GreedFall - poradnik do gry

Zaginiony w akcji | Misje towarzyszy w GreedFall - Kurt GreedFall poradnik, solucja

Kolejna strona poradnika do gry Greedfall zawiera solucję, jak ukończyć misje towarzysza "Zaginiony w akcji", zleconą przez Kurta.

Gdzie rozpocząć zadanie?: Pomów z mężczyzną, gdy dotrzesz do New Serene i porozmawiasz z Constantinem.

Pomów z Kurtem, a ten opowie ci historię o młodym rekrucie - Zaginiony w akcji | Misje towarzyszy w GreedFall - Kurt - GreedFall - poradnik do gry

Pomów z Kurtem, a ten opowie ci historię o młodym rekrucie. Udaj się do koszar i pomów z żołnierzami o Reinerze. Następnie zejdź piętro niżej i udaj się do kostnicy. Przy wejściu do pomieszczenia zatrzyma cię medyk. Pomów z mężczyzną, a następnie spróbuj wykorzystać charyzmy, by wejść do środka.

Przyjrzyj się ciału i przeczytaj zapiski medyka - Zaginiony w akcji | Misje towarzyszy w GreedFall - Kurt - GreedFall - poradnik do gry

Przyjrzyj się ciału i przeczytaj zapiski medyka. Następnie wróć do mężczyzny i oskarż go o kłamstwa. Wróć do kwatermistrza, pomów z nim i rozpocznij przepytywanie poruczników. Po wszystkim, idź do tawerny, odnajdź innego rekruta i pomów z nim o Reinerze. Postaw mężczyźnie butelkę brandy (możesz ją kupić u karczmarza), a dowiesz się nowych faktów. Wróć do porucznika 11 pułku i pozyskaj od niego dalsze informacje. Zostaniesz skierowany do kolejnego żołnierza - możesz użyć charyzmy, przekupić go, lub pozwolić by Kurt załatwił sprawę. Zyskasz 1 punkt reputacji ze Strażnikami Denara.

Zakończysz zadanie - otrzymasz 1000 XP, relacja z Kurtem poprawi się +3 i rozpoczniesz kolejną misję od towarzysza - Pośród Duchów - Zaginiony w akcji | Misje towarzyszy w GreedFall - Kurt - GreedFall - poradnik do gry

Zakończysz zadanie - otrzymasz 1000 XP, relacja z Kurtem poprawi się +3 i rozpoczniesz kolejną misję od towarzysza - Pośród Duchów. Aby do niej przystąpić, będziesz musiał najpierw ukończyć kilka zadań wątku głównego.