Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać

World of Warcraft: Battle for Azeroth – wciąż król, ale czy ciągle MMORPG?

Wampiryzm w czasach zarazy - oto Vampyr, mroczny RPG od twórców Life is Strange

Graliśmy w polskie Agony – najlepsza wizja piekła w grach wideo?

Iron Harvest to świat spisków i... mechów – co wiemy o grze?

Graliśmy w Shadow of the Tomb Raider – Lara w królestwie Majów

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Testujemy grę BeamNG.drive - takich kraks nie ma nawet Burnout

Oceniamy wczesny dostęp gry Fortnite – z małej chmury duże zombie

Zapowiedzi gier przed premierą

Ekskluzywne materiały przedpremierowe z najważniejszych gier

Szukasz szczegółowych i wyczerpujących informacji na temat najważniejszych nadchodzących gier komputerowych, konsolowych i mobilnych? Mamy ponad ponad 100 zapowiedzi z ekskluzywnych pokazów, testów gier w wersach alfa, beta oraz z wczesnego dostępu (early access), a także wiele innych materiałów przedpremierowych. Aktualnie polecamy nasze materiały o grach World of Warcraft: Battle for Azeroth, Shadow of the Tomb Raider oraz State of Decay 2.

Platformy
Gatunki
Ubiegłe lata
World of Warcraft: Battle for Azeroth – wciąż król, ale czy ciągle MMORPG? zapowiedź gry
World of Warcraft: Battle for Azeroth – wciąż król, ale czy ciągle MMORPG?

zapowiedź gry9 maja 2018

Najnowszy dodatek do dzieła Blizzarda ma prawo się podobać i zdecydowanie zachęci graczy do powrotu. Raczej nie groźna mu konkurencja, chociaż nie wszystko złoto, co się świeci…

Graliśmy w Shadow of the Tomb Raider – Lara w królestwie Majów zapowiedź gry
Graliśmy w Shadow of the Tomb Raider – Lara w królestwie Majów

zapowiedź gry27 kwietnia 2018

Shadow of the Tomb Raider jako zwieńczenie „trylogii narodzin” Lary Croft ma zaoferować większe zagrożenie (w postaci dżungli), sporo emocji (za sprawą bardziej dojrzałej fabuły) i ponownie położyć mocny nacisk na eksplorację zaginionych od stuleci ruin.

W The Division 2 będzie tryb battle royale? Spekulujemy na temat gry zapowiedź gry
W The Division 2 będzie tryb battle royale? Spekulujemy na temat gry

zapowiedź gry17 marca 2018

The Division to gra, która potrzebuje pewnego oczyszczenia i zbudowania wielu mechanik od nowa – potrzebuje sequela. Tylko czy twórcy właściwie wykorzystają zdobytą wiedzę i powtarzające się sugestie fanów?

Iron Harvest to świat spisków i... mechów – co wiemy o grze? zapowiedź gry
Iron Harvest to świat spisków i... mechów – co wiemy o grze?

zapowiedź gry13 marca 2018

Artysta Jakub Różalski od niemal dwóch lat nosił się z zamiarem przeniesienia swojego uniwersum 1920+ do świata gier wideo. Teraz jego projekt, tworzony przy udziale studia KING Art Games, zaczyna nabierać coraz ciekawszych kształtów.

Pierwsze informacje o Farming Simulator 19 - ładniej, więcej, lepiej zapowiedź gry
Pierwsze informacje o Farming Simulator 19 - ładniej, więcej, lepiej

zapowiedź gry15 lutego 2018

Czas na początek gorącego sezonu jeśli chodzi o wirtualne farmy – pierwsze karty odkrywają twórcy Farming Simulator 19, który zapowiada się na najbardziej złożonego symulatora farmy w historii całej serii!

Graliśmy w Vampyr - krwiste RPG od twórców Life is Strange zapowiedź gry
Graliśmy w Vampyr - krwiste RPG od twórców Life is Strange

zapowiedź gry14 lutego 2018

7 i 8 lutego w Paryżu odbyły się zamknięte pokazy dla prasy wydawcy Focus Home Interactive. W czasie dwóch dni oglądałem i grałem w wiele gier francuskich developerów, ale król nocy może być tylko jeden.

Battalion 1944 – czy tęsknimy za sieciowymi FPS-ami w starym stylu? zapowiedź gry
Battalion 1944 – czy tęsknimy za sieciowymi FPS-ami w starym stylu?

zapowiedź gry6 lutego 2018

Battalion 1944 przywołuje ducha pierwszych strzelanin sieciowych w klimatach II wojny światowej, ale czy nostalgia i porzucone dawno temu mechaniki wystarczą, by zatrzymać przy sobie graczy?

