The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Informacje ogólne | Zaklinanie w The Elder Scrolls Online The Elder Scrolls Online poradnik, solucja

Informacje ogólne

Zaklinanie (Enchanting) różni się w znacznym stopniu od podanych w poprzednich rozdziałach rzemiosł, o czym przeczytasz w dalszej części tej sekcji. Rzemiosło to pozwala na wytwarzanie specjalnych Run, które wykorzystać możesz, by zakląć przedmiot, dodając mu dodatkowe właściwości (np. zwiększające zdrowie, zmniejszające koszt użycia danej umiejętności, czy nadające obrażenia od żywiołów danej broni).

Zaklinanie bezapelacyjnie przyda się wszystkim postaciom - nałożenie Glifu (Glyph) na przedmiot, które zwiększy jego statystki (a tym samym poprawi twoje statystki), jest nie do przecenienia. Niestety, awansowanie w tym rzemiośle i wytwarzanie potężnych run wymaga poświęcenia bardzo dużej ilości czasu.

Poniżej znajdziesz tabelę przedstawiającą wszystkie umiejętności dostępne w drzewku Zaklinania:

Ikona

Nazwa i ranga

Opis

Wymagana ranga

Potency Improvement I - Informacje ogólne | Zaklinanie w The Elder Scrolls Online - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Potency Improvement I

Pozwala na użycie Run Mocy Jora, Porade, Jode i Notade, by tworzyć Glify na poziomy 1-15.

Enchanting 1

Potency Improvement II - Informacje ogólne | Zaklinanie w The Elder Scrolls Online - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Potency Improvement II

Pozwala na użycie Run Mocy Jera, Jejora, Ode i Tade, by tworzyć Glify na poziomy 11-25.

Enchanting 5

Potency Improvement III - Informacje ogólne | Zaklinanie w The Elder Scrolls Online - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Potency Improvement III

Pozwala na użycie Run Mocy Odra, Pojora, Jayde i Edode, by tworzyć Glify na poziomy 21-35.

Enchanting 10

Potency Improvement IV - Informacje ogólne | Zaklinanie w The Elder Scrolls Online - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Potency Improvement IV

Pozwala na użycie Run Mocy Edora, Jaera, Pojode i Rakude, by tworzyć Glify na poziomy 30-45.

Enchanting 15

Potency Improvement V - Informacje ogólne | Zaklinanie w The Elder Scrolls Online - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Potency Improvement V

Pozwala na użycie Run Mocy Pora, Denara, Hade i Idode, by tworzyć Glify na poziomy 40-50.

Potency Improvement IV

Potency Improvement VI - Informacje ogólne | Zaklinanie w The Elder Scrolls Online - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Potency Improvement VI

Pozwala na użycie Run Mocy Rera i Pode, by tworzyć Glify na poziom Weterański 1.

Potency Improvement V

Potency Improvement VII - Informacje ogólne | Zaklinanie w The Elder Scrolls Online - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Potency Improvement VII

Pozwala na użycie Run Mocy Derado i Kedeko, by tworzyć Glify na poziom Weterański 3.

Potency Improvement VI

Potency Improvement VIII - Informacje ogólne | Zaklinanie w The Elder Scrolls Online - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Potency Improvement VIII

Pozwala na użycie Run Mocy Recura i Rede, by tworzyć Glify na poziom Weterański 6.

Potency Improvement VII

Potency Improvement IX - Informacje ogólne | Zaklinanie w The Elder Scrolls Online - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Potency Improvement IX

Pozwala na użycie Run Mocy Cura i Cude, by tworzyć Glify na poziom Weterański 8.

Potency Improvement VIII

Aspect Improvement I - Informacje ogólne | Zaklinanie w The Elder Scrolls Online - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Aspect Improvement I

Pozwala na użycie zwykłych (Common - białe) i standardowych (Standard - zielone) Run Rodzaju.

Enchanting 1

Aspect Improvement II - Informacje ogólne | Zaklinanie w The Elder Scrolls Online - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Aspect Improvement II

Pozwala na użycie wyższych (Superior - niebieskie) Run Rodzaju.

Enchanting 6

Aspect Improvement III - Informacje ogólne | Zaklinanie w The Elder Scrolls Online - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Aspect Improvement III

Pozwala na użycie artefaktowych (Artifact - fioletowe) Run Rodzaju.

Enchanting 16

Aspect Improvement IV - Informacje ogólne | Zaklinanie w The Elder Scrolls Online - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Aspect Improvement IV

Pozwala na użycie legendarnych (Legendary - złote) Run Rodzaju.

