GreedFall - poradnik do gry

Atak na Hikmet | Solucja GreedFall GreedFall poradnik, solucja

Na poniższej stronie poradnika do gry Greedfall, przeczytasz opis przejścia misji wątku głównego Atak na Hikmet.

Ruszaj do Hikmet i wypytaj gubernatora Burhana o problemy w regionie - Atak na Hikmet | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Ruszaj do Hikmet i wypytaj gubernatora Burhana o problemy w regionie. Udaj się do obozu, a okaże się, że jest on atakowany przez dziwne stwory. Pomów z Kapitan Reinhild - wykorzystaj charyzmę, a kobieta wyśle cię do swoich zwiadowców, których odnajdziesz w Magasvar.

Zwiadowcy wyślą cię, abyś odkrył co się dzieje w obozie doneia egsregaw - Atak na Hikmet | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Zwiadowcy wyślą cię, abyś odkrył co się dzieje w obozie doneia egsregaw. Wejdź do budynku, a po rozmowie z przywódcą odeprzyj atak bestii. Po chwili zjawi się również spaczony Nadaig glendemen, którego musisz zgładzić - uważaj, gdyż wróg jest dużo silniejszy niż swoja podstawowa wersja. Na szczęście, sporo sprzymierzeńców pomoże ci w walce.

Po wstawkach, będziesz musiał wrócić do gubernatora Burhana i powiadomić go o całym zajściu - Atak na Hikmet | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Po wstawkach, będziesz musiał wrócić do gubernatora Burhana i powiadomić go o całym zajściu. Za pomoc w sprawie, otrzymasz 2000 XP i +3 reputacji z frakcją Sojusz Mostu.