albę, a dowiesz się, by porozmawiać z Ojcem Alby w tawernie. Mężczyzna odwiedza miejsce tylko nocą, więc zadbaj o to, by właśnie trwała podczas twoich odwiedzin. Pomów z mężczyzną o Albie, a dostaniesz zadanie, by odnaleźć szpicla Ordo Luminis.

Idź do Wenshaganaw - Szpieg z Theleme | Misja poboczna w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Idź do Wenshaganaw. "Śpiewające Wody" i podsłuchaj rozmowę mężczyzn. Następnie pomów z Johannesem - możesz przekupić go 200 sztukami złota, lub spróbować charyzmy. Po wszystkim, podejdź do uwięzionego wyspiarza i go uwolnij.

Za wykonanie zadania otrzymasz 1400 XP, 3 reputacji z Nautami i rozpoczniesz misje Sub Rosa - Szpieg z Theleme | Misja poboczna w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Za wykonanie zadania otrzymasz 1400 XP, 3 reputacji z Nautami i rozpoczniesz misje Sub Rosa.