Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać
Przegląd prasy 7 lutego 2003, 13:04

Play zawartość Numeru DVD 01/2003

adres: 02-672 Warszawa, Domaniewska 52
tel: (+48 022) 232 09 08
email: [email protected]
wydawca: Axel Springer Polska Sp. z o.o.

Wydanie specjalne magazynu PLAY poświęcone grom przygodowym. Na krążku DVD dołączonym do numeru znalazły się trzy pełne wersje gier przygodowych po polsku: Gilbert Goodmate, Jazz i Faust, In Cold Blood.

Ponadto na płycie znajdują się 4 pełne wersje amatorskich przygodówek, 12 wersji demo, 10 zwiastunów, 7 tapet, a także najnowsze sterowniki. W sumie na płycie znajduje się ponad 4 GB danych – to równowartość 6 płyt CD!

W magazynie przedstawiamy ponad 40 gier, w tym materiał Na horyzoncie skupiający się na przygodówkach, które ukażą się w najbliższych miesiącach.

To gratka dla wszystkich miłośników przygodówek, którzy uwierzyli, że ich ukochany gatunek gier umarł śmiercią naturalną.

Ponadto w numerze Wielki przegląd przygodówek dostępnych na rynku. Każda gra została opatrzona krótkim opisem, który każdemu umożliwi szybkie zorientowanie się w klimacie danego tytułu. W dziale Trendy również wiele ciekawostek o grach przygodowych, w tym materiał Fan Fiction o amatorskich przeróbkach i kontynuacjach znanych przebojów przygodówkowych. Z kolei materiał Most Wanted to zabawne zestawienie ponad 20 najbardziej charakterystycznych bohaterów - dla młodszych to znakomita lekcja historia, dla wszystkich - beczka śmiechu. Darmowe przygodówki to krótki przewodnik po najciekawszych naszym zdaniem produkcjach dostępnych w sieci (najlepsze z nich również na płycie DVD!), a także przygodówkach internetowych stworzonych w technologii Flash.

Na deser proponujemy również tekst Niedokończone gry, w których przybliżamy najciekawsze przygodówki, które z różnych przyczyn nigdy nie ujrzały światła dziennego. Jak się okazało słynny Warcraft Adventures to zaledwie czubek góry lodowej. Przygotowaliśmy również ranking Pamiętne zagadki, w którym umieściliśmy najdziwniejsze, najbardziej zakręcone i najtrudniejsze problemy, z jakimi gracze zetknęli się na przestrzeni lat w przygodówkach.