Dobre zamiary | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Dobre zamiary

Nowy cel główny: Pomów z Tolfdirem

W celu odbycia rozmowy z Tolfdirem nie musisz na szczęście powracać do wykopalisk, bo w międzyczasie powinien on powrócić do Akademii - Dobre zamiary | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

W celu odbycia rozmowy z Tolfdirem nie musisz na szczęście powracać do wykopalisk, bo w międzyczasie powinien on powrócić do Akademii. Maga odnajdziesz najprawdopodobniej na głównym placu lub w Komnacie Żywiołów. Zainicjuj rozmowę i powiedz Tolfdirowi, że przysyła Cię Urag gro-Shub (powyższy screen)).

Nowy cel główny: Wysłuchaj Tolfdira

Tolfdir przejdzie się teraz po okolicy i warto oczywiście wysłuchiwać tego co ma do powiedzenia - Dobre zamiary | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Tolfdir przejdzie się teraz po okolicy i warto oczywiście wysłuchiwać tego co ma do powiedzenia. Monolog będzie dotyczył między innymi dziwnych znaków odnalezionych na kuli. Wkrótce pojawi się tu Ancano (powyższy screen), który przerwie przemówienie Tolfdira i stwierdzi, że musisz się z nim gdzieś natychmiast udać.

Nowy cel główny: Idź za Ancano

Wysłuchaj krótkiej rozmowy z Ancano, z której dowiesz się, że w Akademii pojawił się członek zakonu Psijic i że chce rozmawiać tylko z Tobą - Dobre zamiary | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Wysłuchaj krótkiej rozmowy z Ancano, z której dowiesz się, że w Akademii pojawił się członek zakonu Psijic i że chce rozmawiać tylko z Tobą. Ruszaj śladami Thalmorczyka, który powinien doprowadzić Cię do wejścia do kwatery arcymaga (powyższy screen). Otwórz oczywiście drzwi celem przeniesienia się w nowe miejsce.

Nowy cel główny: Porozmawiaj z Quaranirem

Wejdź do centralnego pomieszczenia kwatery arcymaga i nie zdziw się na widok nietypowego filtru graficznego, który będzie oznaczał zatrzymanie czasu w tej lokacji - Dobre zamiary | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Wejdź do centralnego pomieszczenia kwatery arcymaga i nie zdziw się na widok nietypowego filtru graficznego, który będzie oznaczał zatrzymanie czasu w tej lokacji. Podejdź do Quaranira i rozpocznij z nim rozmowę (powyższy screen). Quaranir opowie Ci o odnalezionej w wykopaliskach magicznej kuli, nazywającej się Oko Magnusa, a także o zagrożeniach wynikających z przetrzymywania jej na terenie Akademii. Zakonnik wyrazi swoje obawy co do możliwości wykorzystania potęgi Oka do złych celów i na sam koniec spotkania poleci Ci odnalezienie Natchnionego z Dulain. Po zakończeniu "wizji" możesz wysłuchać krótkiej rozmowy, do której dołączy Ancano. Po jej zakończeniu Quaranir opuści mury Akademii.

Nowy cel główny: Odszukaj Natchnionego z Dunlain

O miejsce pobytu i szczegóły na temat Natchnionego z Dunlain możesz wypytać praktycznie każdego z obecnych w Akademii magów, ale konkretne informacje na temat tego gdzie należy szukać tej postaci możesz wydobyć tylko od dwóch osób - Dobre zamiary | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

O miejsce pobytu i szczegóły na temat Natchnionego z Dunlain możesz wypytać praktycznie każdego z obecnych w Akademii magów, ale konkretne informacje na temat tego gdzie należy szukać tej postaci możesz wydobyć tylko od dwóch osób. Pierwszą z nich jest Mirabelle Ervine, przy czym w tym przypadku wymagane jest wykazanie się doskonale rozwiniętą Retoryką i podjęcie próby przekonania jej do wyjawienia prawdy (powyższy screen).

Jeżeli nie chcesz zbytnio komplikować sobie życia, to lepiej będzie powrócić do Tolfdira (powyższy screen), który od razu podzieli się z Tobą wiedzą na temat Natchnionego z Dunlain - Dobre zamiary | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Jeżeli nie chcesz zbytnio komplikować sobie życia, to lepiej będzie powrócić do Tolfdira (powyższy screen), który od razu podzieli się z Tobą wiedzą na temat Natchnionego z Dunlain. Od obu wymienionych wyżej postaci dowiesz się, że w celu odnalezienia Natchnionego należy zbadać znajdujące się pod Akademią opuszczone miejsce o nazwie Midden.

Do Midden możesz przedostać się korzystając z jedno z dwóch włazów - Dobre zamiary | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Do Midden możesz przedostać się korzystając z jedno z dwóch włazów. Pierwszy właz znajduje się na głównym placu Akademii w Zimowej Twierdzy (powyższy screen).

Drugi właz znajduje się pod klatką schodową w Komnacie Spokoju (powyższy screen) - Dobre zamiary | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Drugi właz znajduje się pod klatką schodową w Komnacie Spokoju (powyższy screen).

1 - Dobre zamiary | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy
Oznaczenia na mapie: 1 - Miejsce startu (główny plac Akademii w Zimowej Twierdzy); 2 - Miejsce startu (Komnata Spokoju); 3 - Główne pomieszczenie; 4 - Drzwi prowadzące do Mroku Midden. - Dobre zamiary | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy
Oznaczenia na mapie: 1 - Miejsce startu (główny plac Akademii w Zimowej Twierdzy); 2 - Miejsce startu (Komnata Spokoju); 3 - Główne pomieszczenie; 4 - Drzwi prowadzące do Mroku Midden.

