GreedFall - poradnik do gry

Jak korzystać z szybkiej podróży w GreedFall? GreedFall poradnik, solucja

Ta strona poradnika do GreedFall wyjaśnia na jakich zasadach działa w grze mechanizm szybkiej podróży (fast travel). Dowiesz się jak odblokować szybką podróż, jak z niej korzystać i gdzie w oparciu o szybką podróż może dotrzeć twoja drużyna.

Darmowa szybka podróż

Dostęp do szybkiej podróży po raz pierwszy uzyskasz po odblokowaniu wyjścia z miasta New Serene, czyli niedługo po ukończeniu prologu gry i spotkaniu się z Constantinem w New Serene - Jak korzystać z szybkiej podróży w GreedFall? - GreedFall - poradnik do gry

Dostęp do szybkiej podróży po raz pierwszy uzyskasz po odblokowaniu wyjścia z miasta New Serene, czyli niedługo po ukończeniu prologu gry i spotkaniu się z Constantinem w New Serene.

1 - Jak korzystać z szybkiej podróży w GreedFall? - GreedFall - poradnik do gry
Szybką podróż możesz aktywować przede wszystkim docierając do ikonek globusa na mapie świata - Jak korzystać z szybkiej podróży w GreedFall? - GreedFall - poradnik do gry

Szybką podróż możesz aktywować przede wszystkim docierając do ikonek globusa na mapie świata. Ikona globusa może symbolizować koniec drogi na obrzeżach danego regionu mapy (przykład na obrazku 1) lub interaktywny punkt szybkiej podrózy (przykład na obrazku 2).

Szybką podróż możesz także aktywować po dotarciu do jednego z ognisk w świecie gry - Jak korzystać z szybkiej podróży w GreedFall? - GreedFall - poradnik do gry

Szybką podróż możesz także aktywować po dotarciu do jednego z ognisk w świecie gry. Po podejściu do palącego się ogniska skorzystanie z szybkiej podróży będzie jedną z dostępnych opcji.

Niezależnie od wybranego sposobu aktywacji szybkiej podróży możesz wybrać z mapy świata jedną z odkrytych już lokacji i następnie wybrać konkretny punkt, do którego chcesz się przenieść - Jak korzystać z szybkiej podróży w GreedFall? - GreedFall - poradnik do gry

Niezależnie od wybranego sposobu aktywacji szybkiej podróży możesz wybrać z mapy świata jedną z odkrytych już lokacji i następnie wybrać konkretny punkt, do którego chcesz się przenieść. Szybka podróż realizowana w ten sposób jest darmowa. Warto jednak zaznaczyć, że czas podróży liczony jest w godzinach i do bardziej odległego celu podróży drużyna może dotrzeć o zupełnie innej porze dnia.

Odpłatna szybka podróż - karawana

Alternatywny wariant aktywacji szybki podróży to opłacenie przejażdżki karawaną - Jak korzystać z szybkiej podróży w GreedFall? - GreedFall - poradnik do gry

Alternatywny wariant aktywacji szybki podróży to opłacenie przejażdżki karawaną. Odnajduje się je na obrzeżach głównych miast w grze.

Po zagadaniu do woźnicy możesz wyrazić chęć zapłacenia za usługę oraz wybrać miasto docelowe z listy - Jak korzystać z szybkiej podróży w GreedFall? - GreedFall - poradnik do gry

Po zagadaniu do woźnicy możesz wyrazić chęć zapłacenia za usługę oraz wybrać miasto docelowe z listy.

Nie radzimy korzystać z tej metody szybkiej podróży. Do wszystkich głównych miast możesz bezproblemowo dotrzeć o własnych siłach. Od momentu dotarcia po raz pierwszy do danego miasta będziesz mógł polegać na "tradycyjnej" darmowej szybkiej podróży w to miejsce.