Aspect Improvement III

Keen Eye: Runestones I - Informacje ogólne | Zaklinanie w The Elder Scrolls Online - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Keen Eye: Runestones I

Pobliskie, możliwe do wydobycia runy, będą lepiej widoczne, jeśli znajdziesz się od nich w odległości do 20 metrów.

Enchanting 2

Keen Eye: Runestones II - Informacje ogólne | Zaklinanie w The Elder Scrolls Online - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Keen Eye: Runestones II

Pobliskie, możliwe do wydobycia runy, będą lepiej widoczne, jeśli znajdziesz się od nich w odległości do 30 metrów.

Enchanting 7

Keen Eye: Runestones III - Informacje ogólne | Zaklinanie w The Elder Scrolls Online - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Keen Eye: Runestones III

Pobliskie, możliwe do wydobycia runy, będą lepiej widoczne, jeśli znajdziesz się od nich w odległości do 40 metrów.

Keey Eye: Runestones II

Hireling I - Informacje ogólne | Zaklinanie w The Elder Scrolls Online - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Hireling I

Najemnik raz dziennie dostarczy ci losowe runy. Przedmioty dostarczane są, gdy jesteś wylogowany.

Enchanting 3

Hireling II - Informacje ogólne | Zaklinanie w The Elder Scrolls Online - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Hireling II

Najemnik raz dziennie dostarczy ci losowe runy - dodatkowo, zwiększa szansę na dostarczenie rzadszych run. Przedmioty dostarczane są, gdy jesteś wylogowany.

Enchanting 12

Hireling III - Informacje ogólne | Zaklinanie w The Elder Scrolls Online - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Hireling III

Najemnik dwa razy dziennie dostarczy ci losowe runy - dodatkowo, zwiększa szansę na dostarczenie rzadszych run. Przedmioty dostarczane są, gdy jesteś wylogowany.

Hireling II

Aspect Extraction I - Informacje ogólne | Zaklinanie w The Elder Scrolls Online - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Aspect Extraction I

O 5 % zwiększa szansę, że zebrana runa będzie Runą Rodzaju.

Enchanting 4

Aspect Extraction II - Informacje ogólne | Zaklinanie w The Elder Scrolls Online - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Aspect Extraction II

O 10 % zwiększa szansę, że zebrana runa będzie Runą Rodzaju.

Aspect Extraction I

Aspect Extraction III - Informacje ogólne | Zaklinanie w The Elder Scrolls Online - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Aspect Extraction III

O 15 % zwiększa szansę, że zebrana runa będzie Runą Rodzaju.

Aspect Extraction II

Wyjaśnienie

Do wyboru, standardowo, jest cała masa umiejętności. W przeciwieństwie do innych rzemiosł, tutaj warto rozdysponować większą ilość punktów umiejętności, gdyż, jak zostało wspomniane, rozwinięcie Zaklinania jest najwolniejszym procesem.

Absolutnie wymaganymi, po raz kolejny, są trzy z nich :

  • Potency Improvement - zainwestuj w tą gałąź wszystkie 9 punktów umiejętności, gdyż wymagane to jest, by tworzyć wszystkie dostępne w grze Glify.
  • Aspect Improvement - podobnie jak wyżej, wymagane jest wsadzenie 4 punktów w tą gałąź, by móc korzystać z wszystkich dostępnych Run Rodzaju, które warunkują możliwe do wytworzenia Glify.
  • Aspect Extraction - tutaj absolutnie wymagane jest ulokowanie 3 punktów umiejętności. Wydobycie Run Rodzaju prawie graniczy z cudem, a 3 punkty zainwestowane w tą umiejętność dają ci 15% szansę na ich wydobycie.

Warto także dorzucić jeden punkt w Keen Eye: Runestones, przez co pobliskie, możliwe do wydobycia Runy, staną się widoczne. Możesz, jeśli chcesz, zainwestować w to więcej punktów (by dostrzec je z większej odległości), lecz pierwszy poziom tej umiejętności w zupełności wystarczy, jeśli tylko choć trochę przyglądasz się temu co dzieje się dookoła.

Ostatnia umiejętność, Hireling, w przeciwieństwie do pozostałych gałęzi rzemiosła, warta jest zainwestowania weń punktów umiejętności. Dodając 3 punkty możesz zebrać prezent od najemnika dwa razy dziennie, a wewnątrz bardzo często możesz znaleźć rzadkie Runy, a nawet Runy Rodzaju, o które bardzo trudno.