GreedFall - poradnik do gry

Ekspedycja Naukowa | Solucja GreedFall GreedFall poradnik, solucja

Tej rozdział poradnika Greedfall zawiera solucję misji głównej Ekspedycja Naukowa.

Udaj się do lokacji Magasvar - Ekspedycja Naukowa | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Udaj się do lokacji Magasvar. "Dolina Wielkiej Bitwy" i przejdź do znacznika, by odnaleźć obóz ekspedycji uczonych. Musisz przeszukać pozostałości po obozie, podchodząc do kolejnych podświetlonych miejsc.

Na drodze wychodzącej z obozu natkniesz się na ślady krwią - idź za nią i pokonaj wilki - Ekspedycja Naukowa | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Na drodze wychodzącej z obozu natkniesz się na ślady krwią - idź za nią i pokonaj wilki. Cały czas zmierzaj krwawym tropem - natkniesz się zwłoki, przeszukaj je i zabierz klucz. Kawałek dalej znajdziesz obóz ze skrzynią, otwórz ją i zabierz dziennik ekspedycji. Biegnij dalej do znacznika, a natkniesz się na tubylców - możesz użyć charyzmy, by wykpić się z walki.

1 - Ekspedycja Naukowa | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry
Po krótkim marszu czeka cię filmik, zjawi się Aphra, kobieta była jedną z członkini ekspedycji - Ekspedycja Naukowa | Solucja GreedFall - GreedFall - poradnik do gry

Po krótkim marszu czeka cię filmik, zjawi się Aphra, kobieta była jedną z członkini ekspedycji. Biegnij za kobietą (nie warto ją wyprzedzać, gdyż kobieta zatrzymuje się, gdy jesteś zbyt daleko), aż dotrzecie do obozowiska. Następnie idź z kobietą do wskazanego posterunku wrogów. Zabij obstawę i przeszukaj zwłoki przeciwnika (odnajdziesz przy nich klucz do celi), który rezyduje blisko zejścia do piwnicy.

Zejdź teraz do lochów i użyj klucza, by wyzwolić członków ekspedycji. Wróć z ocalałymi do swojego obozowiska, a automatycznie przeniesiesz się do Hikmet. Zakończysz zadanie - otrzymasz 1900 XP, +2 reputacji z frakcją Sojusz Mostu i rozpoczniesz misje Poszukiwanie Panaceum. Aphra dołączy również do twojej drużyny i będziesz mógł przyłączyć ją do aktualnego składu.