Powrót do Skyrim | Zabójca smoków | Solucja Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Powrót do Skyrim

Pomimo tego, że ostatni quest gry oficjalnie dobiegł już końca, warto powiedzieć kilka słów na temat wydarzeń mających miejsce już po zgładzeniu Alduina - Powrót do Skyrim | Zabójca smoków | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Pomimo tego, że ostatni quest gry oficjalnie dobiegł już końca, warto powiedzieć kilka słów na temat wydarzeń mających miejsce już po zgładzeniu Alduina. Polecam oczywiście podejść do zwłok smoka celem ich zbadania. Teraz zbliż się do Tsuna z zamiarem zainicjowania z nim rozmowy (powyższy screen). Co ciekawe, do Skyrim zostaniesz odesłany z prezentem w postaci trzech nowych Słów Mocy, a mianowicie Słowa Mocy - Bohater, Zew Męstwa, Słowa Mocy - Czempion, Zew Męstwa oraz Słowa Mocy - Legenda, Zew Męstwa. Odblokuje to oczywiście nowy Krzyk Zew Męstwa, dzięki któremu będziesz mógł przyzywać na pomoc norskich wojowników.

Gra przeniesie Cię do miejsca, w którym znajdowało się załamanie czasu, czyli do Gardła Świata - Powrót do Skyrim | Zabójca smoków | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Gra przeniesie Cię do miejsca, w którym znajdowało się załamanie czasu, czyli do Gardła Świata. Zwróć uwagę na obecne tu smoki. Jako że będą one jedynie "opłakiwały" śmierć Alduina nie musisz obawiać się tego, że nagle zwrócą się przeciw Tobie. Korzystając z okazji warto porozmawiać z przebywającym tu Odahviingiem (powyższy screen). Od smoka dowiesz się mianowicie, że od tej pory będzie starał się Ci wiernie służyć, przez co Krzyk Wezwanie Smoka będzie mógł być wykorzystywany do wzywania go na pomoc. Warto przy okazji odwiedzić inne postacie związane z głównymi wydarzeniami gry, a więc Paarthurnaxa (o ile jeszcze żyje), Arngeira, Delphine i Esberna, aczkolwiek wszystko to jest już w pełni opcjonalne.

Gratulacje! To już koniec głównego wątku fabularnego gry!