Serce Dibelli | Questy poboczne w Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Serce Dibelli

Uaktywnienie questu

Udaj się do znajdującego się w zachodniej części Skyrim Markartu - Serce Dibelli | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Udaj się do znajdującego się w zachodniej części Skyrim Markartu. Opisywany quest możesz uaktywnić na dwa zasadnicze sposoby, a mianowicie od razu wybierając się do Świątyni Dibelli lub najpierw podejmując się wykonania pewnego drobnego zadania. Jeżeli wybierasz ten drugi wariant, to rozejrzyj się po Markarcie za Degaine'em (powyższy screen). W zależności od pory dnia osoba ta może przechadzać się po mieście lub przebywać wewnątrz jednego z budynków (między innymi gospody Srebrno-Krwistej). Zagadaj do Degaine'a, a dowiesz się od niego o cennym posążku znajdującym się w świątyni i zostaniesz poproszony o dokonanie kradzieży tego przedmiotu, odblokowując mini-quest Różne: Ukradnij posążek ze świątyni Dibelli.

Niezależnie od tego czy zdecydowałeś się na kradzież posążku czy też nie skieruj się do Świątyni Dibelli, wybudowanej na wzgórzu w centralnej części Markartu - Serce Dibelli | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Niezależnie od tego czy zdecydowałeś się na kradzież posążku czy też nie skieruj się do Świątyni Dibelli, wybudowanej na wzgórzu w centralnej części Markartu. Do wejścia do świątyni (powyższy screen) prowadzą schody i nie powinieneś mieć większych problemów z dotarciem w to miejsce.

Po znalezieniu się wewnątrz świątyni powinieneś dowiedzieć się od kapłanki Senny, że inne siostry rozmawiają aktualnie z Dibellą i że nie należy im przeszkadzać - Serce Dibelli | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Po znalezieniu się wewnątrz świątyni powinieneś dowiedzieć się od kapłanki Senny, że inne siostry rozmawiają aktualnie z Dibellą i że nie należy im przeszkadzać. Zignoruj to ostrzeżenie i podejdź do zamkniętych drzwi Sanktuarium (powyższy screen). Możesz podjąć próbę otwarcia tych drzwi, ale musiałbyś znajdować się w ukryciu i dodatkowo rozbroić doskonałej jakości zamek. O wiele lepszym rozwiązaniem jest dokonanie kradzieży klucza do Sanktuarium Dibelli będącego w posiadaniu kapłanki Senny. Otwórz w dowolny sposób drzwi do Sanktuarium, zejdź po schodach na niższy poziom i zadecyduj w jaki sposób chcesz się zachować.

Jeżeli masz w planach spełnienie życzenia Degainea to kucnij i po zbliżeniu się do sali z kapłankami skręć w lewo, wybierając słabo oświetlone przejście i tym samym omijając przebywające tu postacie - Serce Dibelli | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Jeżeli masz w planach spełnienie życzenia Degaine'a to kucnij i po zbliżeniu się do sali z kapłankami skręć w lewo, wybierając słabo oświetlone przejście i tym samym omijając przebywające tu postacie. Przejdź na zachód i udaj się do sąsiedniego pomieszczenia, w którym odnajdziesz złoty posąg Dibelli (powyższy screen). Powróć teraz do wyjścia z Sanktuarium tą samą drogą, ignorując mijane po drodze kapłanki (musisz unikać jedynie ich przywódczyni, czyli Hamal). Ponownie odszukaj Degaine'a i przekaż mu posążek, zdobywając w zamian złoto. Możesz już ponownie wybrać się do Sanktuarium celem spotkania się z Hamal, czyli zleceniodawczynią opisywanego nadrzędnego questu.

Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...