GreedFall - poradnik do gry

Na zawsze Nautem | Misje towarzyszy w GreedFall - Vasco GreedFall poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Greedfall zawiera opis przejścia misji pobocznej Na zawsze Nautem, zleconej przez Vasco.

Gdzie rozpocząć zadanie?: W trakcie rozmowy z Vasco i ukończeniu wcześniejszych zadań.

Pomów z mężczyzną, a następnie ruszaj do New Serene i pomów z panią admirał - Na zawsze Nautem | Misje towarzyszy w GreedFall - Vasco - GreedFall - poradnik do gry

Pomów z mężczyzną, a następnie ruszaj do New Serene i pomów z panią admirał. Kobieta zleci ci odnalezienie wraku Oriflamme. Rusz do lokacji Wenshaganaw. "Śpiewające Wody" i kieruj się do znacznika, który poprowadzi cię do jaskini. Na jej końcu dotrzesz na brzeg wraz z rozbitym statkiem.

Rozpocznij przeszukiwanie wraku, podchodząc do kolejnych przedmiotów interakcji - Na zawsze Nautem | Misje towarzyszy w GreedFall - Vasco - GreedFall - poradnik do gry

Rozpocznij przeszukiwanie wraku, podchodząc do kolejnych przedmiotów interakcji. W końcu zostaniesz skierowany do mini jaskini, z której łypie na ciebie potwór. Czeka cię walka z minibossem - Nadaig Glendemen. Wróg ma bardzo dużo pancerza i zdrowia i kilka ataków. Zakopuje się pod ziemię, generuje tarczę dookoła siebie, która rani i odpycha oraz atakuje z pomocą macek.

To dość silny przeciwnik, więc będziesz musiał metodycznie i spokojnie z nim walczyć - Na zawsze Nautem | Misje towarzyszy w GreedFall - Vasco - GreedFall - poradnik do gry

To dość silny przeciwnik, więc będziesz musiał metodycznie i spokojnie z nim walczyć. Możesz odłożyć walkę również na później, gdy wraz z towarzyszami będziesz silniejszy. Po walce, podnieś dziennik kapitana i wracaj do pani Admirał. Następnie towarzysz Vasco w jego wypadzie do tatuażysty - twój kompan zrobi sobie kolejny tatuaż. Zakończysz misje poboczną, zyskasz +5 reputacji z Vasco i otrzymasz 1400 XP.