Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wprowadzenie | Akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei | Solucja Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Niniejszy poradnik zawiera szczegółowy opis przejścia questów dwóch ugrupowań występujących w świecie gry, a mianowicie Akademii w Zimowej Twierdzy (gildia magów) oraz gildii złodziei z siedzibą w Pękninie. Jego pełna zawartość przedstawia się następująco:

  • przedstawienie sposobu dołączenia do Akademii w Zimowej Twierdzy (gildia magów);
  • opis przejścia wszystkich głównych questów Akademii w Zimowej Twierdzy;
  • opis przejścia wszystkich pobocznych questów Akademii w Zimowej Twierdzy;
  • przedstawienie sposobu dołączenia do gildii złodziei;
  • opis przejścia wszystkich głównych questów gildii złodziei;
  • opis przejścia wszystkich pobocznych questów gildii złodziei.

W omówieniach questów znalazły się przede wszystkim informacje dotyczące sposobów zaliczania głównych i opcjonalnych zadań, a także możliwe warianty zachowania, pozwalające na przechodzenie wybranych misji na kilka różnych sposobów. Opis przejścia oferuje ponadto kompletne instrukcje rozwiązywania napotykanych w trakcie gry zagadek, jak również podpowiedzi odnośnie staczania walk w oparciu o diametralnie różne style gry. W tym ostatnim przypadku uwzględniona została specyfika zachowania się bohatera w zależności od tego czy jest on magiem (Akademia w Zimowej Twierdzy) czy złodziejem (Gildia złodziei). Całość uzupełniają wysokiej jakości zdjęcia oraz mapy lokacji, ukazujące najważniejsze momenty rozgrywki.

Poradnik zawiera następujące oznaczenia kolorystyczne - Wprowadzenie | Akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Dodatkowe uwagi

Poradnik zawiera następujące oznaczenia kolorystyczne:

  • Kolor czerwony odnosi się przede wszystkim do napotykanych w trakcie przemierzania świata gry postaci niezależnych, choć oznaczeni zostali nim również przeciwnicy, dzikie zwierzęta oraz potwory.
  • Kolor niebieski odnosi się do nazw lokacji, zarówno tych głównych, które pojawiają się na mapie świata, jak i podrzędnych, dotyczących między innymi pojedynczych domostw czy kolejnych poziomów lochów.
  • Kolor zielony odnosi się do wszystkich odnajdywanych w trakcie gry przedmiotów, które po zebraniu trafiają do inwentarza sterowanej postaci
  • Kolor pomarańczowy odnosi się przede wszystkim do nazw Krzyków oraz czarów (np. Ognisty Pocisk), choć oznaczone zostały nim również umiejętności wykorzystywane w trakcie wykonywania questów (np. Retoryka) oraz związane z nimi czynności (np. zdobycie księgi wiedzy podnoszącej wartość konkretnej umiejętności).

Uwaga! Poradnik przygotowany został na bazie podstawowej polskojęzycznej wersji gry, czyli takiej, która dostarczona została do sklepów w dniu jej oficjalnej premiery. Wraz z publikacją kolejnych oficjalnych aktualizacji niektóre drobne elementy gry, jak na przykład rodzaje nagród przyznawanych za wykonywanie questów, mogą ulec niewielkim zmianom.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Maciej "Czarny" Kozłowski (www.gry-online.pl)