Iron Harvest – 5 rzeczy, którymi może zaskoczyć RTS z polskimi mechami zapowiedź gry
Iron Harvest – 5 rzeczy, którymi może zaskoczyć RTS z polskimi mechami

zapowiedź gry26 stycznia 2018

Iron Harvest budzi żywe zainteresowanie na długo przed premierą – i to większe niż pozostałe RTS-y z ostatnich lat razem wzięte. Oczekiwania też rosną, dlatego przedstawiamy pięć cech gry, które - jeśli zostaną dopieszczone - to zagwarantują sukces.

They Are Billions – survivalowy RTS wzbudzający miliard emocji zapowiedź gry
They Are Billions – survivalowy RTS wzbudzający miliard emocji

zapowiedź gry16 stycznia 2018

Mogłoby się wydawać, że motyw zombiaków w grach wideo jest już wyeksploatowany do granic deweloperskiej przyzwoitości. They Are Billions oferuje za to nietypowe podejście do gatunku RTS-ów.

Graliśmy w Farmer’s Dynasty – rolnik szuka żony zapowiedź gry
Graliśmy w Farmer’s Dynasty – rolnik szuka żony

zapowiedź gry20 grudnia 2017

Życie na wirtualnej farmie to nie tylko ciężka harówka od świtu do zmierzchu – znajdzie się tu także czas na zawieranie znajomości, sąsiedzką pomoc i budowanie swojej reputacji. Najdobitniej pokazuje to Farmer’s Dynasty.

Graliśmy w MU Legend – darmowe Diablo III z nutką MMO zapowiedź gry
Graliśmy w MU Legend – darmowe Diablo III z nutką MMO

zapowiedź gry21 listopada 2017

Webzen postanowił zaatakować graczy nostalgią i przywrócić do życia uniwersum MU w nowej, darmowej odsłonie. Czy ten MMOARPG jest w stanie się wybronić na tle konkurencji?

Graliśmy w Scorn – horror, przy którym Obcy wymięka zapowiedź gry
Graliśmy w Scorn – horror, przy którym Obcy wymięka

zapowiedź gry6 października 2017

Scorn studia Ebb Software to gra, którą mógłby wymyślić Hans R. Giger, twórca ksenomorfa z filmu Obcy: Ósmy Pasażer Nostromo. Zapowiada się horror straszny i... mięsisty (dosłownie!).

Graliśmy w Holdfast: Nations at War – napoleońskie Mount & Blade: Warband zapowiedź gry
Graliśmy w Holdfast: Nations at War – napoleońskie Mount & Blade: Warband

zapowiedź gry25 września 2017

Jeśli ograliście już wszystkie odsłony serii Mount & Blade to czekacie pewnie niecierpliwie na „dwójkę”. A tej ciągle nie ma. Na ratunek przychodzi Holdfast: Nations at War, które oferuje sieciowe napoleońskie potyczki w stylu Mount & Blade: Warband.

Widzieliśmy polskie Phantom Doctrine – szpiegowski XCOM zapowiedź gry
Widzieliśmy polskie Phantom Doctrine – szpiegowski XCOM

zapowiedź gry6 września 2017

Przez pierwsze minuty Phantom Doctrine odrzuca nieprzystępnością, skomplikowaniem i kiepską oprawą. Po tym mało zachęcającym wstępnym wrażeniu okazuje się jednak, że to niełatwa, wymagająca nieustannego skupienia i niezwykle wciągająca strategia turowa.

Graliśmy w Battalion 1944 – intensywny drugowojenny FPS zapowiedź gry
Graliśmy w Battalion 1944 – intensywny drugowojenny FPS

zapowiedź gry26 sierpnia 2017

Sieciowy Battalion 1944 to gra zarówno dla tych, którym tęskno do starych drugowojennych FPS-ów, jak i dla graczy lubujących się w prawdziwie wymagającej rozgrywce. Okrojona zawartość każe jednak traktować tytuł z pewną dozą sceptycyzmu.

Graliśmy w Pathfinder: Kingmaker – klasyczne RPG dla hardkorowców zapowiedź gry
Graliśmy w Pathfinder: Kingmaker – klasyczne RPG dla hardkorowców

zapowiedź gry24 sierpnia 2017

Twórcy Pathfinder: Kingmaker doskonale zdają sobie sprawę z tego, że nie tworzą gry, która wpasuje się w każde gusta. To tytuł dla specyficznego odbiorcy, rozkochanego w klasycznych RPG-ach, który niedoświadczonych graczy zrazi swoim skomplikowaniem.