Jeżeli eksplorację Midden rozpocząłeś korzystając z włazu na głównym placu, to musisz udać się na wschód. Jeżeli natomiast wybrałeś właz w wieży, to musisz udać się na południe. W obu przypadkach powinieneś dotrzeć do nieco większej sali (powyższy screen).

W zależności od upodobań możesz dokładniej zbadać wschodnią cześć aktualnie eksplorowanej lokacji, bądź też od razu wybrać się na południe i zeskoczyć na niższy poziom (powyższy screen) - Dobre zamiary | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

W zależności od upodobań możesz dokładniej zbadać wschodnią cześć aktualnie eksplorowanej lokacji, bądź też od razu wybrać się na południe i zeskoczyć na niższy poziom (powyższy screen). Zachowaj ostrożność, bo okolica ta jest pilnowana przez lodowego upiora (warto użyć czarów opartych o żywioł ognia) oraz przez niespokojnego draugra. Niezależnie od wybranej ścieżki zlokalizuj drzwi prowadzące do Mroku Midden.

Idź na wschód i następnie skręć na północ, docierając do niewielkiego mostku (powyższy screen) - Dobre zamiary | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Idź na wschód i następnie skręć na północ, docierając do niewielkiego mostku (powyższy screen). Przygotuj się, bo zaatakuje Cię tu prawdopodobnie kolejny lodowy upiór. Nie zeskakuj na dół, tylko wybierz się na północ. Wkrótce dotrzesz do rozwidlenia i musisz wybrać lewe przejście, czyli udać się na zachód.

Podejdź do zamkniętych drzwi i nie przejmuj się tym, że nie dysponujesz kluczem, bo po upływie kilku sekund zostaniesz wpuszczony do środka - Dobre zamiary | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Podejdź do zamkniętych drzwi i nie przejmuj się tym, że nie dysponujesz kluczem, bo po upływie kilku sekund zostaniesz wpuszczony do środka. Przed Tobą dość nietypowa rozmowa z Natchnionym z Dunlain (powyższy screen). Wysłuchaj monologu, z którego dowiesz się między innymi tego, że Ancano również odwiedził to miejsce. Natchniony zechce podzielić się z Tobą wiedzą, która rzekomo będzie się miała przyczynić do ocalenia Akademii, wysyłając Cię na poszukiwania Laski Magnusa, czyli artefaktu pozwalającego spojrzeć przez Oko Magnusa.

Nowy cel główny: Zgłoś się do Savosa Arena

W zależności od upodobań Midden możesz opuścić powracając tą samą drogą lub zbadać zignorowany wcześniej prawy korytarz i po kilku minutach eksploracji oraz walk dotrzeć do wyjścia do Skyrim - Dobre zamiary | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

W zależności od upodobań Midden możesz opuścić powracając tą samą drogą lub zbadać zignorowany wcześniej prawy korytarz i po kilku minutach eksploracji oraz walk dotrzeć do wyjścia do Skyrim. Po znalezieniu się z powrotem w Akademii sprawdź Komnatę Żywiołów, gdyż to właśnie tam powinien przebywać arcymag (powyższy screen). Savos nie będzie wiedział gdzie należy szukać Laski Magnusa, w rezultacie czego wyśle Cię do Mirabelle. Od arcymaga otrzymasz też nagrodę za wykonanie questu, a mianowicie bardzo przydatny diadem maga.

Odblokowany quest Akademii w Zimowej Twierdzy: Dobre zamiary

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2023-01-12
14:18

miauzdra Junior

Czy ktoś wie jak przejść przez tą bramę z kolcami na początku rozpoczęcia się krasnoludki chce ruin

Komentarz: miauzdra
2023-09-02
16:51

ModującySam Legionista

Teraz już raczej tylko Vortex. NMM ma niestety luki, jest niezależny od LOOT i czasem gubi pliki, a podczas kolizji odinstalowanie moda może skutkować brakującymi plikami.

Komentarz: ModującySam
2024-03-25
20:58

yarocorpse Centurion

yarocorpse
😡

Nie mogę ukończyć zadania "Ujawnianie niewidocznego". Po zogniskowaniu promieni Paratus od razu mnie atakuje i nic więcej nie mogę zrobić. Miał ktoś tak?

Komentarz: yarocorpse
2024-04-08
20:44

yarocorpse Centurion

yarocorpse

Błąd w opisie lokalizacji kamienia Berenziah w Sosnowej Strażnicy. Kamień nie znajduje się w żadnej trumnie tylko w pomieszczeniu z drzwiami na zamek mistrzowski, do którego wchodzi się w prawą stronę z pomieszczenia z trumnami i jednym bandytą.

Komentarz: yarocorpse
2024-07-18
04:01

TymRazemMag Junior

😒

Pitu pitu itd... ten quest jest zbugowany i nie da się go przejść niestety :/ na etapie ataku na Samotnie lub próby, bo sam quest już dalej się nie aktywuje czy tam kolejny jego etap jedynie komenda kończącą zadanie "wyzwolenie skyrim" działa,a bez niej quest będzie wisiał w dzienniku jako niewykonany i nic się z tym już nie poradzi. Po reinstalce problem jest nadal nie wiem jak sprawa wygląda na konsoli w każdym bądź razie na PC nie ma rozwiązania.

Komentarz: TymRazemMag

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl