The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Templar jako Healer / Support + DPS | Templar poradnik The Elder Scrolls Online

Templar jako Healer / Support + DPS

Templar, dzięki swojemu drzewku umiejętności Restoring Light, idealnie nadaje się do roli leczącej. Wszystkie umiejętności w tym drzewku, zarówno te aktywne jak i pasywne, nastawione są na wspomaganie siebie i reszty drużyny, co bez problemu, przy odrobinie wprawy, pozwoli ci utrzymać całą drużynę przy życiu. Twoim głównym "zestawem umiejętności" będzie komplet (prócz umiejętności ultimate - zamiast tego wrzuć na to miejsce Novę z Dawn's Wrath) z drzewka Restoring Light.

Drugi pasek umiejętności jest w głównej mierze podyktowany twoimi własnym preferencjami - czy chcesz zadawać obrażenia (przez co skupiać dużo większą uwagę wrogów i poświęcać mniej uwagi na leczenie sojuszników), czy chcesz, prócz leczenia, wprowadzić do walki trochę umiejętności kontroli tłumu. Ta sekcja zakłada drugi scenariusz - leczenie + kontrola tłumu, jednak możesz go modyfikować według własnych preferencji.

Dodatkowo, jeśli chcesz, możesz używać umiejętności z drzewka Restoration Staff, które wymagają jednak inwestowania w dodatkowe punkty i używania kostura. Umiejętności Templara z drzewka Restoring Light wystarczą jednak w zupełności, dlatego w tej sekcji umiejętności z drzewka Restoration Staff zostaną pominięte.

Przydadzą się jednak umiejętności pasywne z drzewka Restoration Staff, dlatego warto, byś je rozwinął (wystarczy mieć jedną aktywną umiejętność z tego drzewka na pasku i korzystać z broni Restoration Staff podczas zdobywania doświadczenia - możesz to łatwo rozwinąć, grając w grupie jako healer).

Jako healer, twoim głównym zadaniem jest utrzymywanie sojuszników przy życiu, jednocześnie nie dając się atakować wrogom (reszta drużyny powinna się tym zająć). Inwestuj przede wszystkim w jak największą pulę magicki, by bez problemów móc rzucać umiejętności. Poświęć trochę punktów na rzecz zdrowia, by przeciwnicy nie zabijali cię w kilka sekund. Możesz zignorować staminę, gdyż nie będziesz używał umiejętności, które jej wymagają - możesz wrzucić kilka punktów, by częściej móc korzystać z uników. Zalecany podział to : Magicka 30, Zdrowie 15, Stamina 5. Możesz odwrócić przydział pomiędzy zdrowiem i magicką, jeśli uważasz że ci jej nie brakuje (inwestując 30 w Zdrowie i 15 w Magickę).

Jeśli chodzi o pancerz, najlepszym wyborem będą szaty (Light Armor), gdyż powiązane z nimi umiejętności pasywne zwiększa twoją regenerację many. Jeśli chodzi o broń, z uwagi na brak drzewka Restoration Staff, możesz używać czego chcesz (jak broń jednoręczna + tarcza, z uwagi na dodatkowy pancerz), lecz staraj się używać leczącego kostura (Restoration Staff), by rozwinąć związane z nim drzewko, dla umiejętności pasywnych.

Wybór rasy jest oczywiście dowolny, lecz ta sekcja zakłada, że będziesz grał High Elfem, z uwagi na jego dwie pasywne umiejętności (Spellcharge i Gift of Magnus), które zwiększają jego pulę magicki i jej regenerację podczas walki. Breton także się nada, ze względu na umiejętności Gift of Magnus (zwiększona ilość magicki) i Magicka Mastery (zmniejszony koszt umiejętności wymagających magicki).

Umiejętności aktywne - pierwszy zestaw broni

Ikona

Nazwa umiejętności (po rekomendowanej metamorfozie)

Nova (ultimate) z przemianą Solar Disturbance - Templar jako Healer / Support + DPS | Templar - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Nova (ultimate) z przemianą Solar Disturbance

Healing Ritual z przemianą Lingering Ritual - Templar jako Healer / Support + DPS | Templar - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Healing Ritual z przemianą Lingering Ritual

Rushed Ceremony z przemianą Breath of Life - Templar jako Healer / Support + DPS | Templar - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Rushed Ceremony z przemianą Breath of Life

Restoring Aura z przemianą Repentance - Templar jako Healer / Support + DPS | Templar - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Restoring Aura z przemianą Repentance

Cleansing Ritual z przemianą Purifying Ritual - Templar jako Healer / Support + DPS | Templar - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Cleansing Ritual z przemianą Purifying Ritual

Rune Focus z przemianą Channeled Focus - Templar jako Healer / Support + DPS | Templar - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Rune Focus z przemianą Channeled Focus

Umiejętności aktywne - drugi zestaw broni

Ikona

Nazwa umiejętności (po rekomendowanej metamorfozie)

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...