The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jak grać jako Ranged DPS? | Templar w The Elder Scrolls Online The Elder Scrolls Online poradnik, solucja

Jak grać jako Ranged DPS?

Twoją główną umiejętnością ofensywną będzie wspomniane wcześniej Solar Barrage. Użyj jej na wrogu, by zadać obrażenia i zwiększyć obrażenia następnego ataku (lub umiejętności), którą trafisz tego wroga (i pobliskich przeciwników). Pamiętaj, by w tej sytuacji używać najmocniejszej umiejętności (np. ultimate), by zmaksymalizować efekt.

Zanim rozpoczniesz natarcie Solar Barrage (a potem kolejną umiejętnością), wykorzystaj Backlash. Umiejętność ta sprawia, że wróg magazynuje otrzymane przez kolejne kilka sekund obrażenia. Gdy efekt minie, otrzymuje on zmagazynowane obrażenia powiększone o wartość procentową (a z przemianą w Purifying Light leczy twoich pobliskich sojuszników). Jeśli użyjesz umiejętności w takiej kolejności (Backlash -> Solar Barrage -> któraś mocna umiejętność), istnieje bardzo małe prawdopodobieństwo, że z przeciwnika (lub przeciwników) cokolwiek pozostanie. Oczywiście, mocniejsi wrogowie (wraz ze wzrostem ich poziomów) bez problemu to przeżyją, przez co będziesz musiał powtórzyć cały proces.

Oprócz tego, nie zapomnij korzystać z Sun Fire i Blinding Light, które, prócz zadawania obrażeń, oferują pokaźną ilość kontroli tłumu. Pierwsza z nich pozwoli ci usidlić wrogów, zmniejszając ich szybkość poruszania się, a druga spowoduje, że wrogowie będą mieli 50% szansę na spudłowanie i szansę na wytrącenie z równowagi, gdy spudłują.

Używaj drugiego (a właściwie pierwszego) paska umiejętności w awaryjnych sytuacjach - gdy twój healer sobie nie radzi (albo został zabity), gdy zostałeś odcięty od reszty drużyny i healer nie może cię uratować, bądź gdy wymagana jest po prostu większa ilość leczenia i wspomagania drużyny. Podobnie jak w przypadku gry healerem, staraj się "zgubić ogon" jeśli wrogowie się na ciebie rzucą i pozwól przejąć aggro twoim sojusznikom - pozwoli ci to bez stresu kontynuować ataki z oddali.