GreedFall - poradnik do gry

Strzelec wyborowy | Najlepsze buildy w GreedFall GreedFall poradnik, solucja

Jeśli nie interesuje Cię walka wręcz GreedFall ma ciekawą alternatywę. Od początku swojej rozgrywki możesz posługiwać się bronią palną. Zapewni Ci to sporo bezpieczeństwa, ponieważ nie będziesz musiał zbliżać się do większości przeciwników.

Pamiętaj jednak, że warto mieć jakąś alternatywę. Dobrym sposobem będzie połączenie umiejętności strzeleckich z magią. Dzięki temu możesz osłabiać przeciwników i dobijać ich za pomocą pocisków.

Jakie talenty rozwijać?

Jednym z talentów, który ułatwi Ci rozwijanie postaci jest nauka - Strzelec wyborowy | Najlepsze buildy w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Jednym z talentów, który ułatwi Ci rozwijanie postaci jest nauka. Umożliwia ona wytwarzanie pocisków do broni palnych. Możesz wykupić ten talent w trakcie tworzenia swojej postaci.

Kolejnym talentem wartym rozwijania jest rzemiosło - pozwala ona na tworzenie i ulepszanie broni - Strzelec wyborowy | Najlepsze buildy w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Kolejnym talentem wartym rozwijania jest rzemiosło - pozwala ona na tworzenie i ulepszanie broni.

Jakie atrybuty rozwijać?

Wytrzymałość to najważniejszy atrybut dla tego buildu - Strzelec wyborowy | Najlepsze buildy w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Wytrzymałość to najważniejszy atrybut dla tego buildu. Zwiększa on zdrowie i równowagę bohatera, dzięki czemu sprawia, że postać może wytrzymać znacznie więcej ciosów.

Celność to drugi atrybuty, którym powinieneś się zainteresować - Strzelec wyborowy | Najlepsze buildy w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Celność to drugi atrybuty, którym powinieneś się zainteresować. Dzięki niemu, każdy strzał z broni palnej będzie silniejszy. W dodatku każdy cios będzie mieć większe szanse na zniszczenie pancerza przeciwnika

1 - Strzelec wyborowy | Najlepsze buildy w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Jakie umiejętności rozwijać?

Namaszczone bronie (Amointed Weapons) - umożliwia używanie mikstur na broniach dzięki czemu wzmacnia ich ataki - Strzelec wyborowy | Najlepsze buildy w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Namaszczone bronie (Amointed Weapons) - umożliwia używanie mikstur na broniach dzięki czemu wzmacnia ich ataki.

Dotyk skrytobójcy (Assassin's Touch) - bronie będące pod wpływem mikstur są silnie trujące.

Precyzyjna kalibracja (Precise Calibration) - każda broń palna zadaje więcej obrażeń.

Niszczycielski strzał (Destructive Shot) - strzały mogą niszczyć pancerze.

Pociski uderzeniowe (Impact Bullets) - strzały z broni palnej oszołamiają przeciwników.

Jak walczyć taką postacią?

2 - Strzelec wyborowy | Najlepsze buildy w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry
Broń palna to śmiercionośnie narzędzie, które jednak nie zawsze wystarcza - Strzelec wyborowy | Najlepsze buildy w GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Broń palna to śmiercionośnie narzędzie, które jednak nie zawsze wystarcza. Oprócz broni przyda Ci się jeszcze rozwijanie magicznych zdolności. Dzięki nim będziesz mógł osłabiać przeciwników.