Widzieliśmy polskie My Memory of Us – Valiant Hearts ma godnego następcę zapowiedź gry
Widzieliśmy polskie My Memory of Us – Valiant Hearts ma godnego następcę

zapowiedź gry23 sierpnia 2017

Debiutujące warszawskie studio Juggler Games udowadnia, że gry wideo mogą poruszać temat Holokaustu bez szokowania okrucieństwem. Ich projekt, My Memory of Us, to smutna, ale subtelna i opowiedziana w niedosłowny sposób historia o przyjaźni i podziałach.

Widzieliśmy kampanię w grze Gwint – Wojna krwi, czyli Wiedźmin w 2D zapowiedź gry
Widzieliśmy kampanię w grze Gwint – Wojna krwi, czyli Wiedźmin w 2D

zapowiedź gry22 sierpnia 2017

Powrót do świata Wiedźmina w zupełnie nowej przygodzie – który fan serii o tym nie marzy? Na szczęście już w tym roku w Gwincie zadebiutuje kampania fabularna. Jej pierwszym rozdziałem będzie zapowiedziana na gamescomie Wojna krwi.

Oceniamy wczesny dostęp gry Fortnite – z małej chmury duże zombie  zapowiedź gry
Oceniamy wczesny dostęp gry Fortnite – z małej chmury duże zombie

zapowiedź gry22 sierpnia 2017

Czy milion graczy może się mylić? Fortnite to obok Playerunknown’s Battlegrounds największa niespodzianka wakacji. Przetestowaliśmy nowe dzieło Epic Games w ramach wczesnego dostępu i... mamy mieszane uczucia.

Graliśmy w Assassin’s Creed Rebellion – nadchodzi kieszonkowy zabójca zapowiedź gry
Graliśmy w Assassin’s Creed Rebellion – nadchodzi kieszonkowy zabójca

zapowiedź gry17 lipca 2017

Rok 2017 rokiem rewolucji w serii Assassin’s Creed? Na to wygląda. Ubisoft nie tylko mocno odświeża główny cykl w Origins, ale i próbuje czegoś zupełnie nowego na rynku mobilnym. Przed Wami tyleż urocze, co głębokie i miodne Assassin’s Creed Rebellion.

Widzieliśmy grę Vampyr na E3 2017 – RPG-owy czarny koń roku? zapowiedź gry
Widzieliśmy grę Vampyr na E3 2017 – RPG-owy czarny koń roku?

zapowiedź gry23 czerwca 2017

Studio Dontnod, znane ze świetnej przygodówki Life is Strange, zbliża prace nad grą Vampyr do wielkiego finału. Wielkiego, bo z prezentacji na targach E3 wyłonił się obraz diabelnie intrygującego RPG, które może mocno namieszać na rynku tej jesieni.

Widzieliśmy grę Call of Cthulhu – koszmar na wyspie Darkwater zapowiedź gry
Widzieliśmy grę Call of Cthulhu – koszmar na wyspie Darkwater

zapowiedź gry18 czerwca 2017

Aż dziw bierze, że tak mało powstaje horrorów inspirowanych twórczością H.P. Lovecrafta. Call of Cthulhu od studia Cyanide ma szansę nadrobić ten brak z nawiązką.

Graliśmy w Mount & Blade II: Bannerlord – dużo nowości w systemie walki zapowiedź gry
Graliśmy w Mount & Blade II: Bannerlord – dużo nowości w systemie walki

zapowiedź gry16 czerwca 2017

Targi E3 stały się kolejną okazją, by pograć w Mount & Blade II, a dokładniej by zasmakować ulepszonego systemu walki – jako dowódca i jako podkomendny króla w bitwie. Krótka prezentacja zostawiła nas z apetytem na znacznie, znacznie więcej.

Testujemy grę Quake Champions – fragowanie prawie jak w 1999 roku zapowiedź gry
Testujemy grę Quake Champions – fragowanie prawie jak w 1999 roku

zapowiedź gry15 maja 2017

Studio id Software nie popisało się multiplayerem w Doomie, ale dostało szansę naprawienia błędów w Quake Champions. Czy zrobiło prawdziwie oldskulową sieciową strzelankę, godną postawienia jej obok klasyki? Owszem – o ile połata grę do premiery.