GreedFall - poradnik do gry

Wyrównanie rachunków | Misje towarzyszy w GreedFall - Kurt GreedFall poradnik, solucja

Na poniższej stronie poradnika do gry Greedfall, zapoznasz się z opisem przejścia misji pobocznej Wyrównanie rachunków, zleconej przez Kurta.

Gdzie rozpocząć zadanie?: Wykonaj wcześniejsze zadania z Kurtem i cierpliwie poczekaj, aż towarzysz znów poprosi cię o pomoc.

Udaj się do New Serene i pomów z Sieglinde w barakach - Wyrównanie rachunków | Misje towarzyszy w GreedFall - Kurt - GreedFall - poradnik do gry

Udaj się do New Serene i pomów z Sieglinde w barakach. Ze zdobytym listem idź do San-Matheus i pomów z inkwizytorem Aloysiusem. Następnie idź na rozmowę z kapralem, który dowodzi więzieniem. Mężczyzna poprosi cię o przyniesienie 3 mikstur nasennych (sleeping potions).

Przedmioty stworzyć możesz przy stole rzemieślniczym, jeśli posiadasz przynajmniej 1 punkt talentu nauka - Wyrównanie rachunków | Misje towarzyszy w GreedFall - Kurt - GreedFall - poradnik do gry

Przedmioty stworzyć możesz przy stole rzemieślniczym, jeśli posiadasz przynajmniej 1 punkt talentu nauka. Idź teraz do sali z dwoma porucznikami - przed rozmową z nimi, pomów z żołnierzami stojącymi obok i użyj charyzmy, by przekonać ich do opuszczenia pomieszczenia.

Następnie pomów z porucznikiem i pokonaj ich w walce - Wyrównanie rachunków | Misje towarzyszy w GreedFall - Kurt - GreedFall - poradnik do gry

Następnie pomów z porucznikiem i pokonaj ich w walce. Idź teraz w miejsce przebywania majora Hermanna - pokonaj jego obstawę i przepytaj mężczyznę. Wyjdź następnie z pomieszczenia, a ukończysz zadanie poboczne. Otrzymasz 1600 XP i 3 reputacji z Kurtem.