GreedFall - poradnik do gry

Wróg Wewnętrzny | Misja poboczna w GreedFall GreedFall poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Greedfall odnajdziesz opis przejścia misji pobocznej Wróg wewnętrzny.

Gdzie rozpocząć zadanie?: Po zakończeniu misji Sub Rosa

Idź porozmawiaj z admirał Cabral o całej sprawie i śmierci Alby - Wróg Wewnętrzny | Misja poboczna w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Idź porozmawiaj z admirał Cabral o całej sprawie i śmierci Alby. Zdobędziesz +3 reputacji z Nautami. Idź do nowej załogi i przepytaj ich, Ruszaj teraz do tawerny i pomów z Getchen. Idź teraz we wskazane miejsce, by śledzić kapitana Rubena.

Śledź mężczyznę z bezpiecznego zasięgu, ale nie oddalaj się również zbytnio od celu, bo zgubisz go - Wróg Wewnętrzny | Misja poboczna w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Śledź mężczyznę z bezpiecznego zasięgu, ale nie oddalaj się również zbytnio od celu, bo zgubisz go. Gdy mężczyzna dotrze do celu, będziesz mógł resztować go lub poczekać i zobaczyć co wrzuci do pudełka. Warto poczekać z aresztowaniem i zajrzeć do skrzyni. Wróć teraz do pani Admirał i zgłoś jej o całej sprawie.

Idź teraz na miejsce tajnego spotkania, a następnie weź udział w walce pomagając przy tym admirał Cabral - Wróg Wewnętrzny | Misja poboczna w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Idź teraz na miejsce tajnego spotkania, a następnie weź udział w walce pomagając przy tym admirał Cabral. Pokonaj wrogów, a następnie przeszukaj ciała kapitana i jego ludzi.

Po wszystkim, wróć raz jeszcze do Admirał, a zakończysz zadanie - Wróg Wewnętrzny | Misja poboczna w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Po wszystkim, wróć raz jeszcze do Admirał, a zakończysz zadanie. Zdobędziesz +5 reputacji z Nautami i 2200 XP.