Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyprawa do świątyni Skuldafn | Gniazdo Pożeracza Światów | Solucja Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Wyprawa do świątyni Skuldafn

Nowy cel główny: Uwolnij Odaahvinga

Pozostań w miejscu, w którym udało Ci się uwięzić smoka Odaahvinga, czyli w lokacji Smocza Przystań, wielka galeria - Wyprawa do świątyni Skuldafn | Gniazdo Pożeracza Światów | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Pozostań w miejscu, w którym udało Ci się uwięzić smoka Odaahvinga, czyli w lokacji Smocza Przystań, wielka galeria. Skorzystaj ze schodów w celu przedostania się na południowo-wschodni balkonik i zainicjuj rozmowę ze stojącym w tym miejscu strażnikiem Białej Grani (powyższy screen). W trakcie rozmowy potwierdź chęć oswobodzenia Odaahvinga, ignorując ostrzeżenia strażnika. Zaczekaj aż smok zostanie uwolniony.

Nowy cel główny: Porozmawiaj z Odaahvingiem

Zejdź na dół i udaj się na punkt widokowy, gdyż to właśnie tam powinien przemieścić się Odaahving - Wyprawa do świątyni Skuldafn | Gniazdo Pożeracza Światów | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Zejdź na dół i udaj się na punkt widokowy, gdyż to właśnie tam powinien przemieścić się Odaahving. Zainicjuj rozmowę ze smokiem, który zgodnie z obietnicą będzie chciał zabrać Cię do świątyni Skuldafn. Uwaga! Zanim potwierdzisz chęć wyruszenia do świątyni (górna opcja dialogowa - powyższy screen) warto poczynić pewne przygotowania. Musisz przede wszystkim wiedzieć o tym, że wyruszysz w to miejsce w pojedynkę. Warto dodatkowo zaopatrzyć się w przedmioty zwiększające odporność na ogień, zimno i błyskawice, a także w bardzo dużą ilość mikstur i innych zapasów. Przemawia za tym to, że główną część Skyrim opuścisz na stosunkowo długu okres czasu i przez to nie będziesz mógł powrócić do żadnego z handlarzy ani do żadnej z kryjówek. Po potwierdzeniu gotowości do wylotu zaczekaj aż zostaniesz przetransportowany w nowe miejsce, czyli do Skuldafn.