GreedFall - poradnik do gry

Rodowe imię | Misje towarzyszy w GreedFall - Vasco GreedFall poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Greedfall, przeczytasz opis misji pobocznej - Rodowe imię, zleconej przez Vasco.

Gdzie rozpocząć zadanie?: Po przybyciu do New Serene i rozmowie z Constantinem pomów z Vasco.

1 - Rodowe imię | Misje towarzyszy w GreedFall - Vasco - GreedFall - poradnik do gry
W New Serene idź i zrób rekonesans w kapitanacie - Rodowe imię | Misje towarzyszy w GreedFall - Vasco - GreedFall - poradnik do gry

W New Serene idź i zrób rekonesans w kapitanacie. Vasco poleci ci, abyś zdobył 4 mikstury nasenne. Możesz je kupić u najbliższego kupca, lub jeśli posiadasz odpowiedni talent - wytworzyć je samodzielnie. Idź teraz do tawerny, a następnie piętro niżej - do właściciela domu publicznego, Dietera. Możesz go przekonać do pomocy z pomocą charyzmy, lub poprzez zaproponowanie łapówki w wysokości 100 sztuk złota.

Spotkaj się z Vasco - możesz przebrać się za Nauta, poczekać na córkę Dietera lub wrócić później.

Jeśli poczekasz na córkę Dietera, wejdziesz nocą do portu - Rodowe imię | Misje towarzyszy w GreedFall - Vasco - GreedFall - poradnik do gry

Jeśli poczekasz na córkę Dietera, wejdziesz nocą do portu. Przeskocz przez płot nieopodal i odnajdź akta osobiste Vasco ze skrzyni. Jeśli zostaniesz wykryty/będziesz walczył Vasco będzie delikatnie zły (-1 reputacji z nim), jednak szybko zakończysz misję. Otrzymasz 1000 XP i otrzymasz +3 reputacji z Vasco.