GreedFall - poradnik do gry

Paszcza Niebios | Solucja GreedFall GreedFall poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Greedfall, przeczytasz opis przejścia misji głównej Paszcza Niebios.

Po wstawce, czeka cię walka z Vinbarrem - Paszcza Niebios | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Po wstawce, czeka cię walka z Vinbarrem. Na początku, król będzie w swojej ludzkiej formie, która jest słaba i nie powinna ci sprawić żadnych kłopotów. Po chwili jednak, Vinbarr przeistoczy się w bestię - Nadaig Meneimena.

Walka z nim przebiega podobnie jak z innymi Nadaigami - Paszcza Niebios | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Walka z nim przebiega podobnie jak z innymi Nadaigami. Musisz skupić się na unikach i uważać na wymachy mieczem/szarże wroga. Zachowaj również ostrożność przy atakach fizycznych, gdyż wróg wykonuje silne ataki mieczem. Masz do swojej pomocy towarzyszy, więc boss i tak najprawdoboniej skupi uwagę właśnie na nich - atakuj go w plecy.

Po zabiciu Vinbarra, podejdź do Constantina - Paszcza Niebios | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Po zabiciu Vinbarra, podejdź do Constantina. Następnie wyciągnij go z kamiennego więzienia, a czeka cię wstawka. Zakończysz zadanie, zyskasz +2000 XP i przeniesiesz się do New Serene. Idź na spotkanie z kuzynem głównego bohatera, a rozpoczniesz nowe zadanie - Nowy Wielki Król.